POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO

537

Temeljem članka 275. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 105/04) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi

PRAVILNIK

O POSTUPKU HOMOLOGACIJE ODREĐENIH SASTAVNIH DIJELOVA I ZNAČAJKI MOTORNIH VOZILA NA DVA ILI TRI KOTAČATPV 212 (IZDANJE 00) (*)

DIO 5.: mjere protiv onečišćavanja zraka koje prouzrokuju motorna vozila na dva ili tri kotača (vidi u prilogu) (**)

Članak 1.

Ovim Pravilnikom uređuje se postupak homologacije motornih vozila na dva ili tri kotača kategorije L (1) s obzirom na mjere protiv onečišćavanja zraka koje prouzrokuju takva vozila.

Članak 2.

Tehnički zahtjevi u postupku homologacije navedeni su u Prilozima I., II. i III., a postupak homologacije u člancima 7. – 9. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila na dva ili tri kotača. Prilozi I. do VI. čine sastavni dio ovog Pravilnika.

Članak 3.

Tijelo nadležno za homologaciju motornih vozila na dva ili tri kotača s obzirom na mjere protiv onečišćavanja zraka koje prouzrokuju takva vozila, u smislu odredaba ovoga Pravilnika je Državni zavod za mjeriteljstvo (u daljnjemu tekstu: Zavod).

Članak 4.

Zavod će dodijeliti certifikat o homologaciji tipu motorna vozila na dva ili tri kotača s obzirom na mjere protiv onečišćavanja zraka, ako zadovoljavaju zahtjeve sadržane u ovome Pravilniku.
Obrazac certifikata o homologaciji prikazan je u Prilogu VI.

Članak 5.

Nova vozila na dva ili tri kotača s obzirom s obzirom na mjere protiv onečišćavanja zraka mogu se homologirati te uvoziti i stavljati na tržište ako zadovoljavaju zahtjeve ovoga Pravilnika.

Članak 6.

Zavod može ovlastiti pravnu ili fizičku osobu za obavljanje poslova tehničke službe ako ispunjava sljedeće uvjete:
– da zadovoljava zahtjeve norme HRN EN ISO/IEC 17025 za osposobljenost ispitnih laboratorija za područje ispitivanja prema zahtjevima ovoga Pravilnika,
– da može dokazati poznavanje metoda i postupaka ispitivanja sadržanih u Prilozima I. II. i III. ovoga Pravilnika,
– da ima najmanje jednog djelatnika školske spreme VII/1 strojarskoga smjera.

Članak 7.

Odredbe članka 5. ovoga Pravilnika primjenjivat će se od 1. listopada 2007. godine za sva nova vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj, u skladu s graničnim vrijednostima za emisiju iz ispušnog sustava koje su dane:
– u točki 2.2.1.1.3. Priloga I., za mopede i lake četverocikle,
– u redovima A(2003) tablice u točki 2.2.1.5 Priloga II., za motocikle, tricikle i četverocikle
– u Dodatku 3. Priloga III., za motorna vozila na dva ili tri kotača opremljena motorom s kompresijskim paljenjem.
Odredbe članka 5. ovoga Pravilnika iznimno će se primjenjivati od 1. travnja 2007. godine i za rabljena vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj, s učinkom do dana prijema RH u punopravno članstvo Europske unije. Za takva vozila primjenjivat će se sljedeće granične vrijednosti:
– za mopede: CO 6 (g/km) i HC + NOx 3 (g/km), odnosno mopede na tri kotača i lake četverocikle: CO 12 (g/km) i HC + NOx 6 (g/km
– za dvotaktne motocikle: CO = 8 g/km i HC = 4 g/km, NOx = 0,1 g/km, odnosno dvotaktne tricikle i četverocikle: CO = 12 g/km, HC = 6 g/km i NOx = 0,15 g/km,
– za četverotaktne motocikle: CO = 13 g/km, HC = 3 g/km i NOx = 0,3 g/km, odnosno tricikle i četverocikle: CO = 19,5 g/km, HC = 4,5 g/km NOx = 0,45 g/km.
Granične vrijednosti navedene u prethodnom stavku primjenjivat će se do 1. listopada 2007. godine i za nova vozila.
Do 1. travnja 2007. godine, za mopede prihvaćaju se homologacije izdane prema Pravilniku ECE R 47.00 i za motocikle Pravilniku ECE R 40.01.

Članak 8.

Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaju važiti »Naredba o homologaciji mopeda s oto-motorom što se tiče ispuštanja štetnih sastojaka iz motora (»Narodne novine« br. 53/91) i Naredba o homologaciji motocikala s oto-motorom što se tiče ispuštanja štetnih sastojaka iz motora (»Narodne novine« br. 53/91).

Članak 9.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od njegove objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/06-03/18
Urbroj: 558-04/4-06-1-AD
Zagreb, 27. prosinca 2006.

Ravnatelj
Državnog zavoda za mjeriteljstvo
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.

Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga