POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1830

Na temelju članka 5. stavka 1. Zakona o javnim cestama (»Narodne novine«, br. 180/2004 i 138/2006) Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 25. svibnja 2007. godine donijela

UREDBU

O MJERILIMA ZA RAZVRSTAVANJE JAVNIH CESTA

Članak 1.

Ovom Uredbom utvrđuju se mjerila na temelju kojih se javne ceste razvrstavaju u autoceste, državne, županijske i lokalne ceste.

Članak 2.

Mjerila iz članka 1. ove Uredbe jesu:
– osnovna
– dopunska
– korektivna.

Članak 3.

(1) Osnovnim mjerilima određuje se društveno, prometno i gospodarsko značenje cestovnog pravca.
(2) Dopunskim mjerilima određuje se značenje cestovnog pravca koji je u funkciji povezivanja značajnih prometnih, povijesno-kulturnih, prirodnih, turističkih, zdravstvenih i sportsko-rekreacijskih lokaliteta.
(3) Korektivna mjerila odnose se na posebne okolnosti i uvjete kojima se omogućuje:
– određivanje trase javne ceste kroz grad, odnosno naselje;
– određivanje pojedinoga cestovnog pravca u odnosu na posebne prostorne vrijednosti i na elemente prometnog opterećenja.

Članak 4.

U autoceste razvrstavaju se ceste koje su namijenjene isključivo za promet motornih vozila, a koje su prema uvjetima iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama, izgrađene kao autoceste i brze ceste, ako zadovoljavaju jedan ili više uvjeta iz članka 5. stavka 1. točaka 1. do 4. ove Uredbe.

Članak 5.

(1) Prema osnovnim mjerilima iz članka 3. stavka 1. ove Uredbe, u državne ceste razvrstavaju se ceste koje su samostalno ili u kontinuitetu s cestama iz članka 4. ove Uredbe u funkciji:
1. povezivanja Republike Hrvatske u europski prometni sustav;
2. tranzitnog prometa prema posebnom propisu;
3. ostvarivanja kontinuiteta E-ceste, koja je međunarodnim i međudržavnim sporazumima određena kao europska cesta;
4. prometnog povezivanja regija Republike Hrvatske, u smislu ove Uredbe.
(2) Osim cesta iz stavka 1. ovoga članka, prema osnovnim mjerilima iz članka 3. stavka 1. ove Uredbe, u državne ceste razvrstavaju se i:
1. ceste koje međusobno povezuju sjedišta županija;
2. ceste koje povezuju sjedišta županija s većim regionalnim sjedištima susjednih država (gradovi veći od 100.000 stanovnika);
3. cestovne okosnice velikih otoka;
4. ceste koje ostvaruju kontinuitet razvrstane državne ceste kroz gradove.
(3) Dopunska mjerila iz članka 3. stavka 2. ove Uredbe za razvrstavanje javnih cesta u državne ceste odnose se na priključne ceste, koje povezuju državnu mrežu cesta sa:
1. međunarodnim cestovnim graničnim prijelazima;
2. međunarodnim zračnim lukama;
3. autocestama, kada je državna cesta prva javna cesta na koju se autocesta priključuje;
4. morskim lukama od osobitog međunarodnog gospodarskog interesa za Republiku Hrvatsku;
5. državnim riječnim lukama;
6. trajektnim lukama kojima se ostvaruje kontinuitet državne cestovne mreže;
7. nacionalnim parkovima.

Članak 6.

(1) Prema osnovnim mjerilima iz članka 3. stavka 1. ove Uredbe, u županijske ceste razvrstavaju se:
1. priključne ceste kojima se autocesta spaja na županijsku cestu kad je županijska cesta prva javna cesta na koju se autocesta priključuje;
2. ceste koje povezuju sjedišta županija s gradovima i općinskim sjedištima;
3. ceste koje povezuju sjedišta gradova i općina međusobno;
4. značajne ceste unutar područja preko kojih se ostvaruje veza grada ili gradskih dijelova s državnim cestama.
(2) Dopunska mjerila iz članka 3. stavka 2. ove Uredbe za razvrstavanje javnih cesta u županijske ceste odnose se na priključne ceste, koje povezuju državne i županijske ceste sa:
1. morskim i riječnim lukama županijskog značenja;
2. zračnim lukama;
3. željezničkim kolodvorima;
4. robnim terminalima;
5. turističkim i sportsko-rekreacijskim lokalitetima;
6. lokalitetima i građevinama ubilježenim u državnim registrima kao povijesno-kulturna ili prirodna baština;
7. naseljima većim od 300 stanovnika, s tim da je udaljenost početka naselja od razvrstane ceste veća od 500 m;
8. međudržavnim cestovnim graničnim prijelazima.

Članak 7.

(1) Prema osnovnim mjerilima iz članka 3. stavka 1. ove Uredbe, u lokalne ceste razvrstavaju se:
1. priključne ceste kojima se autocesta spaja na lokalnu cestu kad je lokalna cesta prva javna cesta na koju se autocesta priključuje;
2. ceste koje povezuju sjedište grada, odnosno općine s naseljima s više od 50 stanovnika unutar grada ili općine;
3. ceste u urbanom području koje povezuju gradske četvrti sa županijskim cestama;
4. ceste koje povezuju susjedne gradske četvrti međusobno.
(2) Dopunska mjerila iz članka 3. stavka 2. ove Uredbe za razvrstavanje javnih cesta u lokalne ceste, odnose se na priključne ceste koje povezuju prometne, povijesno-kulturne, prirodne, turističke, zdravstvene i sportsko-rekreacijske lokalitete, gradskog ili općinskog značenja, s lokalnom ili županijskom cestom, odnosno državnom mrežom cesta.

Članak 8.

Prema korektivnim mjerilima iz članka 3. stavka 3. ove Uredbe, u javne ceste u gradovima razvrstavaju se ceste koje ostvaruju kontinuitet javne ceste kroz gradove, kao početna, završna ili prolazna dionica.

Članak 9.

Korektivna mjerila iz članka 3. stavka 3. ove Uredbe, primjenjuju se nakon postupka razvrstavanja javnih cesta tako da:
1. trasu autoceste i državne ceste kroz grad, odnosno naselje, određuje Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka, uz mišljenje nadležnog ureda državne uprave, odnosno upravnog tijela Grada Zagreba;
2. trasu županijske ili lokalne ceste kroz grad, odnosno naselje, određuje upravno tijelo županije nadležno za poslove prometa, uz mišljenje jedinice lokalne (regionalne) samouprave, a kroz Grad Zagreb određuje upravno tijelo Grada Zagreba, nadležno za poslove prometa.

Članak 10.

(1) Vrsta javne ceste može prijeći u nižu ili višu vrstu javne ceste ako se:
1. promijene mjerila po kojima je utvrđena njena vrsta;
2. bitno poveća ili smanji veličina prometa koji se odvija na njoj.
(2) Javnom cestom smatra se i planirana cesta, koja postaje javna cesta planirane vrste odmah nakon izgradnje.
(3) Dio postojeće javne ceste koji se ne poklapa s trasom novoizgrađene javne ceste, prelazi u nižu skupinu javnih cesta, odnosno u cestu koja nije javna cesta.

Članak 11.

Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o mjerilima za razvrstavanje javnih cesta (»Narodne novine«, broj 63/99).

Članak 12.

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 340-01/07-01/01
Urbroj: 5030116-07-1
Zagreb, 25. svibnja 2007.

Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga