POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

UPRAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

665

PRESUDA

Upravni sud Republike Hrvatske u Vijeću sastavljenom od sudaca Sanje Štefan, predsjednice Vijeća, Ane Berlengi Fellner i Ljiljane Karlovčan-Đurović, članica Vijeća, te sudske savjetnice Ivane Horvat, zapisničarke u upravnom sporu tužitelja Ivana Slukana, predsjednika raspuštenog Gradskog vijeća Grada Oroslavja, kojeg zastupa punomoćnik Ninoslav Pintarić, odvjetnik iz Zagreba, protiv rješenja tužene Vlade Republike Hrvatske o raspuštanju Gradskog vijeća Grada Oroslavja, klasa: 015-01/06-02/05, urbroj: 5030109-06-1 od 14. prosinca 2006., u predmetu raspuštanja predstavničkog tijela, u nejavnoj sjednici Vijeća održanoj 17. siječnja 2007. godine,

PRESUDIO JE

I. Tužba se usvaja.
II. Poništava se rješenje Vlade Republike Hrvatske o raspuštanju Gradskog vijeća Grada Oroslavja, klasa: 015-01/06-02/05, urbroj: 5030109-06-1 od 14. prosinca 2006.
III. Ova presuda objavit će se u »Narodnim novinama«

Obrazloženje

Osporenim rješenjem pod točkom I. raspušta se Gradsko vijeće Grada Oroslavja, a vijećnicima Gradskog vijeća prestaje mandat, točkom II. određeno je da će Vlada Republike Hrvatske imenovati posebnim rješenjem povjerenika Vlade Republike Hrvatske u Gradu Oroslavju, točkom III. određeno je da povjerenik Vlade Republike Hrvatske preuzima sve ovlasti Gradskog vijeća, gradonačelnika i poglavarstva Grada Oroslavja, točkom IV. sredstva za rad povjerenika Vlade Republike Hrvatske osiguravaju se u gradskom proračunu, dok je točkom V. istog rješenja navedeno da je ono konačno i da stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
U tužbi kojom osporava zakonitost rješenja tuženog tijela tužitelj ističe da na 10. sjednicu Gradskog vijeća koja je održana dana 28. rujna 2006. nije pozvana gđa Vesnica Kantoci budući da je ista ravnateljica Otvorenog učilišta Oroslavje i na toj je dužnosti sve dok je ne razriješi Gradsko vijeće koje je istu imenovalo na tu dužnost. Navodi da je iz tog razloga stranka Socijaldemokratska partija sa svoje liste za zamjenika gđe Kantoci imenovala Petra Krsnika koji je pozvan na 10. sjednicu Gradskog vijeća. Ističe da je dana 10. listopada 2006. gđa Vesnica Kantoci podnijela pisanu ostavku na mjesto gradske vijećnice u Gradskom vijeću Grada Oroslavja pa nije pozvana niti na sjednicu od 13. studenog 2006. Smatra da je Gradsko vijeće postupalo u svemu sukladno zakonu, a u pogledu izjave gđe. Vesnice Kantoci da je ostavku na dužnost člana Gradskog vijeća dala pod prisilom ističe da je njezina kaznena prijava odbačena rješenjem Općinskog državnog odvjetništva Donja Stubica broj K-DO-205/06 od 30. studenoga 2006. Tužitelj smatra da ne postoje zakonom propisani razlozi za raspuštanje predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave.
Predlaže da Sud tužbu uvaži i osporeno rješenje poništi. Potražuje trošak za sastav tužbe i sudske pristojbe na tužbu i presudu u ukupnom iznosu od 3.440,00 kn.
Tuženo tijelo u odgovoru na tužbu navodi da je Središnji ured za državnu upravu utvrdio kako je gđa Vesnica Kantoci iskazala volju i namjeru koju od dviju nespojivih dužnosti želi nastaviti obnašati, te da je 20. rujna 2006. podnijela ostavku na dužnost ravnateljice Otvorenog učilišta Oroslavje, međutim da joj nije omogućeno obavljanje dužnosti vijećnice jer nije pozvana na 10. sjednicu Gradskog vijeća Grada Oroslavja koja je održana 28. rujna 2006. Navodi da je Središnji državni ured za upravu poništio navedenu sjednicu Gradskog vijeća Grada Oroslavja svojom odlukom od 20. listopada 2006. budući da vijećničkim mandatom može raspolagati samo vijećnik koji je na lokalnim izborima izabran na tu dužnost u skladu sa zakonom. Kako je gđa Vesnica Kantoci uredno urudžbirala ostavku na dužnost ravnateljice Otvorenog učilišta Oroslavje u stručnim službama Grada Oroslavja dana 20. rujna 2006. smatra da predstavničko tijelo ne može odbiti donošenje odluke o razrješenju povodom podnijete ostavke. Međutim, pitanje razrješenja ravnateljice Otvorenog učilišta Oroslavje nije uvršteno na dnevni red predmetne sjednice. Također navodi da iz zapisnika s 5. sjednice Gradskog vijeća Grada Oroslavja koja je održana 23. prosinca 2005. proizlazi da je vijećnica Vesnica Kantoci izabrana na dužnost ravnateljice Otvorenog učilišta Oroslavje te da je nastavila obnašati dužnost vijećnice iako se radi o nespojivoj dužnosti. Ostavku koju je gđa Vesnica Kantoci podnijela na dužnost člana Gradskog vijeća Grada Oroslavja dana 10. listopada 2006., prema vlastitim pisanim izjavama podnijela je pod prisilom odnosno prinudom o čemu je obavijestila i Državno odvjetništvo Republike Hrvatske, a Općinsko državno odvjetništvo u Donjoj Stubici rješenjem broj K-DO-205/06 od 30. studenoga 2006. godine ocjenjujući navode kaznene prijave utvrdilo je da postoji osnovana sumnja na kazneno djelo prisile, međutim da se radi o kaznenom djelu za koje se kazneni postupak ne vodi po službenoj dužnosti.
Tuženo tijelo ocjenjuje da su se ispunili uvjeti za raspuštanje Gradskog vijeća Grada Oroslavja propisani odredbom članka 84. stavka 1. točke 3. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te predlaže da Sud tužbu odbije kao neosnovanu.

Tužba je osnovana.

Odredbom članka 84. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01 – vjerodostojno tumačenje i 129/05) navedeni su slučajevi u kojima će na prijedlog središnjeg tijela državne uprave nadležnog za lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu Vlada Republike Hrvatske raspustiti predstavničko tijelo.
Prema odredbi stavka 1. točke 3. navedenog članka Zakona Vlada Republike Hrvatske raspustit će predstavničko tijelo ako učestalo donosi opće akte suprotne Ustavu, zakonu ili drugom propisu ili zbog učestalih težih povreda zakona i drugih propisa.
Odredbom članka 85. istog Zakona propisano je da je rješenje Vlade Republike Hrvatske o raspuštanju predstavničkog tijela konačno i da stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama« (stavak 1.), a protiv rješenja Vlade Republike Hrvatske o raspuštanju predsjednik raspuštenog predstavničkog tijela može podnijeti tužbu Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku od 8 dana od objave rješenja (stavak 2.). Upravni sud Republike Hrvatske odlučit će o tužbi u roku od 15 dana od primitka te presudu bez odgađanja dostaviti Vladi Republike Hrvatske i predsjedniku raspuštenog predstavničkog tijela (stavak 3.).
Osporeno rješenje Vlade Republike Hrvatske objavljeno je u »Narodnim novinama« broj 138/06 od 20. prosinca 2006.
Predsjednik raspuštenog Gradskog vijeća Grada Oroslavja Ivan Slukan tužbu protiv tog rješenja podnio je 27. prosinca 2006., dakle u Zakonom propisanom roku.
Kako je odredba članka 85. stavka 3. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi instruktivne naravi, Upravni sud Republike Hrvatske je sukladno odredbi članka 33. Zakona o upravnim sporovima (»Narodne novine« broj 53/91, 9/92 i 77/92) rješenjem broj Us-13878/2006 od 2. siječnja 2007. tužbu dostavio na odgovor tuženom tijelu.
Odgovor tuženog tijela dostavljen je Sudu neposredno dana 16. siječnja 2007. te je Sud bez odgađanja donio odluku o tužbi.
Iz obrazloženja osporenog rješenja, kao i iz odgovora tuženog tijela na tužbu, proizlazi da je predstavničko tijelo, Gradsko vijeće Grada Oroslavja raspušteno na prijedlog Središnjeg državnog ureda za upravu temeljem naprijed navedene odredbe članka 84. stavka 1. točke 3. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Razlozi za raspuštanje predstavničkog tijela prema obrazloženju tog rješenja nalaze se u činjenici što je vijećnica Gradskog vijeća Grada Oroslavja, Vesnica Kantoci na 5. sjednici Gradskog vijeća koja je održana 23. prosinca 2005. izabrana na dužnost ravnateljice Otvorenog učilišta Oroslavje, čiji je osnivač Grad Oroslavje te je na istoj sjednici nastavila obnašati dužnost vijećnice iako se radi o nespojivoj dužnosti; da je Vesnica Kantoci podnijela ostavku na dužnost člana Gradskog vijeća 10. listopada 2006., prema njezinim pisanim izjavama pod prisilom odnosno prinudom; da nije pozvana na sjednicu Gradskog vijeća koja je održana 28. rujna 2006. zbog čega je tu sjednicu Središnji državni ured za upravu poništio, te da je Gradsko vijeće propustilo pozvati gđu Vesnicu Kantoci na sjednicu Gradskog vijeća koja je održana 13. studenoga 2006.
Prema ocjeni Upravnog suda u konkretnom slučaju navedeni razlozi ne predstavljaju razloge propisane odredbom članka 84. stavka 1. točke 3. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, na temelju kojih Vlada Republike Hrvatske može donijeti odluku o raspuštanju predstavničkog tijela.
Naime, temeljem navedene odredbe predstavničko tijelo Vlada Republike Hrvatske raspustit će ako postoji jedan od dva propisana uvjeta. Pretpostavke za raspuštanje predstavničkog tijela prema toj odredbi su:
– učestalo donošenje općih akata suprotnih Ustavu, zakonu ili drugom propisu ili
– učestale teže povrede zakona i drugih propisa.
Iz obrazloženja osporenog rješenja ne proizlazi da je predstavničko tijelo, Gradsko vijeće Grada Oroslavja donosilo opće akte suprotne Ustavu, zakonu ili drugom propisu. Štoviše, u navedenom rješenju nije naveden niti jedan opći akt raspuštenog predstavničkog tijela koji bi bio suprotan Ustavu, zakonu ili drugom propisu.
O učestalim, težim povredama zakona i drugih propisa, kao razlogu za raspuštanje predstavničkog tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave osporeno rješenje ne sadrži valjane, jasne i dovoljne razloge.
Iz spisa predmeta proizlazi da je vijećnica Vesnica Kantoci na 5. sjednici Gradskog vijeća Grada Oroslavja dana 23. prosinca 2005. izabrana na dužnost ravnateljice Otvorenog učilišta Oroslavja koja je dužnost nespojiva s obnašanjem dužnosti vijećnika. Spisu predmeta nadalje prileži ostavka Vesnice Kantoci na dužnost ravnateljice Otvorenog učilišta Oroslavje koju podnosi s danom 20. rujna 2006., zatim njezina ostavka na mjesto gradske vijećnice u Gradskom vijeću Grada Oroslavja koju je podnijela dana 10. listopada 2006. i izjava o povlačenju ostavke na mjesto ravnateljice Pučkog otvorenog učilišta u Oroslavju od 10. listopada 2006.
Iz navedenog je razvidno da je vijećnica predstavničkog tijela gđa Vesnica Kantoci izabrana na dužnost ravnatelja ustanove čiji je osnivač jedinica lokalne samouprave.
Izbor članova predstavničkih tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, mirovanje i prestanak njihova mandata, te određivanje zamjenika članu predstavničkog tijela, propisan je Zakonom o izboru članova predstavničkih tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 33/01, 10/02, 155/02, 45/03, 43/04 i 40/05).
Prema odredbi članka 5. stavka 2. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 33/01, 10/02, 155/02, 45/03, 43/04 i 40/05) član predstavničkog tijela jedinice ne može, između ostalog, istovremeno obnašati dužnost ravnatelja ustanove kojoj je jedinica osnivač.
Odredbom članka 6. stavka 1. istog Zakona, propisano je da članu predstavničkog tijela koji za vrijeme trajanja mandata prihvati obnašanje dužnosti koje se prema odredbama tog Zakona smatra nespojivom za vrijeme obnašanja nespojive dužnosti mandat miruje, a za to vrijeme zamjenjuje ga zamjenik u skladu s odredbama tog Zakona.
Odredbom članka 8. stavka 2. navedenog Zakona, propisano je da člana predstavničkog tijela izabranog na stranačkoj listi zamjenjuje neizabrani kandidat s dotične liste s koje je izabran član, a kojeg odredi politička stranka koja je predlagatelj liste.
Iz podataka spisa predmeta nadalje proizlazi da je Socijaldemokratska partija Hrvatske, gradska organizacija Oroslavje dana 16. rujna 2006. odredila da Vesnicu Kantoci zbog obnašanja dužnosti rav­nateljice Otvorenog učilišta Oroslavje zamjenjuje Petar Krsnik, koji je pozvan na 10. sjednicu koja je održana dana 28. rujna 2006.
Što se tiče povreda koje je Središnji državni ured za upravu utvrdio u svezi sa sazivanjem i održavanjem 10. sjednice Gradskog vijeća Grada Oroslavja, Središnji državni ured za upravu poništio je navedenu sjednicu predstavničkog tijela odlukom klasa:023-01/06-01/290, urbroj: 515-11-03-06-9 od 20. listopada 2006. U svezi s tom odlukom pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u tijeku je postupak koji se vodi pod brojem: Zpa-33/06.
Odredbom članka 132. Ustava Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 41/01 – pročišćeni tekst) građanima se jamči pravo na lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu. Pravo na samoupravu ostvaruje se preko lokanih, odnosno područnih (regionalnih) predstavničkih tijela koja su sastavljena od članova izabranih na slobodnim i tajnim izborima na temelju neposrednog, jednakog i općeg biračkog prava.
Odredbom članka 136. Ustava Republike Hrvatske propisano je da su u obavljanju poslova iz svojeg djelokruga tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave samostalna su i podliježu samo nadzoru ustavnosti i zakonitosti ovlaštenih državnih tijela.
Imajući u vidu navedene odredbe Ustava Republike Hrvatske i zakona, prema ocjeni Upravnog suda, u konkretnom slučaju nisu ispunjene propisane pretpostavke za raspuštanje predstavničkog tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave.
O prijedlogu tužitelja radi naknade troškova postupka Sud nije posebno odlučivao, budući da je odredbom članka 61. Zakona o upravnim sporovima, propisano da svaka stranka u upravnom sporu podmiruje svoje troškove.
Slijedom navedenog, na temelju odredbe članka 42. stavka 2. Zakona o upravnim sporovima, odlučeno je kao pod točkom I. i II. izreke, dok se točka III. temelji na odredbi članka 85. stavka 4. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Broj: Us-13878/2006-4
Zagreb, 17. siječnja 2007.

Predsjednica Vijeća
Sanja Štefan, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga