POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

1835

Na temelju članka 27a. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 107/2000 – pročišćeni tekst, 24/2001 i 22/2005), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 25. svibnja 2007. godine donijela

ODLUKU

O OBRASCU STANDARDNE METODOLOGIJE ZA PROCJENU EKOLOŠKOG UČINKA

I. OPĆA ODREDBA

Ovom Odlukom propisuje se sadržaj Obrasca standardne metodologije za procjenu ekološkog učinka (u daljnjem tekstu: Obrazac), te postupak podnošenja Obrasca.
Na Obrascu se daje iskaz o procjeni ekološkog učinka, a podnosi se uz prijedloge uredbi i drugih propisa koje donosi Vlada Repub­like Hrvatske (u daljnjem tekstu: Vlada), te uz prijedloge zakona koje Vlada predlaže za donošenje Hrvatskome saboru.

II. SADRŽAJ OBRASCA

Obrazac sadrži: osnovne podatke o predlagatelju i prijedlogu propisa; iskaz o prepoznavanju i opis učinaka na pojedina područja zaštite okoliša, kvalitativnu procjenu učinaka, izvješće o procjeni ekološkog učinka; obrazloženje i odgovor predlagatelja; preporuku i očitovanje o prijedlogu propisa Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), te datume slanja i primanja Obrasca.

1. PREDLAGATELJ PROPISA

Predlagatelji propisa prema ovoj Odluci jesu središnja tijela državne uprave (ministarstva, središnji državni uredi i državne uprav­ne organizacije) i stručne službe Vlade koji pripremaju zakone i druge propise na temelju kojih nastaju ekološki učinci (u daljnjem tekstu: predlagatelji propisa).
Podaci o predlagatelju propisa navedeni su u Obrascu.

2. OSNOVNI PODACI O PRIJEDLOGU PROPISA

Osnovni podaci o prijedlogu propisa jesu: vrsta propisa za koji se podnosi Obrazac, naziv propisa i svrha propisa (što se želi postići donošenjem novoga, odnosno izmjenom postojećega propisa), te brojčana oznaka propisa koju dodjeljuje Ministarstvo, prilikom podnošenja prijedloga propisa.

3. PREPOZNAVANJE I OPIS UČINAKA NA POJEDINA PODRUČJA ZAŠTITE OKOLIŠA

Ova točka sadrži prepoznavanje i opis učinaka predloženog zakonskog ili podzakonskog propisa na pojedina područja zaštite okoliša. Pri prepoznavanju i opisu učinaka odnosi između uzroka (aktivnosti) i učinaka (posljedica) moraju biti jasno naznačeni. Prepoznavanje i opis ključnih učinaka predloženog zakonskog ili podzakonskog propisa utvrđuju se za sljedeća područja zaštite okoliša:
Kakvoća zraka
Kakvoća voda i mora
Kakvoća tla
Klima
Obnovljivi i neobnovljivi prirodni resursi
Biološka i krajobrazna raznolikost
Korištenje zemljišta
Otpad
Buka
Okolišni rizici
Iskorištavanje energije
Industrija
Zdravlje i sigurnost biljnog i životinjskog svijeta
Sigurnost hrane i stočne hrane.

4. KVALITATIVNA PROCJENA UČINAKA

Ova točka sadrži kvalitativnu procjenu učinaka za svako navedeno područje zaštite okoliša u kojoj mora biti navedeno i iz koje mora biti vidljivo sljedeće:
– vjerojatnost (mala, srednja ili velika vjerojatnost): vjerojatnost da će utvrđeni učinak nastupiti (ili obratno, rizik da se učinak ne dogodi);
– hoće li očekivani učinak biti pozitivan ili negativan, ili neizvjestan;
– veličina: značenje učinka (malo, srednje ili visoko).
Važnost učinaka (mala, srednja ili velika) mora se procijeniti i navesti na osnovi triju navedenih elemenata (od male vjerojatnosti/malog značenja (veličine)/pozitivno ili negativno do velike vjerojat­nosti/velikog značenja (veličine)/pozitivno ili negativno) za svaki sektor okoliša.

5. OBRAZLOŽENJE PREDLAGATELJA PROPISA

Predlagatelj propisa, prema potrebi, navodi dodatna obrazloženja, koja nisu prethodno navedena.
Odgovorna osoba predlagatelja propisa ovjerava iskaz.
U skladu s odredbom članka 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske, odgovorna osoba kod predlagatelja je ministar ili držav­ni tajnik kojeg odredi ministar, državni tajnik središnjeg državnog ureda ili njegov zamjenik, odnosno ravnatelj državne upravne organizacije ili njegov zamjenik.

6. PREPORUKE MINISTARSTVA ZAŠTITE OKOLIŠA, PROSTORNOG UREĐENJA I GRADITELJSTVA

Ministarstvo navodi primjedbe na podatke i obrazloženja dana u Obrascu, te daje preporuku.
Odgovorna osoba koja potpisuje preporuku je državni tajnik za zaštitu okoliša.

7. ODGOVOR PREDLAGATELJA PROPISA

Predlagatelj propisa razmatra preporuke Ministarstva, te ih u cijelosti ili djelomično prihvaća ili odbija. O tome je potrebno napisati odgovor s jasnim obrazloženjem. Ako predlagatelj propisa prihvaća samo dio preporuka Ministarstva, dužan je navesti koje preporuke ne prihvaća, te obrazložiti razloge. Prihvaćaju li se sve preporuke, o toj činjenici potrebno je napisati kratku suglasnost.
Odgovor predlagatelja propisa mora sadržavati datum i potpis odgovorne osobe.
U skladu s odredbom članka 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske, odgovorna osoba kod predlagatelja je ministar ili držav­ni tajnik kojeg odredi ministar, državni tajnik središnjeg državnog ureda ili njegov zamjenik, odnosno ravnatelj državne upravne organizacije ili njegov zamjenik.

8. OČITOVANJE MINISTARSTVA ZAŠTITE OKOLIŠA, PROSTORNOG UREĐENJA I GRADITELJSTVA

Ministarstvo daje očitovanje o ekološkom učinku, temeljem podnesenog Obrasca, a u skladu s člankom 27a. stavkom 4., Poslov­nika Vlade Republike Hrvatske, Ministarstvo je dužno očitovati se o područjima i razlozima neslaganja.
U skladu s člankom 27. Poslovnika Vlade Republike Hrvatske, odgovorna osoba je ministar zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva ili državni tajnik.

9. VEZNA OSOBA PREDLAGATELJA PROPISA

Osnovni podaci o osobi kod predlagatelja propisa su podaci o osobi koja je zadužena za davanje informacija o sadržaju Obrasca i za komunikaciju s Ministarstvom.

10. DATUM SLANJA I PRIMANJA OBRASCA

Datumima se evidentira vremenski tijek slanja i primanja Obrasca između predlagatelja propisa i Ministarstva.

III. POSTUPAK PODNOŠENJA OBRASCA

Predlagatelj propisa je dužan uz prijedlog zakonskog ili podzakonskog propisa priložiti i ispunjeni Obrazac na kojem podnosi iskaz o procjeni ekološkog učinka te ga podnijeti na očitovanje Ministarstvu.
Ministarstvo je dužno pregledati i analizirati tekst prijedloga propisa i Obrasca.
Ako Ministarstvo ima primjedbe, Obrazac se, zajedno s preporukom, elektronskim putem dostavlja predlagatelju propisa.
Ako nema primjedbi ni preporuka, Ministarstvo daje pozitivno mišljenje na zakonski ili podzakonski propis uz priloženi Obrazac, te ga dostavlja predlagatelju propisa.
Predlagatelj propisa je obvezan Vladi, uz prijedlog zakonskog ili podzakonskog propisa, dostaviti i Obrazac standardne metodologije za procjenu ekološkog učinka.
Obrazac i upute za ispunjavanje Obrasca sastavni su dio ove Odluke.

IV. ZAVRŠNE ODREDBE

Obrazac se, radi olakšavanja njegova ispunjavanja nalazi na internetskoj stranici Ministarstva, www.mzopu.hr s koje ga je predlagatelj propisa dužan preuzeti i ispuniti u zadanom obliku.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 351-01/07-01/05
Urbroj: 5030114-07-1
Zagreb, 25. svibnja 2007.

Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga