|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA
488
Na temelju odredbe članka 19a. stavka 4. Zakona o tržištu vrijednosnih papira
(»Narodne novine«, br. 84/02 i 138/06), Hrvatska agencija za nadzor financijskih
usluga donijela je na sjednici održanoj 18. siječnja 2007. godine
PRAVILNIK
O NAČINU OBAVJEŠTAVANJA HRVATSKE AGENCIJE ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA O
OTUĐENJU DIONICA ILI POSLOVNOG UDJELA BROKERSKOG DRUŠTVA, BURZE ILI SREDIŠNJE
DEPOZITARNE AGENCIJE
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom propisuje način obavještavanja Hrvatske agencije za nadzor
financijskih usluga (u daljnjem tekstu: Agencija) o smanjenju posjedovanja
dionica ili poslovih udjela u brokerskom društvu, burzi ili središnjoj
depozitarnoj agenciji (dalje: društvo) ispod 20%, 33%, 50% i 75% udjela u
glasačkih pravima ili kapitalu društva.
Članak 2.
Pravna ili fizička osoba koja namjerava otuđiti dionice ili poslovne udjele
kojim bi udjel u glasačkim pravima ili kapitalu društva pao ispod limita iz
članka 1. Pravilnika, mora prije sklapanja pravnog posla prodaje i prijenosa ili
otuđenja dionica odnosno poslovnih udjela dostaviti Agenciji:
– izjavu ovjerenu od javnog bilježnika kojom se nedvojbeno izražava namjera
prijenosa ili prodaje dionica ili poslovnih udjela,
– izvadak iz sudskog registra za društvo,
– račun vrijednosnih papira kod središnje depozitarne agencije ako su dionice
izdane u nematerijaliziranom obliku ili potvrda iz registra dionica društva ako
su dionice izdane u materijaliziranom obliku za dioničko društvo, kojima se
dokazuje vlasništvo nad dionicama,
– potvrdu iz knjige poslovnih udjela s obavijesti o članstvu za registarski sud
za društvo s ograničenom odgovornošću, kojom se dokazuje vlasništvo nad
poslovnim udjelom,
– dokaz o pravnom poslu prodaje i prijenosa ili otuđenja dionica ili poslovnih
udjela ili druge dokaze o smanjenju posjedovanja dionica ili poslovnih udjela,
– podatke o pravnoj ili fizičkoj osobi kojoj se namjeravaju prodati i prenijeti
dionice ili poslovni udjeli, (u daljnjem tekstu stjecatelji).
- dokaze o posjedovanju dionica ili poslovnih udjela ili izjavu ovjerenu od
javnog bilježnika da stjecatelji ne posjeduju dionice ili poslovne udjele u
društvu i
– dokaze da stjecatelji nisu povezane osobe s drugim imateljima dionica ili
poslovnih udjela u društvu.
Članak 3.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|