POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

1593

Na temelju članka 38. stavka 2. Zakona o leasingu (»Narodne novine« broj 135/06) Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga, donijela je na sjednici održanoj 26. travnja 2007. godine

PRAVILNIK

O NAČINU I METODI IZRAČUNA IZNOSA UKUPNE NAKNADE ZA UGOVORE O OPERATIVNOM LEASINGU

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se način i metoda izračuna iznosa ukupne naknade uključujući i sve elemente izračuna koja su leasing društva obvezna primjenjivati pri sklapanju ugovora o operativnom leasingu.

Članak 2.

Ukupna naknada za ugovor o operativnom leasingu čini zbroj pojedinačnih naknada koju davatelj leasinga zaračunava primatelju leasinga, a predstavlja zbroj svih obroka u ugovorenom periodu zajedno sa svim postojećim i budućim obvezama ugovorenim između davatelja i primatelja leasinga.

Članak 3.

(1) Davatelj leasinga dužan je izračunati iznos ukupne naknade, iznos pojedinog obroka, iznos jamčevine, iznos ostatka vrijednosti, nabavnu ili tržišnu vrijednost objekta leasinga te iznos pojedinih ostalih naknada koje se naplaćuju od primatelja leasinga i predočiti ih primatelju leasinga u pisanom obliku prije primanja njegova zahtjeva za sklapanje ugovora o leasingu kao i prije sklapanja ugovora o leasingu.
(2) Podaci, koje davatelj leasinga prezentira i oglašava u svojim prostorijama, na javnim mjestima, kroz medije i na drugi način koji izravno ili neizravno predočuju iznose koji se smatraju dijelom cijene financiranja obvezno mora sadržavati i podatke o elementima izračuna iz članka 5. ovoga Pravilnika koji ne smije biti manje uočljiv od drugih podataka.

Članak 4.

(1) Pri sklapanju ugovora o operativnom leasingu, davatelj leasinga dužan je primatelju leasinga u pisanom obliku uručiti podatke o iznosu, broju, i rokovima plaćanja pojedinih obroka, ostatku vrijednosti, kao i iznosu ukupne naknade.
(2) Za ugovore koji su sklopljeni prije početka primjene ovog Pravilnika, davatelj leasinga je dužan, na zahtjev primatelja leasinga, izraditi i u pisanom obliku uručiti mu podatke iz stavka 1. ovoga članka.
(3) Ukoliko se ugovara mogućnost izmjena nekoga od elemenata izračuna iznosa ukupne naknade iz članka 5. ovoga Pravilnika, a koji utječu na iznos pojedinog obroka i ukupne naknade, davatelj leasinga dužan je primatelju leasinga pri sklapanju ugovora ponuditi mogućnost odabira načina obavještavanja o navedenim promjenama.

Članak 5.

Iznos ukupnih naknada izračunava se prema sljedećem algoritmu:

Napomena: prilozi u obliku slika su ispušteni u ovom neslužbenom info pregledu

gdje je:
F – iznos ukupnih naknada
n – broj obroka
m – broj troškova na početku
Ri – iznos pojedinog obroka
Cj – trošak na početku obveze koji se naplaćuje od primatelja leasinga

Članak 6.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od objave u »Narod­nim novinama«, a primjenjuje se od 21. lipnja 2007. godine.

Klasa: 011-02/07-04/26
Urbroj: 326-01-07-1
Zagreb, 26. travnja 2007.

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga