POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO

1232

Temeljem članka 275. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« br. 105/04) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi

PRAVILNIK

O POSTUPKU HOMOLOGACIJE TRAKTORA ZA POLJOPRIVREDU I ŠUMARSTVO S OBZIROM NA NAJVEĆU KONSTRUKCIJSKU BRZINU I PLATFORMU ZA TERET TPV 302 (IZDANJE 00)(*)

Članak 1.

Ovim Pravilnikom uređuje se postupak homologacije vozila za poljoprivredu i šumarstvo kategorija T i C (1) s obzirom na najveću konstrukcijsku brzinu i platformu za teret.

Članak 2.

Tehnički zahtjevi u postupku homologacije navedeni su u Prilogu koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika, a postupak homologacije u člancima 8. – 10. Pravilnika o homologaciji tipa traktora za poljoprivredu i šumarstvo.

Članak 3.

Tijelo nadležno za homologaciju vozila za poljoprivredu i šumarstvo u smislu odredaba ovoga Pravilnika je Državni zavod za mjeriteljstvo (u daljnjemu tekstu: Zavod).

Članak 4.

Zavod će dodijeliti certifikat o homologaciji tipu traktora s obzirom na najveću konstrukcijsku brzinu i platformu za teret ako taj tip traktora zadovoljava zahtjeve iz Priloga.

Članak 5.

Novi traktori s obzirom na najveću konstrukcijsku brzinu i platformu za teret mogu se homologirati, uvoziti i stavljati na tržište ako zadovoljavaju zahtjeve ovoga Pravilnika i njegova Priloga.

Članak 6.

Zavod može ovlastiti pravnu ili fizičku osobu za obavljanje poslova tehničke službe ako ta osoba ispunjava sljedeće uvjete:
– da zadovoljava zahtjeve norme HRN EN ISO/IEC 17025 za osposobljenost ispitnih laboratorija za područje ispitivanja prema zahtjevima ovoga Pravilnika
– da može dokazati poznavanje metoda i postupaka ispitivanja sadržanih u Prilogu.
– da ima najmanje jednoga djelatnika školske spreme VII/1 strojarskoga smjera

Članak 7.

Odredbe članka 5. ovoga Pravilnika primjenjivat će se od 1. listopada 2007. godine za sva nova vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj.

Članak 8.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od njegove objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/07-02/6
Urbroj: 558-04/2-07-1-BG
Zagreb, 23. ožujka 2007.

Ravnatelj
Državnog zavoda za mjeriteljstvo
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.

_______
(*) Pravilnik preuzima sadržaj Direktive Vijeća 74/152/EEZ o usklađivanju zakonodavstva država članica koje se odnosi najveću konstrukcijsku brzinu i platformu za teret traktora na kotačima za poljoprivredu i šumarstvo, s uključenim izmjenama i dopunama u direktivama 82/890/EEZ, 88/412/EEZ, 97/54/EZ i 98/89/EZ.
(1) Definicija vozila i kategorizacija dani su u točki 4. članka 4. Pravilnika o homologaciji tipa traktora za poljoprivredu i šumarstvo (»Narodne novine« br. 15/06).

 

PRILOG

1. NAJVEĆA KONSTRUKCIJSKA BRZINA
1.1. Kod homologacijskih ispitivanja mjeri se prosječna brzina na ravnoj stazi koju traktor prolazi u oba smjera od točke ‘letećeg’ starta. Zemlja na stazi treba biti stabilizirana. Staza mora biti ravna i duga najmanje 100 m, a nagibi na njoj ne smiju biti veći od 1,5 %.
1.2. Tijekom ispitivanja traktor treba biti neopterećen bez dodatnih utega ili posebne opreme a tlak u gumama treba biti takav, kakav je propisan za uporabu na cesti.
1.3. Tijekom ispitivanja traktor treba biti opremljen novim gumama s najvećim promjerom kotrljanja koje je za traktor odredio proizvođač.
1.4. Za ispitivanje se upotrebljava stupanj prijenosa kojim se dostiže najveća brzina traktora, a zaklopka za snagu treba biti potpuno otvorena.
1.5. Da bi se u obzir uzele različite neizbježne pogreške koje se pojavljuju, posebno zbog tehnike mjerenja i povećanja brzine vrtnje motora kod djelomičnog opterećenja, za homologacijsko ispitivanje prihvatljiva je izmjerena brzina koja prelazi vrijednost za najveću konstrukcijsku brzinu za 3 km/h.
1.6. Da bi tijelo nadležno za homologaciju traktora moglo izračunati teoretsku brzinu traktora, proizvođač mora navesti prijenosni omjer, stvarni put koji prijeđu pogonski kotači, koji odgovara jednome cijelom okretaju, i broj okretaja u minuti motora pri najvećoj snazi s potpuno otvorenom zaklopkom za snagu i regulatorom broja okretaja, ako je ugrađen, namještenim prema uputama proizvođača.
2. PLATFORME ZA TERET
2.1. Težište platforme za teret mora se nalaziti između osovina.
2.2. Mjere platforme za teret moraju biti takve da:
– duljina ne bude veća od 1,4 puta razmaka prednjih ili stražnjih kotača traktora, koji je veći;
– širina ne smije biti veća od ukupne širine traktora bez opreme.
2.3. Platforma za teret mora se nalaziti simetrično s obzirom na uzdužnu središnju ravninu traktora.
2.4. Platforma za teret ne smije biti više od 150 cm udaljena od tla.
2.5. Vrsta platforme za teret i način njezina postavljanja mora biti takav da pri uobičajenu opterećenju vozačko vidno polje ostane dovoljno veliko i da obvezatna svjetla i svjetlosna signalizacija mogu pravilno djelovati
2.6. Platforma za teret mora biti odvojiva, a na traktor treba biti pričvršćena tako da, je nije moguće slučajno ukloniti.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga