POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

725

Na temelju članaka 4. i 5. Zakona o sustavu provedbe programa Europske unije i sustavu provedbe projekata financiranih iz sredstava zajmova i darovnica iz ostalih inozemnih izvora (»Narodne novine«, broj 58/2006), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 7. veljače 2007. godine donijela

UREDBU

O OPSEGU I SADRŽAJU ODGOVORNOSTI TE OVLASTIMA TIJELA NADLEŽNIH ZA UPRAVLJANJE INSTRUMENTOM PRETPRISTUPNE POMOĆI

Članak 1.

Ovom Uredbom osnivaju se i uređuju opseg i sadržaj odgovornosti i ovlasti tijela nadležnih za koordinaciju i financijsko upravljanje Instrumentom pretpristupne pomoći (u daljnjem tekstu: program IPA), te tijela nadležnih za upravljanje i provedbu pojedinih komponenti programa IPA.
Program IPA predstavlja integrirani instrument pomoći u pretpristupnom razdoblju i sastoji se od pet komponenti: Pomoć u tranziciji i jačanje institucija, Prekogranična suradnja, Regionalni razvoj (promet, zaštita okoliša, regionalna konkurentnost), Razvoj ljudskih potencijala i Ruralni razvoj.

Članak 2.

Nacionalni koordinator programa IPA zadužen je za sveukupnu koordinaciju programa IPA, a posebno za sljedeće poslove:
a) usklađivanje korištenja sredstava iz programa IPA s potrebama iz procesa priprema za članstvo u Europskoj uniji;
b) usklađivanje pojedinih komponenti programa IPA kako bi se ostvario njihov optimalan učinak;
c) koordinaciju pripreme projektnih prijedloga u sklopu komponente Pomoć u tranziciji i jačanje institucija;
d) koordinaciju sudjelovanja Republike Hrvatske u programima prekogranične, transnacionalne i međuregionalne suradnje;
e) nadzor nad provedbom programa IPA i podnošenje izvješća Europskoj komisiji.
Stručne poslove za nacionalnog koordinatora programa IPA obavlja Središnji državni ured za razvojnu strategiju i koordinaciju fondova Europske unije.
Vlada Republike Hrvatske imenovat će nacionalnog koordinatora za program IPA posebnom odlukom.

Članak 3.

Sektorski koordinator zadužen je za usklađivanje sektorskih programa koji se financiraju iz komponenti Regionalni razvoj i Raz­voj ljudskih potencijala.
Vlada Republike Hrvatske imenovat će sektorskog koordinatora iz stavka 1. ovog članka posebnom odlukom.

Članak 4.

Tijelo nadležno za financijsko upravljanje programom IPA zaduženo je za sljedeće poslove:
a) podnošenje zahtjeva prema Europskoj komisiji i prihvat financijskih sredstava iz programa IPA;
b) izdavanje ovlaštenja za prijenos financijskih sredstava prema tijelu nadležnom za upravljanje i provedbu pojedine komponente programa IPA, ili prema krajnjem korisniku;
c) financijsko izvještavanje o korištenju programa IPA prema Europskoj komisiji;
d) otvaranje i upravljanje bankovnim računima.
Tijelo nadležno za financijsko upravljanje programom IPA je Ministarstvo financija, Nacionalni fond.
Tijelo nadležno za sveukupno financijsko upravljanje programom IPA djeluje pod nadležnošću nacionalnog dužnosnika za ovjeravanje programa IPA.
Nacionalni dužnosnik za ovjeravanje programa IPA nadležan je za sveukupno financijsko upravljanje programima Europske unije, a u sklopu programa IPA posebno za sljedeće poslove:
a) učinkovit rad sustava upravljanja i kontrole;
b) pravovaljanost i ispravnost financijskih transakcija;
c) sastavljanje i podnošenje potvrđenih zahtjeva za plaćanjem Europskoj komisiji;
d) ispravnost zahtjeva za plaćanjem koji se dostavljaju Europskoj komisiji;
e) prijenos sredstava prema tijelima nadležnim za upravljanje i provedbu pojedinih komponenti programa IPA ili prema krajnjim korisnicima;
f) potvrđivanje dostupnosti i valjanosti sredstava za sufinanciranje programa i projekata;
g) utvrđivanje i obavještavanje Europske komisije o nepravilnostima;
h) financijske ispravke slijedom eventualno uočenih nepravilnosti;
i) dodjelu akreditacije tijelima nadležnim za upravljanje i provedbu pojedine komponente programa IPA, nadzor nad ispunjavanjem uvjeta za akreditaciju i povlačenje akreditacije u slučaju njihova neispunjavanja;
j) učinkovit rad sustava unutarnje financijske kontrole;
k) podnošenje izvješća o radu sustava upravljanja i kontrole prema Europskoj komisiji;
l) učinkovit rad sustava izvještavanja i pružanja informacija;
m) praćenje ispunjavanja preporuka iz revizorskih izvješća;
n) izvještavanje Europske komisije o bilo kakvim promjenama u sustavu upravljanja i kontrole.
Vlada Republike Hrvatske imenovat će nacionalnog dužnosnika za ovjeravanje u sklopu programa IPA posebnom odlukom.

Članak 5.

Tijelo nadležno za reviziju programa IPA zaduženo je za sljedeće poslove:
a) pripremu i provedbu godišnjeg plana revizije radi provjere sustava upravljanja i kontrole u sklopu programa IPA, te točnosti računovodstvenih podataka vezanih uz korištenje programa;
b) izvještavanje nacionalnog dužnosnika za ovjeravanje i Europske komisije o provedenoj reviziji u sklopu programa IPA.
Tijelo nadležno za reviziju programa IPA je organizacijska jedinica Ministarstva financija nadležna za vanjsku reviziju sredstava Europske unije.

Članak 6.

Tijela nadležna za upravljanje i provedbu pojedine komponente programa IPA zadužena su za sljedeće poslove:
a) pripremu godišnjih i višegodišnjih sektorskih programa;
b) nadzor nad provedbom sektorskih programa i vođenje sektorskih nadzornih odbora;
c) pripremu sektorskih izvješća o provedbi, te podnošenje izvješća nacionalnom koordinatoru za program IPA i nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje;
d) osiguranje da su aktivnosti koje se financiraju odabrane i odobrene sukladno kriterijima i mehanizmima relevantnim za program;
e) pohranu dokumentacije radi provođenja postupka revizije;
f) organizaciju natječajnog postupka, dodjelu i potpisivanje ugovora, izvršenje plaćanja i eventualan povrat sredstava od krajnjih korisnika;
g) osiguranje da svi sudionici u upravljanju predmetnom komponentom programa IPA održavaju poseban i prikladan računovodstveni sustav;
h) dostavu informacija o odobrenim troškovima i primijenjenim postupcima prema Nacionalnom fondu i nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje;
i) uspostavu, održavanje i nadogradnju odgovarajućeg sustava izvještavanja i informiranja;
j) pripremu provedbe projekata i tehničku provedbu;
k) potvrđivanje da su troškovi pristigli na naplatu učinjeni u skladu s relevantnim pravilima, da je roba dostavljena i usluge izvršene sukladno relevantnoj odluci, te da su zahtjevi za plaćanjem sa strane korisnika valjani;
l) provođenje unutarnje financijske kontrole;
m) izvještavanje o nepravilnostima;
n) poštivanje zahtjeva Europske komisije vezanim uz informiranje o programu IPA.
Tijela nadležna za upravljanje i provedbu pojedine komponente programa IPA djeluju pod nadležnošću osoba nadležnih za upravljanje i provedbu pojedine komponente programa IPA, koje će Vlada Republike Hrvatske imenovati posebnom odlukom.

Članak 7.

Tijelo nadležno za upravljanje i provedbu prve komponente programa IPA Pomoć u tranziciji i jačanje institucija je Središnji državni ured za razvojnu strategiju i koordinaciju fondova Europske unije.
Za poslove iz članka 6., točke e), f), h), i), k), m) zaduženo je Ministarstvo financija, Uprava za financiranje programa i projekata pomoći Europske unije – Središnja jedinica za financiranje i ugovaranje.

Članak 8.

Tijelo nadležno za upravljanje i provedbu druge komponente programa IPA Regionalna i prekogranična suradnja je Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka, Uprava za integrirani regionalni razvoj.
Za poslove iz članka 6., točke e), f), h), i), k), m) zaduženo je Ministarstvo financija, Uprava za financiranje programa i projekata pomoći Europske unije – Središnja jedinica za financiranje i ugovaranje.

Članak 9.

Tijelo nadležno za upravljanje i provedbu treće komponente programa IPA Regionalni razvoj – promet je Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka, Uprava za strateške infrastrukturne projekte.
Za poslove iz članka 6., točke e), f), h), i), j), k), m) zadužena je tvrtka HŽ-Infrastruktura.

Članak 10.

Tijelo nadležno za upravljanje i provedbu treće komponente programa IPA Regionalni razvoj – zaštita okoliša je Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva, Uprava za strateške i integracijske procese u zaštiti okoliša, koja na obavljanju poslova surađuje s Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva.
Za poslove iz članka 6., točke e), f), h), i), k), m) zaduženo je Ministarstvo financija, Uprava za financiranje programa i projekata pomoći Europske unije – Središnja jedinica za financiranje i ugovaranje, za dio programa u okviru sektorske nadležnosti Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.
Za poslove iz članka 6., točke e), f), h), i), j), k), m) zadužene su Hrvatske vode, za dio programa u okviru sektorske nadležnosti Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva, dijela vodnog gospodarstva.

Članak 11.

Tijelo nadležno za upravljanje i provedbu treće komponente programa IPA Regionalni razvoj – regionalna konkurentnost je Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, koje na obavljanju poslova surađuje s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i športa, Ministarstvom mora, turizma, prometa i razvitka i Središnjim državnim uredom za e-Hrvatsku.
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva će, u roku 30 dana od stupanja na snagu ove Uredbe, uspostaviti organizacijsku jedinicu koja će obavljati poslove upravljanja trećom komponentom programa IPA Regionalni razvoj – Regionalna konkurentnost.
Za poslove iz članka 6., točke e), f), h), i), k), m) zaduženo je Ministarstvo financija, Uprava za financiranje programa i projekata pomoći Europske unije – Središnja jedinica za financiranje i ugovaranje.

Članak 12.

Tijelo nadležno za upravljanje i provedbu četvrte komponente programa IPA Razvoj ljudskih potencijala je Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, Uprava za rad i tržište rada, koja na obavljanju poslova surađuje s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i športa i Ministarstvom zdravstva i socijalne skrbi.
Za poslove iz članka 6., točke e), f), h), i), k), m) zaduženo je Ministarstvo financija, Uprava za financiranje programa i projekata pomoći Europske unije – Središnja jedinica za financiranje i ugovaranje.

Članak 13.

Tijelo nadležno za upravljanje i provedbu pete komponente programa IPA Ruralni razvoj je Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva, Uprava za održivi razvitak seoskog prostora.
Za poslove iz članka 6., točke e), f), h), i), k), m) zaduženo je Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva, Ravnateljstvo za tržišnu i strukturnu potporu u poljoprivredi.

Članak 14.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o ovlastima tijela nadležnih za koordinaciju i upravljanje Instrumentom za pomoć u pretpristupnom razdoblju (»Narodne novine«, broj 108/2006).

Članak 15.

Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 400-01/05-02/01
Urbroj: 5030114-07-1
Zagreb, 7. veljače 2007.

Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga