POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

1417

Na temelju članka 37. stavka 2. Zakona o leasingu (»Narodne novine« br. 135/06), Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga, donijela je na sjednici održanoj 5. travnja 2007. godine

PRAVILNIK

O NAČINU I METODI IZRAČUNA REALNE GODIŠNJE KAMATNE STOPE ZA UGOVOR O FINANCIJSKOM LEASINGU

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se način i metoda izračuna realne godišnje kamatne stope uključujući i sve elemente izračuna za ugovor o financijskom leasingu koja su obvezna primjenjivati leasing društva pri sklapanju ugovora o financijskom leasingu.

Članak 2.

Realna godišnja kamatna stopa je diskontna stopa kojom se na godišnjoj razini izjednačava sadašnja vrijednost svih budućih i postojećih obveza dogovorenih između davatelja i primatelja leasinga.

Članak 3.

(1) Davatelj leasinga dužan je izračunati realnu godišnju kamat­nu stopu i predočiti je primatelju leasinga u pisanom obliku prije primanja njegova zahtjeva za sklapanje ugovora o leasingu, kao i prije sklapanja ugovora o leasingu.
(2) Podaci, koje davatelj leasinga prezentira i oglašava u svojim prostorijama, javnim mjestima, kroz medije i na drugi način koji izravno ili neizravno predočuju kamatnu stopu ili neki drugi iznos koji se smatraju dijelom cijene financiranja, obvezno trebaju sadržavati i podatak o realnoj godišnjoj kamatnoj stopi koji ne smije biti manje uočljiv od drugih podataka.

Članak 4.

(1) Pri sklapanju ugovora o financijskom leasingu davatelj leasinga dužan je primatelju leasinga uručiti otplatnu tablicu s jasno iskazanom realnom godišnjom kamatnom stopom.
(2) Za sve ugovore o financijskom leasingu koji su sklopljeni do dana primjene ovoga Pravilnika, davatelj leasinga je, na zahtjev primatelja leasinga, dužan izraditi i uručiti mu otplatnu tablicu iz stavka (1) ovoga članka.
(3) Ukoliko se ugovara mogućnost izmjena nekog od elemenata izračuna realne godišnje kamatne stope davatelj leasinga dužan je primatelju leasinga, ponuditi mogućnost odabira načina obavještavanja o promjenama u otplatnim tablicama iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 5.

Realna godišnja kamatna stopa za ugovor o financijskom leasingu izračunava se izjednačavanjem diskontiranih novčanih izdataka davatelja leasinga i diskontiranih novčanih izdataka primatelja leasinga sukladno matematičkoj formuli:

Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

gdje je:
m – broj izdataka davatelja leasinga
n – broj izdataka koje plaća primatelj leasinga
tj – broj godina od trenutka sklapanja ugovora do trenutka izdatka novčanih sredstava
Dk – izdatak davatelja leasinga u trenutku tk godina nakon datuma sklapanja ugovora
Pl – izdatak primatelja leasinga u trenutku tl godina nakon datuma sklapanja leasinga (uključuje i rate, troškove na početku, učešće, PDV na početku, ostatak vrijednosti objekta leasinga)
i – dekurzivni kamatni faktor koji može biti izračunat (algebarski, sukcesivnim aproksimacijama ili kompjutorskim programom) ako su ostali uvjeti u jednadžbi poznati iz ugovora ili na drugi način.
Sama realna godišnja kamatna stopa jednaka je

100 · (i – 1)

Članak 6.

(1) Pri izračunu realne kamatne stope iz članka 5. ovoga Pravilnika primjenjuje se stvarni (kalendarski) broj dana u mjesecu i 365/366 dana u godini.
(2) Zaokruživanje realne godišnje kamatne stope iz članka 5. ovoga Pravilnika vrši se matematičkom metodom na 2 (dva) decimalna mjesta.

Članak 7.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 21. lipnja 2007. godine.

Klasa: 011-02/07-04/24
Urbroj: 326-01-07-1
Zagreb, 5. travnja 2007.

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga