POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

825

Na temelju članka 63. stavka 2. Zakona o šumama (»Narodne novine«, br. 140/05 i 82/06) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PRAVILNIK

O NAČINU OBRAČUNA, OBRASCIMA I ROKOVIMA UPLATE NAKNADE ZA KORIŠTENJE OPĆEKORISNIH FUNKCIJA ŠUMA

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se način obračuna, obrazac i rokovi uplate naknade za korištenje općekorisnih funkcija šuma (u daljnjem tekstu: naknada).

Članak 2.

(1) Osnovicu za obračun naknade čini ukupan prihod ostvaren na domaćem i inozemnom tržištu, umanjen za prihode od ukidanja dugoročnih rezerviranja i prihode od nenaplaćenih prethodno otpisanih potraživanja.
(2) U skladu s člankom 62. stavkom 2. Zakona o šumama naknada se plaća u visini 0,07% od osnovice za obračun, a uplaćuje se tromjesečno i po završnom računu na poseban račun trgovačkog društva Hrvatske šume d.o.o. Zagreb, Ljudevita Farkaša Vukotinovića 2 (u daljnjem tekstu: Trgovačko društvo).
(3) Obračun naknade sastavlja se na prilogu 1 - obrascu OKFŠ, koji je sastavni dio ovog Pravilnika.

Članak 3.

(1) Akontacija naknade plaća se tromjesečno na poseban račun Trgovačkog društva, za namjene iz članka 64. Zakona o šumama, u sljedećim rokovima:
1. za razdoblje 1. 1. – 31. 3. do 30. 4.
2. za razdoblje 1. 4. – 30. 6. do 30. 6.
3. za razdoblje 1. 7. – 30. 9. do 30. 9.
4. za razdoblje 1. 10. – 31. 12. do 31. 12.
(2) Zaduženje obveznika za iznos tromjesečne akontacije u tekućoj godini, vrši se na temelju konačnog obračuna na obrascu OKFŠ za prethodnu godinu.
(3) Konačni obračun OKFŠ-a vrši se za razdoblje 1. 1. – 31. 12. i dostavlja se Trgovačkom društvu do 30. 4. naredne godine.
(4) Razliku za uplatu iz obrasca OKFŠ-AOP 08 treba uplatiti na račun Trgovačkog društva do 30. IV. naredne godine.
(5) Za plaćanje naknade u rokovima kasnijim od navedenih, zaračunava se zakonska zatezna kamata.

Članak 4.

(1) Razlika za povrat naknade iz obrasca OKFŠ -AOP 09 ostaje kao predujam za naredno razdoblje.
(2) Na pisani zahtjev obveznika uplate OKFŠ-a Trgovačko društvo je dužno vratiti preplaćena sredstva iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 5.

Pravne osobe, koje su počele obavljati djelatnost tijekom godine, plaćaju naknadu za razdoblje u kojem su počele obavljati djelatnost po konačnom obračunu.

Članak 6.

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/07-01/27
Urbroj: 525-01-07-1
Zagreb, 19. veljače 2007.

Ministar
Petar Čobanković, v. r.


Prilog 1OBRAZAC OKFŠ
 

_________________________

____________________

NAZIV OBVEZNIKA

MATIČNI BROJ

____________________________

________ / ___________

ADRESA SJEDIŠTA: MJESTO,
ULICA I BROJ

OZNAKA ŽUPANIJE/OPĆINE

___________________________

___________________________

NAZIV DJELATNOSTI

ŠIFRA DJELATNOSTI


OBRAČUN NAKNADE ZA KORIŠTENJE OPĆEKORISNIH FUNKCIJA ŠUMA ZA RAZDOBLJE
od___________do ________________ GODINE

 

AOP

OPIS

IZNOS

01

UKUPNI PRIHODI

 

02

PRIHODI OD UKIDANJA DUGOROČNIH REZERVIRANJA

 

03

PRIHODI OD NAPLAĆENIH PRETHODNO  OTPISANIH POTRAŽIVANJA

 

04

OSNOVICA ZA OBRAČUN (01-02-03)

 

05

STOPA

0,07%

06

OBRAČUNATI IZNOS (04x05)

 

07

UPLAĆENI IZNOS

 

08

RAZLIKA ZA UPLATU (06-07)

 

09

RAZLIKA ZA POVRAT (07-06)

 

10

TROMJESEČNA AKONTACIJA ZA NAREDNO RAZDOBLJE ((06/BROJ MJESECI POSLOVANJA)X3)

 

U _______________ dana ______________ 200__ godine

MP                                         _______________________
                                                        Odgovorna osoba




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga