POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKE CESTE

1339

Na temelju članka 30. stavak 2. Zakona o javnim cestama (»Narodne novine« broj: 180/2004), te članka 17. stavak 2. Izjave o osnivanju Hrvatskih cesta, društva s ograničenom odgovornošću, za upravljanje, građenje i održavanje državnih cesta Zagreb, Vončinina 3, (u daljnjem tekstu Hrvatske ceste), Uprava društva dana 16.ožujka 2007. godine donosi

ODLUKU

O VISINI I NAČINU PLAĆANJA TROŠKOVA IZVANREDNOG PRIJEVOZA I TROŠKOVA KONTROLE OSOVINSKOG OPTEREĆENJA, UKUPNE MASE I DIMENZIJA VOZILA U PROMETU NA CESTAMA

I.

Ovom Odlukom utvrđuje se visina i način plaćanja troškova postupka izdavanja dozvole za izvanredni prijevoz, visina i način plaćanja troškova poduzimanja posebnih mjera koje se moraju provesti radi sigurnosti izvanrednog prijevoza (podupiranje i ojačanje mostova i drugih objekata, pratnja i dr.), te visina i način plaćanja troškova kontrole izvanrednih prijevoza, odnosno troškova kontrole osovinskog opterećenja, ukupne mase i dimenzija vozila u prometu na cestama.

II.

Troškovi poduzimanja posebnih mjera koje se moraju provesti radi sigurnosti izvanrednog prijevoza (podupiranje i ojačanje mostova i drugih objekata) obračunavaju se i naplaćuju prema troškovniku i specifikaciji obavljenih radova i naplaćuju se prijevozniku u postupku izdavanja dozvole.

III.

Trošak postupka izdavanja dozvole za izvanredni prijevoz utvrđuje se u jedinstvenom iznosu od 150,00 kuna po izdanoj dozvoli (bez PDV-a) i plaća se u postupku izdavanja dozvole.

IV.

Troškovi kontrole izvanrednih prijevoza, odnosno kontrole osovinskog opterećenja, ukupne mase i dimenzija vozila u prometu na cestama, te troškovi pratnje izvanrednih prijevoza utvrđuju se ovisno o vrsti, obimu i dužini trajanja, te prijeđenom kilometru do povratka na mjesto nadzora ili u sjedište nadzorne ekipe, a obračunavaju se i naplaćuju u postupku izdavanja dozvole ili po zasebnom računu, ispostavljenom nakon obavljene kontrole ili pratnje izvanrednog prijevoza.

V.

Visina troškova pratnje i troškova kontrole izvanrednih prijevoza, odnosno troškova kontrole osovinskog opterećenja, ukupne mase i dimenzija vozila u prometu na cestama utvrđuju se po jediničnim cijenama kako slijedi;
• Kontrola dimenzija motornog vozila ili skupa
   vozila (dužina, širina ili visina) iznosi                         91,00 kuna.
• Kontrola osovinskog opterećenja i ukupne mase
  dvoosovinskog i troosovinskog motornog vozila
  iznosi                                                                     182,00 kuna.
• Kontrola osovinskog opterećenja i ukupne mase
   četveroosovinskog motornog vozila i skupa vozila
   sa četiri osovine iznosi                                            273,00 kuna.
• Kontrola osovinskog opterećenja i ukupne mase
   skupa vozila s 5 ili 6 osovina iznosi                         364,00 kuna.
• Kontrola osovinskog opterećenja, ukupne mase i
   dimenzija vozila po satu rada nadzorne ekipe
   iznosi                                                                     364,00 kuna.
• Pratnja izvanrednog prijevoza i prijevoz nadzorne
   ekipe do i od mjesta kontrole izvanrednog prijevoza
   po pređenom kilometru iznosi                                     5,70 kuna.
• Pratnja izvanrednog prijevoza i prijevoz nadzorne
   ekipe do i od mjesta kontrole izvanrednog prijevoza
   na relacijama do ukupno 50 km obračunavaju se u
   paušalnom iznosu od                                               285,00 kuna.

Porez na dodanu vrijednost nije uključen u navedene troškove.
Troškovi kontrole osovinskog opterećenja i ukupne mase za radno i specijalno vozilo sa sedam i više osovina, kao i za izvanredne prijevoze kojih kontrola traje duže od jednog sata, dodatno se obračunavaju i naplaćuju prema stvarno utrošenom vremenu rada nadzorne ekipe.
Izgubljeno radno vrijeme zbog nespremnosti ili kašnjenja izvanrednog prijevoza, uzrokovanog krivnjom prijevoznika, obračunava se i naplaćuje po cijeni sata rada nadzorne ekipe.

VI.

Troškovi kontrole izvanrednog prijevoza, odnosno troškovi kontrole osovinskog opterećenja ukupne mase i dimenzija vozila u prometu na cestama obračunavaju se i naplaćuju za izvanredne prijevoze za koja se kontrolom utvrdi da imaju ukupnu masu i/ili osovinsko opterećenje i/ili dimenzije veće od onih iz zahtjeva za izdavanje dozvole za izvanredni prijevoz, odnosno za vozila za koja se kontrolom utvrdi da obavljaju izvanredni prijevoz bez dozvole ili za vozila za koja se kontrolom utvrdi da sudjeluju u prometu na cesti opterećena preko najveće dopuštene mase upisane u prometnu dozvolu ili da su opterećena preko mogućnosti koje dopuštaju osobine javne ceste utvrđene prometnim znakom.

VII.

U postupku odobravanja i izdavanja dozvole za izvanredni prijevoz, isti se po potrebi pregledava i kontrolira od strane ovlaštenih nadzornika Odjela za kontrolu sigurnosti prometa i objekata Hrvatskih cesta.

VIII.

Za izvanredne prijevoze kod kojih je, iz zahtjeva za izdavanje dozvole za izvanredni prijevoz, razvidno da, vozila sama ili zajedno s teretom, premašuju propisanu ukupnu masu i/ili propisano osovinsko opterećenje za 15 % i više, dozvola se može izdati nakon obavljene kontrole osovinskog opterećenja i ukupne mase od strane ovlaštenog nadzornika Odjela za kontrolu sigurnosti prometa i objekata Hrvatskih cesta.

IX.

Dozvola za izvanredni prijevoz iz točke VIII. ove Odluke iznimno se može izdati i bez kontrole osovinskih opterećenja i ukupne mase izvanrednog prijevoza, uz pismenu suglasnost Odjela za kontrolu sigurnosti prometa i objekata Hrvatskih cesta, i to samo za izvanredne prijevoze za koje, zbog organizacijskih, tehničkih i drugih racionalnih razloga, nije moguće organizirati i provesti pravovremenu kontrolu izvanrednog prijevoza.

X.

Izdavanje dozvole za izvanredni prijevoz i postupanje mimo utvrđene procedure iz ove Odluke smatrat će se povredom obveze iz radnog odnosa u smislu odredbi Pravilnika o radnim odnosima Hrvatskih cesta.

XI.

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o visini i načinu plaćanja troškova izvanrednog prijevoza urbr. 100-7478/02 od 27. svibnja 2002. godine.

XII.

Ova Odluka stupa na snagu tridesetoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Urbroj: 100/2007-168
Zagreb, 16. ožujka 2007.

Predsjednik Uprave
Stjepko Boban, dipl. ing. građ., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga