|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
POLICIJSKA UPRAVA SPLITSKO-DALMATINSKA
1262
Na temelju članka 15. stavka 2. Zakona o nadzoru državne granice (»Narodne
novine«, broj 173/03., 141/06. i 8/07.), a u svezi s člankom 7. Pravilnika o
uvjetima i načinu određivanja područja graničnog prijelaza (»Narodne novine«,
broj 150/04.), Policijska uprava splitsko-dalmatinska donosi
RJEŠENJE
O ODREĐIVANJU PODRUČJA SEZONSKOG MEĐUNARODNOG POMORSKOG GRANIČNOG PRIJELAZA II.
KATEGORIJE LUKA HVAR
Članak 1.
Područje sezonskog međunarodnog pomorskog graničnog prijelaza II. kategorije
Luka Hvar nalazi se u gradskoj luci u gradu Hvaru, na otoku Hvaru.
Članak 2.
Ukupna površina područja sezonskog međunarodnog pomorskog graničnog prijelaza
II. kategorije Luka Hvar iznosi 72 m2.
Članak 3.
Područje sezonskog međunarodnog pomorskog graničnog prijelaza II. kategorije
Luka Hvar obuhvaća katastraske čestice: k.č. 206/1, k.č. 427/1, k.č. 427/2, te
k.č. 9 katastarske općine Hvar.
Područje graničnog prijelaza obuhvaća kamenitu obalu dužine 12 metara i širine 6
metara u samom središtu grada koja je metalnom ogradom odjeljena od ostalog
dijela luke.
Područjem graničnog prijelaza smatra se i operativni dio obale luke Hvar za
vrijeme dok se na njemu zadržava plovilo u međunarodnom prometu, a koji je od
ostalog dijela obale odjeljen betonskim stupićima povezanim konopom u dužini
koja je istovjetna dužini plovila, na udaljenosti 4 metra od ruba obale
(navedeni prostor obuhvaća k.č. 427/1 i 427/2).
Području graničnog prijelaza pripadaju i uredske prostorije policije i carine,
ukupne površine 20 m2, koje se nalaze na I. katu zgrade Hvarskog kazališta,
udaljene od područja graničnog prijelaza oko 100 metara (navedene prostorije
nalaze se na k.č. 9).
Članak 4.
Stupanjem na snagu ovog Rješenja prestaje važiti Pravilnik o određivanju
sezonskog međunarodnog pomorskog graničnog prijelaza II. kategorije Luka Hvar
(»Narodne novine« broj 88/03).
Članak 5.
Ovo Rješenje stupa na snagu osmog dana od objave u »Narodnim novinama«.
Broj: 511-12-40-122/4-07.
Split, 20. ožujka 2007.
Načelnik
Policijske uprave
Ivan Merćep, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|