|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA
680
Na temelju članka 46. stavka 2. Zakona o poljoprivredi (»Narodne novine«, broj
66/01 i 83/02). članka 64. stavka 3. Zakona o poljoprivrednom zemljištu
(»Narodne novine«, broj 66/01, 87/02, 48/05 i 90/05), članka 58. stavka 2.
Zakona o državnoj potpori u poljoprivredi, ribarstvu i šumarstvu (»Narodne
novine«, broj 87/02, 117/03, 82/04, 12/05 i 141/06), članka 32. stavka 2. Zakona
o ekološkoj proizvodnji poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda (»Narodne
novine«, broj 12/01 i 14/01), članka 17. stavka 2. Zakona o gnojivima i
poboljšivačima tla (»Narodne novine«, broj 163/03), članka 79. stavka 2. Zakona
o sjemenu, sadnom materijalu i priznavanju sorti poljoprivrednog bilja (»Narodne
novine«, broj 140/05), članka 49.b stavka 2. Zakona o stočarstvu (»Narodne
novine«, broj 70/97, 36/98, 151/03 i 132/06) i članka 66. stavka 3. Zakona o
vinu (»Narodne novine«, broj 96/03) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga
gospodarstva donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA PRAVILNIKA O ISKAZNICI POLJOPRIVREDNOG INSPEKTORA, POLJOPRIVREDNOG
INSPEKTORA ZA EKOLOŠKU PROIZVODNJU, STOČARSKOG INSPEKTORA I VINARSKOG INSPEKTORA
TE ZNAKU POLJOPRIVREDNE INSPEKCIJE
Članak 1.
U Pravilniku o iskaznici poljoprivrednog inspektora, poljoprivrednog inspektora
za ekološku proizvodnju, stočarskog inspektora i vinarskog inspektora te znaku
poljoprivredne inspekcije (»Narodne novine«, broj 32/06) u članku 2. stavak 1.
mijenja se i glasi:
»(1) Službena iskaznica (u daljnjem tekstu: iskaznica) izrađuje se tehnikom
»zaštitnoga tiska«, od polikarbonatnog materijala, u obliku plastične kartice
pravokutnog oblika veličine 55 × 85 mm, u nijansama bijele, zelene, plave i žute
boje.«
Članak 2.
U članku 5. stavak 3. mijenja se i glasi:
»(3) Na prednjoj stranici kožnoga poveza, zlatotiskom su otisnuti grb Republike
Hrvatske i ispod njega, u tri retka, natpis:
»REPUBLIKA HRVATSKAMINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVAI VODNOGA
GOSPODARSTVA«.«
Članak 3.
1) Ranije izdane iskaznice zamijenit će se iskaznicama utvrđenim odredbama ovoga
Pravilnika u roku od 60 dana od dana njegova stupanja na snagu.
2) Odmah po primitku iskaznice izdane ne temelju odredaba ovoga Pravilnika
inspektori su obvezni Tajništvu Ministarstva vratiti ranije izdane iskaznice,
radi njihovog poništavanja.
Članak 4.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/07-01/9
Urbroj: 525-1-07-1
Zagreb, 11. siječnja 2007.
Ministar
Petar Čobanković, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|