|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI ZAVOD ZA MIROVINSKO OSIGURANJE
1100
Na temelju članka 21. stavka 2. Zakona o mirovinskom osiguranju (»Narodne
novine«, broj: 102/98., 127/00., 59/01., 109/01., 147/02., 117/03., 30/04.,
177/04. i 92/05.), članka 19. točke 1. i članka 20. točke 3. Statuta Hrvatskog
zavoda za mirovinsko osiguranje (»Narodne novine«, broj 163/98. i 86/03.),
Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, na sjednici održanoj
23. ožujka 2007., donosi
ODLUKU
O UVJETIMA POD KOJIMA SE SMATRA DA JE OSIGURANIK UZDRŽAVAO ČLANA OBITELJI I
UVJETIMA PRESTANKA PRAVA NA OBITELJSKU MIROVINU ZBOG NASTALE PROMJENE U IMOVNOM
STANJU, ODNOSNO PRIHODIMA U GODINI 2007.
Članak 1.
Kada je stjecanje prava na obiteljsku mirovinu uvjetovano uzdržavanjem, smatrat
će se da član obitelji nema vlastitih prihoda dovoljnih za uzdržavanje ako nema
dohodak od poljoprivrede i šumarstva utvrđen prema poreznim propisima i ako mu
drugi stalni prihod ne prelazi svotu od 555,20 kn mjesečno.
Članak 2.
Navedeni cenzus ne primjenjuje se pri ostvarivanju prava roditelja na obiteljsku
mirovinu nakon smrti hrvatskog branitelja.
Članak 3.
1) Smatrat će se da je osiguranik osigurao sredstva za uzdržavanje člana
obitelji koji je živio izvan njegova kućanstva ako mu je redovito davao
materijalna sredstva u prosječnoj vrijednosti od najmanje 666,06 kn mjesečno, a
drugi prihodi toga člana obitelji ne prelaze visinu prihoda iz članka 1. ove
odluke.
2) Smatrat će se da uzdržavanje nije prekinuto za vrijeme za koje je osiguranik,
od kojega član obitelji izvodi svoje pravo na obiteljsku mirovinu, zbog
objektivnih okolnosti, ne svojom krivnjom, privremeno bio spriječen stvarno
uzdržavati člana obitelji.
Članak 4.
1) Ako kod korisnika obiteljske mirovine, kojemu je priznato pravo na obiteljsku
mirovinu na temelju utvrđenog uzdržavanja, prema odluci, naknadno nastanu
promjene u imovnom stanju zbog kojih vlastiti prihodi prelaze svote određene
ovom odlukom, donijet će se rješenje o prestanku prava.
2) U primjeni stavka 1. ovoga članka, u prihode korisnika obiteljske mirovine ne
uračunava se obiteljska mirovina, odnosno dio obiteljske mirovine koji bi mu
pripadao u slučaju odvojenog života, kao ni doplatak za djecu koji mu pripada
kao korisniku obiteljske mirovine.
Članak 5.
Ova odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a
primjenjuje se od 1. siječnja 2007.
Klasa: 041-01-07-02/4
Urbroj: 341-99-01/01-07/2
Zagreb, 23. ožujka 2007.
Predsjednik
Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda
za mirovinsko osiguranje
mr. sc. Niko
Raič, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|