POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA ENERGETSKA REGULATORNA AGENCIJA

1098

Na temelju članka 11. stavka 1. podstavka 1. Zakona o regulaciji energetskih djelatnosti (»Narodne novine«, broj 177/04), Hrvatska energetska regulatorna agencija temeljem odluke Upravnog vijeća na sjednici održanoj 26. ožujka 2007. donosi

TARIFNI SUSTAV

ZA DISTRIBUCIJU PRIRODNOG PLINA, BEZ VISINE TARIFNIH STAVKI

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

(1) Ovim Tarifnim sustavom za distribuciju prirodnog plina, bez visine tarifnih stavki (u daljnjem tekstu: Tarifni sustav), odnosno metodologijom za utvrđivanje tarifnih stavki za distribuciju prirodnog plina, određuju se:
– način i kriteriji za utvrđivanje tarifnih stavki za distribuciju prirodnog plina,
– formula i elementi za određivanje dozvoljenog prihoda,
– tablica tarifnih stavki,
– formula i elementi za izračun ukupnog prihoda putem tarifnih stavki,
– postupak podnošenja prijedloga promjene visine tarifnih stavki,
– tablice za praćenje troškova,
– tablica za sadržajni prikaz izračuna dozvoljenog prihoda,
– isprave i podaci koje je distributer plina dužan svake godine dostavljati Hrvatskoj energetskoj regulatornoj agenciji (u daljnjem tekstu: Agencija).

Članak 2.

Odredbe ovoga Tarifnog sustava primjenjuju se i za distribuciju miješanog ukapljenog naftnog plina sa zrakom, isparenog ukapljenog naftnog plina, gradskog plina i ostalih plinova, ako se te vrste plina mogu tehnički i sigurno distribuirati kroz distribucijski sustav plinovoda.

Članak 3.

Ovaj Tarifni sustav dužan je primjenjivati energetski subjekt koji obavlja energetsku djelatnost distribucije prirodnog plina (u daljnjem tekstu: distributer plina).

Članak 4.

(1) Izrazi koji se koriste u ovom Tarifnom sustavu imaju značenja utvrđena Zakonom o energiji (»Narodne novine«, broj 68/01 i 177/04) i Zakonom o tržištu plina (»Narodne novine«, broj 68/01 i 87/05).
(2) U ovom Tarifnom sustavu koriste se i izrazi koji u smislu ovoga Tarifnog sustava imaju sljedeća značenja:
Distribucijsko područje – područje s povezanim distribucijskim sustavom plinovoda ili više takvih područja istoga distributera plina,
Kućanstvo – kupac koji prirodni plin koristi za vlastite potrebe u kućanstvu,
Poduzetništvo – svaki kupac, osim kupca iz tarifne grupe kućanstvo,
Regulacijska godina – dio regulacijskog perioda koji odgovara razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca kalendarske godine,
Regulacijski period – razdoblje tijekom kojega se primjenjuju jednaki parametri koji utječu na izračun dozvoljenog prihoda koji distributer plina ostvaruje od obavljanja energetske djelatnosti distribucije prirodnog plina,
Regulirana sredstva – samo ona sredstva koja se koriste za obavljanje energetske djelatnosti distribucije prirodnog plina,
Tarifna grupa (TG) – grupa korisnika distribucijskog sustava sličnih karakteristika potrošnje prirodnog plina,
Tarifni model (TM) – podgrupa tarifne grupe ovisna o ukupnoj godišnjoj potrošnji prirodnog plina,
Tarifna stavka (Ts) – dio Tarifnog sustava kojom se u financijskom iznosu u kunama određuje vrijednost usluge distribucije jedinične količine prirodnog plina (kn/m3) ili fiksne mjesečne naknade (kn).

II. ZNAČAJKE OVOGA TARIFNOG SUSTAVA

Članak 5.

(1) Metodologija za utvrđivanje tarifnih stavki ovoga Tarifnog sustava zasniva se na opravdanim troškovima poslovanja, održavanja, zamjene, izgradnje ili rekonstrukcije objekata i zaštite okoliša, uključujući razuman rok povrata sredstava od investicija u energetske objekte, uređaje i mreže, odnosno u distribucijski sustav plinovoda.
(2) Metoda regulacije koja se primjenjuje u ovom Tarifnom sustavu je metoda priznatih troškova poslovanja.
(3) Regulacijski period jednak je regulacijskoj godini.

Članak 6.

Visina tarifnih stavki za distribuciju prirodnog plina za sve korisnike iste tarifne grupe i tarifnog modela unutar istog distribucijskog područja jednaka je, bez obzira na duljinu distribucijskog puta (princip poštanske marke).

Članak 7.

Za utvrđivanje cijene distribucije prirodnog plina primjenjuju se sljedeće tarifne stavke:
– fiksna mjesečna naknada (kn) i
– jedinična cijena distribuirane količine prirodnog plina (kn/m3).

Prikazan je samo uvodni dio dokumenta

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga