POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

1666

Na temelju članka 25. stavka 2. Pravilnika o veterinarsko zdravstvenim uvjetima za izlov, uzgoj, pročišćavanje i stavljanje u promet živih školjkaša (»Narodne novine«, br. 117/04), ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi

PLAN

PRAĆENJA KVALITETE MORA I ŠKOLJKAŠA NA PODRUČJIMA UZGOJA, IZLOVA I PONOVNOG POLAGANJA ZA 2007. GODINU

1. SVRHA PLANA

Svrha provedbe Plana praćenja kvalitete mora i školjkaša na područjima uzgoja, izlova i ponovnog polaganja (u daljnjem tekstu: Plan) je:
a) provjera mikrobiološke kvalitete živih školjkaša na područjima uzgoja, izlova i polaganja;
b) provjera moguće prisutnosti toksičnog planktona i potencijalno toksičnog planktona u vodama na područjima uzgoja, izlova i polaganja te biotoksina u živim školjkašima;
c) provjera moguće prisutnosti kemijskih zagađivača u živim školjkašima;
d) izbjegavanje zlouporaba u odnosu na podrijetlo i destinaciju živih školjkaša.
e) obavljanje preliminarnih analiza novih proizvodnih područja.

2. PLAN PRAĆENJA KVALITETE PROIZVODNIH PODRUČJA ŠKOLJKAŠA

Plan se odnosi na proizvodna područja za uzgoj, sakupljanje i izlovljavanje školjkaša.
2.1. Proizvodna područja u kojima se uzgajaju školjkaši:
a) Savudrijska vala
b) Vabriga
c) Limski zaljev
d) Medulinski zaljev
e) Raški zaljev
f) Pirovački zaljev
g) Ušće rijeke Krke
h) Malostonski zaljev
2.2. Proizvodna područja u kojima se izlovljavaju školjkaši:
a) Zapadna obala Istre
b) Malostonski zaljev
2.3. Preliminarna proizvodna područja u kojima se uzgajaju školjkaši:
a) Uvala Budava
b) Uvala Dinjiška na Pagu
c) Rovanjska
d) Novigradsko more
e) Marinski zaljev
f) Uvala Sobra na Mljetu
2.4. Preliminarna proizvodna područja u kojima se izlovljavaju školjkaši:
a) Pašmanski kanal
b) Kanal sv. Ante u Šibeniku.

Napomena: ostali tekst, prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga