|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
1814
Na osnovi članka 5. stavka 4. i članka 112. stavka 2. Zakona o obveznom
zdravstvenom osiguranju (»Narodne novine« broj 85/06., 105/06. i 118/06.),
članka 6. stavka 2. Pravilnika o pravima, uvjetima i načinu ostvarivanja prava
iz obveznog zdravstvenog osiguranja (»Narodne novine« broj 120/06. i 136/06.) i
članka 19. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (»Narodne novine«
broj 16/02., 24/02. i 58/03.), Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno
osiguranje na 46. sjednici održanoj 22. svibnja 2007. godine donijelo je
PRAVILNIK
O IZMJENI PRAVILNIKA O NAČINU PRIJAVLJIVANJA I ODJAVLJIVANJA, TE STJECANJU
STATUSA OSIGURANE OSOBE U OBVEZNOM ZDRAVSTVENOM OSIGURANJU
Članak 1.
U Pravilniku o načinu prijavljivanja i odjavljivanja, te stjecanju statusa
osigurane osobe u obveznom zdravstvenom osiguranju (»Narodne novine« broj 31/07.
– u daljnjem tekstu: Pravilnik) u Popisu iz članka 9. stavka 2. Pravilnika tekst
pod rednim brojem 13., u petom stupcu pod: »datum stjecanja statusa osigurane
osobe« mijenja se i glasi: »datum stjecanja prava na mirovinu«.
Članak 2.
U članku 13. Pravilnika stavak 2. mijenja se i glasi:
»Iznimno od stavka 1. ovog članka osigurane osobe iz članka 5. stavka 1. točke
4., 6., 7. i 8. Zakona koji prijavu na obvezno zdravstveno osiguranje ne podnesu
u roku od 15 dana od dana nastanka okolnosti na osnovi kojih im se utvrđuje
status u obveznom zdravstvenom osiguranju (npr. datum početka obavljanja
djelatnosti) prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja stječu danom zaprimanja
prijave u nadležnom područnom uredu Zavoda.«
Članak 3.
U članku 23. tekst: »1. lipnja 2007. godine« zamjenjuje se tekstom: »1. siječnja
2008. godine.«.
Članak 4.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 025-04/07-01/148
Urbroj: 338-01-01-07-1
Zagreb, 22. svibnja 2007.
Predsjednik
Upravnog vijeća Hrvatskoga zavoda
za zdravstveno osiguranje
prim.
Stjepan Bačić, dr. med., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|