POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI

1562

Na temelju članka 180. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (»Narodne novine«, broj 121/03, 48/05 i 85/06) ministar zdravstva i socijalne skrbi donosi

PRAVILNIK

O SADRŽAJU, OBLIKU I NAČINU VOĐENJA OČEVIDNIKA O OBAVLJENIM INSPEKCIJSKIM NADZORIMA

Članak 1.

Ovim Pravilnikom uređuje se sadržaj, oblik i način vođenja očevidnika o obavljenim zdravstveno-inspekcijskim nadzorima nad radom zdravstvenih ustanova, trgovačkih društava koja obavljaju zdravstvenu djelatnost, zdravstvenih radnika te privatnih zdravstvenih radnika.

Članak 2.

Zdravstveni inspektor je obvezan voditi očevidnik o obavljenim inspekcijskim nadzorima zdravstvenih ustanova, trgovačkih društava koja obavljaju zdravstvenu djelatnost, zdravstvenih radnika te privatnih zdravstvenih radnika, prema obrascu koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.

Članak 3.

Očevidnik iz članka 2. ovoga Pravilnika nosi naziv »Očevidnik obavljenih inspekcijskih nadzora zdravstvenih ustanova, trgovačkih društava koja obavljaju zdravstvenu djelatnost, zdravstvenih radnika te privatnih zdravstvenih radnika«.

Članak 4.

U tabelarni dio očevidnika iz članka 2. ovoga Pravilnika upisu­je se:
1. redni broj,
2. klasa i urbroj,
3. naziv i adresa zdravstvene ustanove, trgovačkog društva koje obavlja zdravstvenu djelatnost, zdravstvenog radnika te privatnog zdravstvenog radnika,
4. datum inspekcijskog nadzora,
5. predmet inspekcijskog nadzora,
6. utvrđeno činjenično stanje,
7. poduzete mjere:
upravni akt:
a/ rješenje o zabrani rada,
b/ rješenje o uklanjanju nedostataka,
8. upravni spor,
9. kontrola izvršenja rješenja,
10. prijava nadležnim tijelima sudbene vlasti:
a/ zahtjev za pokretanjem prekršajnog postupka,
b/ zahtjev za pokretanjem postupka zbog kaznenog djela,
11. prijava nadležnim komorama:
a/ povjerenstvo za stručna pitanja i stručni nadzor,
b/ povjerenstvo za etiku i deontologiju,
c/ zahtjev za pokretanjem disciplinskog postupka,
12. prijave drugim nadležnim tijelima i
13. napomene.

Članak 5.

Očevidnik o obavljenim zdravstveno-inspekcijskim nadzorima mora se voditi ažurno i uredno tako da u svako doba daje uvid u broj obavljenih nadzora, o tome koje fizičke ili pravne osobe su nadzirane, koje stanje je utvrđeno te koje mjere su poduzete.

Članak 6.

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o načinu vođenja evidencije o obavljenim inspekcijskim pregledima zdravstvenog inspektora (»Narodne novine«, br. 35/94).

Članak 7.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/07-04/15
Urbroj: 534-07-01/1-07-1
Zagreb, 2. svibnja 2007.

Ministar
doc. dr. sc. Neven Ljubičić, v. r.


 

Redni broj

Klasa i ur. broj

Naziv i adresa zdravstvene ustanove, trgovačkog društva koje obavlja zdravstvenu djelatnost, zdravstvenog radnika te privatnog zdravstvenog radnika

Datum
inspekcijskog nadzora

Predmet inspekcijskog nadzora

Utvrđeno činjenično stanje

Poduzete mjere, upravni akt

Upravni spor

Kontrola izvršenja rješenja

Prijava nadležnim tijelima sudbene vlasti

Prijava nadležnim komorama

Prijave drugim nadlež­nim tijelima

Napomene

a) rješenje o zabrani rada

b) rješenje o uklanjanju nedostataka

a) zahtjev za pokretanjem prekršajnog postupka

b) zahtjev za pokretanjem postupka zbog kaznenog djela

a) povjerenstvo za stručna pitanja i stručni nadzor

b) povjerenstvo za etiku i deontologiju

c) zah­tjev za pokretanjem disciplinskog postupka

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga