POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1250

Na temelju članka 27a. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 107/2000 – pročišćeni tekst, 24/2001 i 22/2005), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 5. travnja 2007. godine donijela

ODLUKU

O OBRASCU STANDARDNE METODOLOGIJE ZA PROCJENU SOCIJALNOG UČINKA

I.
OPĆA ODREDBA

Ovom Odlukom propisuje se sadržaj Obrasca standardne metodologije za procjenu socijalnog učinka (u daljnjem tekstu: Obrazac), te postupak podnošenja Obrasca.
Procjena socijalnog učinka (u daljnjem tekstu: Procjena), daje se na Obrascu, a podnosi se uz prijedloge uredbi i drugih propisa koje donosi Vlada Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Vlada), te uz prijedloge zakona koje Vlada predlaže na donošenje Hrvatskome saboru.

II.
SADRŽAJ OBRASCA

Obrazac sadrži: osnovne podatke o predlagatelju i prijedlogu propisa, procjenu učinka na pojedine socijalne skupine, procjenu rizika, obrazloženje podnositelja na stupanj socijalnog učinka, očitovanje Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), te datume slanja i primanja Obrasca.

1. PREDLAGATELJ PROPISA

Predlagatelji propisa prema ovoj Odluci su središnja tijela držav­ne uprave (ministarstva, središnji državni uredi i državne upravne organizacije) i stručne službe Vlade koje pripremaju zakone i druge propise.
Podaci o predlagatelju trebaju sadržavati informacije o središ­njem tijelu državne uprave koje predlaže zakone i druge propise koje Vlada predlaže na donošenje Hrvatskom saboru.

2. OSNOVNI PODACI O PRIJEDLOGU PROPISA

Osnovni podaci o prijedlogu propisa su:
– vrsta propisa za koji se podnosi Obrazac,
– naziv propisa,
– svrha donošenja propisa.

3. UČINAK NA SOCIJALNE SKUPINE

3.1. SOCIJALNE SKUPINE

Točka 3. Obrasca sadrži pregled socijalnog učinka na pojedine socijalne skupine, odnosno na koji način će prijedlog propisa utjecati na stupanj siromaštva i socijalne isključenosti navedenih skupina:
1. osobe s invaliditetom: osobe s tjelesnim invaliditetom (oštećenje lokomotornog sustava, oštećenja središnjeg živčanog sustava, oštećenje perifernog živčanog sustava, oštećenja drugih organa i ostalih sustava); osobe sa senzornim (osjetilnim) oštećenjem (vida, sluha); osobe s duševnim poremećajima; osobe s mentalnom retardacijom; osobe s višestrukim oštećenjima;
2. osobe s kroničnim bolestima koje zahtijevaju stalan nadzor i liječenje;
3. osobe sa zloćudnim bolestima;
4. jednoroditeljske obitelji;
5. djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi;
6. mladi s povećanim rizikom od poremećaja u ponašanju (do 21 godine starosti);
7. žrtve obiteljskog nasilja;
8. nezaposleni:
1. dugotrajno nezaposleni (duže od jedne godine),
2. nezaposleni koji primaju socijalnu pomoć,
3. teže zapošljive skupine (starije osobe, osobe s nižim stupnjem obrazovanja);
9. siromašni (ispod 60% medijalnog dohotka);
10. povratnici;
11. pripadnici nacionalnih manjina;
12. korisnici mirovina;
13. starije osobe (65 i više godina);
14. druge skupine prema iskazu predlagatelja.

3.2. PRAĆENJE SOCIJALNOG UČINKA

Praćenje socijalnog učinka procjenjuje se stupnjevano: u pozitivnom (+), negativnom (–) i neutralnom (0) utjecaju na pojedine socijalne skupine kao neposredni učinak, učinak u prvoj godini provedbe propisa i učinak u kasnijem razdoblju primjene propisa.
Upisuje se:
+ mali pozitivan utjecaj, + + značajan pozitivan utjecaj, + + + izuzetno značajan pozitivan utjecaj;
– mali negativan utjecaj, –– značajan negativan utjecaj, ––– izuzetno značajan negativan utjecaj;
0 nema utjecaja.
Opisno se upisuju mogući nepovoljni učinci i mogući posredni učinci na navedene skupine.
Cilj pokazatelja učinkovitosti je praćenje i ocjena prijedloga za koji se izrađuje Procjena, a izrađuju se i primjenjuju u skladu s metodologijom za procjenu ključnih pokazatelja socijalnih učinaka.

4. PROCJENA RIZIKA

Ova točka daje procjenu vjerojatnosti da li će prijedlog propisa biti socijalno održiv, da li će se njegove društvene koristi i ekonomske mogućnosti osjetiti u cjelokupnom društvu, te da li će pridonijeti razvojnim ciljevima zemlje i smanjenju siromaštva.

4.1. VRSTA I PRIRODA RIZIKA

A) Političko ekonomski rizici podrazumijevaju domaće rizike koji mogu posredno utjecati na pogoršanje makroekonomske stabilnosti.
B) Institucionalni rizici podrazumijevaju neodgovarajuće institucionalne odnose, slabo upravljanje, pretjeranu složenost projekta, te slabe tehničke i administrativne kapacitete.
C) Drugi domaći rizici podrazumijevaju okolnosti izvan nadzora nositelja prijedloga, ali se trebaju uzeti u obzir tijekom procjene. Mogu proizlaziti iz regionalne neujednačenosti kao i izvanrednih okolnosti, kao što su nasilni sukobi i militarizacija društva, politička nestabilnost, etničke ili vjerske napetosti.
D) Vanjski rizici su moguće promjene društveno političke situa­cije susjednih zemalja ili makroekonomske promjene koje se događaju u neposrednom okruženju, odnosno koje utječu na cjelokupnu svjetsku ekonomsko političku stabilnost.

4.2. STUPANJ VJEROJATNOSTI I OČEKIVANI OPSEG RIZIKA

Procjena rizika prati se kroz stupanj vjerojatnosti (mala/srednja/velika) i očekivani opseg (mali/srednji/veliki) za vrstu i prirodu rizika: političko ekonomske rizike, vanjske rizike, institucionalne rizike i druge domaće rizike.

5. STUPANJ SOCIJALNOG UČINKA

Na temelju procjene učinka na pojedine socijalne skupine kao i procjene rizika opisno se iskazuje stupanj socijalnog učinka predloženog propisa na socijalne skupine (mali/srednji/veliki).

5.1. OBRAZLOŽENJE PODNOSITELJA

Podnositelj prijedloga propisa obrazlaže procjenu socijalnog učinka, koja proizlazi na temelju rezultata prikazanih u točki 3. i 4. Obrasca. Podnositelj prijedloga daje mišljenje da li i na koji način prijedlog propisa utječe na smanjenje siromaštva i socijalne isključenosti socijalnih skupina iz točke 3. ove Odluke, odnosno, ima li negativan utjecaj na socijalnu sliku društva.
Odgovorna osoba podnositelja prijedloga ovjerava Obrazac.
U skladu s odredbom članka 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske odgovorna osoba kod predlagatelja je ministar ili državni tajnik kojeg odredi ministar, državni tajnik središnjeg državnog ureda ili njegov zamjenik, odnosno ravnatelj državne upravne organizacije ili njegov zamjenik.

6. OČITOVANJE MINISTARSTVA ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI

Ministarstvo daje očitovanje o prihvaćanju Procjene na temelju podnesenog Obrasca, a u skladu s člankom 27a. stavkom 4. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske Ministarstvo je dužno očitovati se o područjima i razlozima neslaganja.
U slučaju dobivanja pozitivnog mišljenja na Procjenu, podnositelj propisa uz prijedlog propisa i Obrazac za koji je pribavljeno pozitivno mišljenje, nije obvezan Vladi dostavljati dodatno očitovanje Ministarstva.
U slučaju neslaganja s Procjenom u pogledu bilo kojeg dijela između podnositelja propisa i Ministarstva, podnositelj propisa prilaže, uz Obrazac, očitovanje u kojem se navode područja neslaganja, te razlozi tog neslaganja.
U skladu s odredbom članka 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske odgovorna osoba je ministar nadležan za poslove socijalne skrbi ili državni tajnik kojeg odredi ministar.

7. KONTAKT – OSOBA PREDLAGATELJA PROPISA

Osnovni podaci o osobi kod predlagatelja propisa su podaci o osobi koja je zadužena za davanje informacija o sadržaju Obrasca i za komunikaciju s Ministarstvom.

8. DATUM SLANJA I PRIMANJA OBRASCA

Datumima se evidentira vremenski tijek slanja i primanja Obrasca između predlagatelja propisa i Ministarstva.

III.POSTUPAK PODNOŠENJA OBRASCA

Predlagatelj propisa (središnja tijela državne uprave – ministarstva, središnji državni uredi i državne upravne organizacije i stručne službe Vlade koje pripremaju zakone i druge propise) je dužan uz prijedloge uredbi i drugih propisa koje donosi Vlada, te uz prijedloge zakona koje Vlada predlaže na donošenje Hrvatskome saboru, priložiti i ispunjeni Obrazac na kojem podnosi Procjenu, te ga pod­nijeti na očitovanje Ministarstvu.
Ministarstvo je dužno pregledati i analizirati tekst prijedloga propisa i Obrasca.
Ako Ministarstvo ima primjedbe, Obrazac se, zajedno s preporukom, elektronskim putem dostavlja predlagatelju propisa.
Ako nema primjedbi ni preporuka, Ministarstvo daje pozitivno mišljenje na prijedlog propisa uz priloženi Obrazac, te ga dostavlja predlagatelju propisa.
Predlagatelj propisa je obvezan Vladi, uz prijedlog propisa dostaviti i Obrazac.
Obrazac standardne metodologije za procjenu socijalnog učinka sastavni je dio ove Odluke.

IV.ZAVRŠNA ODREDBA

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 308-01/07-01/02
Urbroj: 5030108-07-1
Zagreb, 5. travnja 2007.

Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja
i međugeneracijske solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.


OBRAZAC STANDARDNE METODOLOGIJE ZA PROCJENU SOCIJALNOG UČINKA
 

Obrazac PSU

1. PREDLAGATELJ PROPISA

 

2. OSNOVNI PODACI O PRIJEDLOGU PROPISA

Vrsta  propisa

 

 

Naziv  propisa

 

 

Svrha donošenja

 

 


3. UČINCI NA SOCIJALNE SKUPINE

 

Upisuje se: +  / + +  / + + + /  –  /  –  – / –  –  –  /  0 /

Opisno:

Socijalne skupine

Neposredni učinci

Prva godina provedbe

Kasnija razdoblja

Mogući nepovoljni  učinci

Mogući posredni učinci

1. Osobe s invaliditetom:

– osobe s tjelesnim invaliditetom (oštećenje lokomotornog sustava, oštećenje središnjeg živčanog sustava, oštećenje perifernog živčanog sustava, oštećenje drugih organa i ostalih sustava)

– osobe sa senzornim (osjetilnim) oštećenjem (vid, sluh)

– osobe s duševnim poremećajima

– osobe s mentalnom retardacijom

– osobe s višestrukim oštećenjima

 

 

 

 

 

2. Osobe s kroničnim bolestima koje zahtijevaju stalan nadzor i liječenje

 

 

 

 

 

3. Osobe sa zloćudnim bolestima

 

 

 

 

 

4. Jednoroditeljske obitelji

 

 

 

 

 

5. Djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi

 

 

 

 

 

6. Mladi s povećanim rizikom od poremećaja u ponašanju (do 21 godine starosti)

 

 

 

 

 

7. Žrtve  nasilja u obitelji

 

 

 

 

 

8. Nezaposleni:

– Dugotrajno nezaposleni (duže od jedne godine)

– Nezaposleni koji primaju socijalnu pomoć

– Teže zapošljive skupine (starije osobe, osobe s

   nižim stupnjem obrazovanja)

 

 

 

 

 

9. Siromašni (ispod 60% medijalnog dohotka)

 

 

 

 

 

10. Povratnici

 

 

 

 

 

11. Pripadnici nacionalnih manjina

 

 

 

 

 

12. Korisnici mirovine  

 

 

 

 

 

13. Starije osobe (65 i više godina)

 

 

 

 

 

14. Druge skupine (navesti koje)

 

 

 

 

 

 


Upisuje se:

Za pozitivan utjecaj:

Za negativan utjecaj

Nema utjecaja

+ mali pozitivan utjecaj, + + značajan pozitivan utjecaj,

 + + + izuzetno značajan pozitivan utjecaj

– mali negativan utjecaj, – – značajan negativan utjecaj,

– – – izuzetno značajan negativan utjecaj

0 nema utjecaja

4. PROCJENA RIZIKA

Vrsta i priroda rizika:

 

Vjerojatnost

Očekivani opseg

A) Političko ekonomski rizici (koji):

 

 

 

 

B) Institucionalni rizici (koji):

 

 

C) Drugi domaći rizici (koji):

 

 

D) Vanjski rizici (koji):

 

 

 

 


5. STUPANJ SOCIJALNOG UČINKA

5. 1. OBRAZLOŽENJE PODNOSITELJA

 

 

 

Potpis odgovorne osobe

 

Mjesto i datum:

 

Kontakt osoba predlagatelja propisa

 

Položaj:

 

Telefon:

Fax:

e-pošta:


5.2. OČITOVANJE MINISTARSTVA ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI

 

 

 

Potpis odgovorne osobe

 

Mjesto i datum:

 



 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga