POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

949

Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sutkinja Jasna Omejec, predsjed­nica Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Mrkonjić, Emilija Rajić i Vice Vukojević, članovi Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi koju je podnio J. C. iz J., na sjednici održanoj 31. siječnja 2007. godine, jednoglasno je donio

ODLUKU

I. Ustavna tužba se usvaja.
II. Općinski sud u Jastrebarskom dužan je donijeti odluku u predmetu koji se vodi pred tim sudom pod poslovnim brojem: P-572/06 (ranije: P-372/88) u najkraćem mogućem roku, ali ne duljem od deset (10) mjeseci, računajući od prvog idućeg dana nakon objave ove odluke u »Narodnim novinama«.
III. Na temelju članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst) određuje se podnositelju J. C. iz J., primjerena naknada zbog povrede ustavnog prava iz članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 41/01. – pročišćeni tekst) u iznosu od 13.000,00 kn.
IV. Naknada iz točke III. izreke ove odluke bit će isplaćena iz državnog proračuna u roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva podnositelja Ministarstvu financija Republike Hrvatske za njezinu isplatu.
V. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

1. Podnositelj je, na temelju članka 63. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), podnio 11. studenoga 2005. godine ustavnu tužbu radi duljine parničnog postupka koji se vodi pred Općinskim sudom u Jastrebarskom pod brojem: P-572/06 (ranije: P-372/88), smatrajući da mu je povrijeđeno ustavno pravo na donošenje sudske odluke u razumnom roku.

ČINJENICE VAŽNE ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK

2. Ustavni sud je u postupku pokrenutom ustavnom tužbom primjenom članka 63. Ustavnog zakona, na temelju navoda ustavne tužbe, očitovanja Županijskog suda u Velikoj Gorici te uvida u presliku spisa Općinskog suda u Jastrebarskom broj: P-572/06 (ranije: P-372/88), utvrdio pravno relevantne činjenice za odlučivanje o povredi ustavnog prava podnositelja, zajamčenog člankom 29. stavkom 1. Ustava.
Podnositelj je 20. listopada 1988. godine podnio tužbu Općinskom sudu u Jastrebarskom protiv tužene Općine Jastrebarsko, radi naknade štete.
Do 5. studenoga 1997. godine Općinski sud u Jastrebarskom je donio presudu, broj: P-372/88 od 1. listopada 1992. godine, kojom je djelomično usvojen tužbeni zahtjev. Povodom žalbe tužene, tadaš­nji Okružni sud u Zagrebu je presudom, broj: Gž-1745/93 od 30. ožujka 1993. godine, potvrdio prvostupanjsku presudu. Povodom revizije tužene, Vrhovni sud Republike Hrvatske je rješenjem, broj: Rev-1984/93 od 15. rujna 1993. godine, prihvatio reviziju, ukinuo drugostupanjsku i prvostupanjsku presudu, te predmet 20. siječnja 1994. godine vratio Općinskom sudu u Jastrebarskom na ponovno odlučivanje.
Nakon toga, ročišta su održana 22. veljače, 17. ožujka, 6. srpnja, 22. rujna i 18. studenoga 1994. godine te 16. svibnja 1995. godine, očevid je održan 28. rujna 1995. godine, te je provedeno građevinsko vještačenje. Podneskom od 15. ožujka 1996. godine podnositelj je uredio tužbeni zahtjev na način da je kao tužene naveo pravne sljednike Općine Jastrebarsko i to: Grad Jastrebarsko te općine Klinča Sela, Pisarovina, Krašić i Žumberak. Zatim su ročišta održana 8. ožujka 1996. i 5. lipnja 1996. godine. Podneskom od 15. rujna 1997. godine podnositelj je predložio donošenje odluke.
Nakon 5. studenoga 1997. godine, ročišta zakazana za 18. veljače, 12. ožujka i 1. travnja 1998. godine su odgođena.
Zatim je održano ročište 5. lipnja 1998. godine, dok su ročišta zakazana za 24. lipnja i 24. studenoga1998. godine odgođena.
Na ročištu 30. ožujka 1999. godine zaključena je glavna rasprava. Donesena je presuda, broj: P-37/94 od 30. ožujka 1999. godine, kojom je djelomično usvojen tužbeni zahtjev podnositelja. Presuda je otpremljena strankama 27. srpnja 2000. godine.
Općina Klinča Sela je 14. kolovoza 2000. godine izjavila žalbu protiv presude, Općina Pisarovina 18. i 21. kolovoza 2000. godine, a Grad Jastrebarsko, Općina Krašić i Općina Žumberak 28. kolovoza 2000. godine.
Sud je rješenjem od 28. kolovoza 2000. godine odbacio žalbu Općine Pisarovine od 21. kolovoza 2000. godine. Općina Pisarovina je 21. rujna 2000. godine izjavila žalbu protiv rješenja.
Spis je 25. rujna 2000. godine otpremljen Županijskom sudu u Zagrebu koji je rješenjem, broj: Gž-8708/00 od 4. lipnja 2002. godine, potvrdio rješenje Općinskog suda u Jastrebarskom od 28. kolovoza 2000. godine, te ukinuo presudu Općinskog suda u Jastrebarskom u dosuđujućem dijelu i u tom dijelu predmet 7. lipnja 2002. godine vratio tom sudu na ponovno suđenje.
Na ročište 10. listopada 2002. godine nije pristupio vještak građevinske struke pa je ročište odgođeno.
Na ročištu 17. prosinca 2002. godine saslušana su dva svjedoka i vještak građevinske struke.
Ročište zakazano za 26. ožujka 2003. godine odgođeno je za 21. svibnja 2003. godine, zbog službene spriječenosti suca.
Na ročištu 21. svibnja 2003. godine dopunski je saslušan pod­nositelj te je zaključena glavna rasprava. Donesena je presuda, broj: P-220/02 od 21. svibnja 2003. godine, kojom je usvojen tužbeni zahtjev. Presuda je otpremljena 21. studenoga 2003. godine.
Grad Jastrebarsko, Općina Klinča Sela, Općina Krašić i Općina Žumberak izjavili su 4. prosinca 2003. godine žalbu protiv presude, a Općina Pisarovina 5. prosinca 2003. godine. Podnositelj je 9. prosinca 2003. godine izjavio žalbu protiv odluke suda o zakonskim zateznim kamatama.
Spis je 7. siječnja 2004. godine otpremljen Županijskom sudu u Velikoj Gorici koji ga je dva puta remisorno vraćao Općinskom sudu u Jastrebarskom, i to 11. veljače 2004. i 9. veljače 2005. godine, a radi otklanjanja nedostataka u svezi s punomoćima tuženih i ispravka presude. Općinski sud u Jastrebarskom je prvi puta spis vratio Županijskom sudu u Velikoj Gorici 12. ožujka 2004. godine, a drugi puta 13. svibnja 2005. godine, nakon donošenja rješenja od 9. ožujka 2005. godine kojim je ispravljena presuda od 21. svibnja 2003. godine.
Županijski sud u Velikoj Gorici je rješenjem, broj: Gž-1304/05 od 25. listopada 2006. godine, ukinuo presudu Općinskog suda u Jastrebarskom i predmet vratio tom sudu na ponovno suđenje.
Sljedeće ročište zakazano je za 4. travnja 2007. godine.

PRAVO VAŽNO ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK

3. Mjerodavno pravo sadržano je u odredbi članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske i odredbama članka 63. Ustavnog zakona.

Ustavna tužba je osnovana.

4. Svoju odluku Ustavni sud obrazlaže sljedećim utvrđenjima:

4.1. DULJINA SUDSKOG POSTUPKA

Tužba je Općinskom sudu u Jastrebarskom podnijeta 20. listopada 1988. godine.
Međutim, duljina postupka uzima se u razmatranje od 5. studenoga 1997. godine kada je stupio na snagu Zakon o potvrđivanju Konvencije za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda i Protokola broj: 1, 4, 6, 7 i 11 uz Konvenciju za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda (»Narodne novine – Međunarodni ugovori«, broj 18/97., 6/99. – pročišćeni tekst, 8/99. – ispravak i 14/02., u daljnjem tekstu: Zakon o potvrđivanju Konvencije), koja Konvencija u članku 6. stavku 1. jamči, između ostalog, i pravo na suđenje u razumnom roku.
Ustavna tužba podnijeta je 11. studenoga 2005. godine, a do tog dana postupak nije pravomoćno okončan pa Ustavni sud utvrđuje da je do dana podnošenja ustavne tužbe postupak trajao ukupno sedamnaest (17) godina i dvadeset dva (22) dana, a nakon stupanja na snagu Zakona o potvrđivanju Konvencije pa do dana podnošenja ustavne tužbe postupak je trajao osam (8) godina i šest (6) dana.

4.2. POSTUPANJE NADLEŽNOG SUDA

Postupak se u pravno relevantnom razdoblju prvo vodio pred Općinskim sudom u Jastrebarskom koji je nakon više od jedne godine i četiri mjeseca donio presudu.
Zatim se postupak povodom žalbe vodio pred Županijskim sudom u Zagrebu koji je nakon više od jedne godine i osam mjeseci donio odluku kojom je ukinuo presudu u dosuđujućem dijelu i predmet vratio Općinskom sudu u Jastrebarskom na ponovno suđenje.
Nakon toga, Općinski sud u Jastrebarskom je nakon više od jedanaest mjeseci donio presudu kojom je usvojio tužbeni zahtjev.
Postupak se povodom izjavljenih žalbi vodio pred Županijskim sudom u Velikoj Gorici koji je nakon oko jedne godine i pet mjeseci (ne uračunavajući vrijeme kada se spis remisorno nalazio na Općinskom sudu u Jastrebarskom) donio odluku kojom je ukinuo presudu Općinskog suda u Jastrebarskom i predmet vratio tom sudu na ponovno suđenje.
U konkretnom slučaju dugotrajnost postupka je posljedica neučinkovitog postupanja sudova. Okolnost da je prvostupanjski sud u tri navrata donio prvostupanjsku presudu nije od utjecaja jer nijednom od njih nije pravomoćno okončan postupak, odnosno o pravima i obvezama podnositelja nije pravomoćno odlučeno. Povrh toga, postupak se sada ponovno vodi pred prvostupanjskim sudom, iako je od podnošenja tužbe do sada proteklo više od osamnaest godina.

4.3. PONAŠANJE PODNOSITELJA USTAVNE TUŽBE(TUŽITELJA U PARNIČNOM POSTUPKU)

Podnositelj ustavne tužbe, kao tužitelj u parničnom postupku, nije doprinio duljini trajanja postupka.

4.4. SLOŽENOST SUDSKOG PREDMETA

Iz dosadašnjeg tijeka postupka proizlazi da se u konkretnom slučaju ne radi o osobito složenoj sudskoj stvari.

OCJENA USTAVNOG SUDA

5. Ustavni sud utvrđuje da se postupak u pravno relevantnom razdoblju vodio pred prvostupanjskim i drugostupanjskim sudom u trajanju od osam godina i šest dana, te da je još u tijeku. Imajući u vidu ukupnu duljinu postupka, neučinkovito postupanje sudova, te posebno okolnost da postupak do sada nije pravomoćno okončan već se ponovno vodi pred prvostupanjskim sudom, Ustavni sud ocjenjuje da je povrijeđeno ustavno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
Stoga je, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donijeta odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta uz istodobno uvažavanje ukup­nih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.
8. Predsjednik Općinskog suda u Jastrebarskom dužan je dostaviti Ustavnom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme odluke u roku osam (8) dana od dana njene otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki II. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.

Broj: U-IIIA-4480/2005
Zagreb, 31. siječnja 2007.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednica Vijeća
dr. sc. Jasna Omejec, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga