|
|
|
|
1877
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja na temelju članka 14. stavka 2. Zakona o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 140/04) u upravnom postupku davanja odobrenja na Odluku o kriterijima i mjerilima za dodjelu poticajnih sredstava za razvoj širokopojasne infrastrukture na područjima gdje ne postoji dostatan interes za razvoj i ulaganje u infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu, pokrenutom na temelju zahtjeva Hrvatske agencije za telekomunikacije, sa sjedištem u Zagrebu, Jurišićeva 13, na temelju odluke Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja sa 83. sjednice, održane 24. svibnja 2007., donosi sljedeće
I. Daje se naknadno odobrenje državne potpore u obliku subvencije sadržane u
Odluci o kriterijima i mjerilima za dodjelu poticajnih sredstava za razvoj
širokopojasne infrastrukture na područjima gdje ne postoji dostatan interes za
razvoj i ulaganje u infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu, od 16.
svibnja 2007., klasa: 650-01/07-01/01-, urbroj: 5030108-07-1, jer je ista
sukladna Zakonu o državnim potporama.
II. Ovo rješenje bit će objavljeno u «Narodnim novinama».
Obrazloženje
1. ZAPRIMANJE ZAHTJEVA
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija) zaprimila je 23.
ožujka 2007., od Hrvatske agencije za telekomunikacije (dalje: HAT), sa
sjedištem u Zagrebu, Jurišićeva 13, Prijedlog Odluke o kriterijima i mjerilima
za dodjelu poticajnih sredstava za razvoj širokopojasne infrastrukture na
područjma gdje ne postoji dostatan interes za razvoj i ulaganje u infrastrukturu
širokopojasnog pristupa internetu (dalje: Prijedlog Odluke).
Prijedlog Odluke podnesen je sukladno članku 11. stavku 1. Zakona o državnim
potporama (»Narodne novine«, broj 140/05; dalje: ZDP).
Iz Prijedloga Odluke između ostalog proizlazi da je HAT zadužen za provedbu
natječaja za dodjelu poticajnih sredstava pružateljima usluga širokopojasnog
pristupa internetu na područjima od posebne državne skrbi i brdsko planinskim
područjima, sukladno Zakonu o područjima od posebne državne skrbi (»Narodne
novine«, broj 26/03, 42/05 i 90/05) te Zakonu o brdsko-planinskim područjima
(»Narodne novine«, broj 12/02, 32/02, 117/03, 42/05 te 90/05).
S obzirom da informacijska i telekomunikacijska infrastruktura izgrađena
poticajnim sredstvima dobivenim na natječaju ostaje u vlasništvu onih
poduzetnika koji dobivaju poticaje, poticajna sredstva sadrže element državne
potpore, a Prijedlog Odluke predstavlja program državne potpore iz članka 3.
stavka 2. ZDP-a.
Međutim, dostavljeni Prijedlog Odluke nije sadržavao sve elemente na temelju
kojih bi Agencija mogla donijeti rješenje o odobrenju iz članka 13. stavka 1. i
2. ZDP-a, stoga su na temelju članka 9. stavka 1. i 2. ZDP-a, zahtjevom od 4.
travnja 2007., klasa: UP/I 430-01/2007-06/23, urbroj: 580-03-07-17-02, zatražena
dodatna očitovanja.
Dodatna očitovanja dostavljena su podneskom HAT-a od 20. travnja 2007., klasa:
650-01/06-01/05, urbroj: 376-07-04-8, zaprimljenim 23. travnja 2007. U podnesku
HAT je također predložio održavanje zajedničkog sastanka radi dodatnog
pojašnjenja Prijedloga Odluke.
Dana 10. svibnja 2007., u cilju usklađenja Prijedloga Odluke održan je sastanak
između predstavnika HAT-a, Središnjeg državnog ureda za e-Hrvatsku te Agencije.
Dodatna očitovanja zaprimljena su također 11. i 15. svibnja 2007., putem
elektroničke pošte.
Konačni Prijedlog Odluke i Obrazac prijave državne potpore zaprimljeni su 18.
svibnja 2007.
Dana 21. svibnja 2007., HAT je Agenciji dostavio Odluku o kriterijima i
mjerilima za dodjelu poticajnih sredstava za razvoj širokopojasne infrastrukture
na područjima gdje ne postoji dostatan interes za razvoj i ulaganje u
infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu (dalje: Odluka) koju je
usvojila Vlada Republike Hrvatske na svojoj 232. sjednici održanoj 16. svibnja
2007.
S obzirom da je Vlada RH rečenu Odluku usvojila bez prethodnog odobrenja
Agencije, Agencija u konkretnom slučaju provodi postupak naknadnog odobrenja,
sukladno članku 14. stavku 2. ZDP-a.
2. OPIS ZAPRIMLJENE DOKUMENTACIJE
Iz dostavljene Odluke, dodatnih obrazloženja te Obrasca prijave državne potpore
proizlazi sljedeće:
2.1. Davatelj državne potpore: HAT (osnovana Zakonom o telekomunikacijama,
»Narodne novine«, broj 122/03, 158/03, 177/03, 60/04 i 70/05) je samostalna,
neprofitna pravna osoba s javnim ovlastima.
2.2. Cilj: poticanje razvoja i ulaganje u infrastrukturu širokopojasnog pristupa
internetu u ruralnim i nedovoljno razvijenima krajevima Republike Hrvatske za
koje ne postoji dostatan interes poduzetnika za razvoj i ulaganje u
infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu. Riječ je o naseljima iz prve,
druge i treće skupine područja od posebne državne skrbi sukladno Zakonu o
područjima od posebne državne skrbi, te nerazvijenim gradovima i općinama
sukladno Zakonu o brdsko-planinskim područjima koja su određena u točki II.
Odluke.
Ulaganje u infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu je od strateške
važnosti s obzirom na uvođenje novih tehnologija koje imaju za cilj rast
gospodarstva u svim sektorima, kao i poticaj za jačanje raznih inovacijskih
procesa. Navedeno će imati za posljedicu direktnu korist za javni sektor kao i
krajnje potrošače (kućanstva).
2.3. Pravni temelj: Zaključak Vlade RH o prihvaćanju Operativnog plana provedbe
programa e-Hrvatska 2007. za 2006., klasa: 650-05/06-01/03, urbroj:
5030108-06-21, od 13. travnja 2006., Zaključak Vlade RH o prihvaćanje Strategije
razvoja širokopojasnog pristupa Internetu u Republici Hrvatskoj do 2008. i
Akcijskog plana provedbe Strategije razvoja širokopojasnog pristupa Internetu u
Republici Hrvatskoj za 2007., klasa: 650-01/06-02/05, urbroj: 5030116-06-1, od
13. listopada 2006. te Odluka Vlade RH o iznosu i načinu raspodjele viška
prihoda nad rashodima HAT-a ostvarenog u 2005. u iznosu od 36.388.263,76 kn,
klasa: 344-03/06-02/02, urbroj: 5030116-06-7, od 21. prosinca 2006.
2.4. Krajnji korisnici: ciljane skupine korisnika na ciljanim geografskih
područjima, te povezivanje matičnih i područnih škola u priobalju i na otocima.
Ciljane skupine korisnika na ciljanim geografskim područjima su: privatni
korisnici (kućanstva), obrazovne ustanove (škole, veleučilišta, sveučilišta,
učenički i studentski domovi), javne zdravstvene ustanove (bolnice, domovi
zdravlja, ambulante) te ustanove kulture (muzeji, kazališta, galerije,
knjižnice, arhivi) koji su određeni točkama II. i III. Odluke.
Krajnji korisnici infrastrukture širokopojasnog pristupa internetu u priobalju i
na otocima su matične i područne škole smještene na području Dubrovnika (7
škola), Šibenika (5 škola), Zadra (7 škola) i Trogira (1 škola) te škole
smještene na otocima Lošinj, Dugi otok, Krapanj, Unije, Koločep, Zlarin, Iz,
Šipan, Lopud, Silba, Prvić, Ist, Olib, Ilovik i Susak, radi njihovog povezivanja
u Hrvatsku akademsku i istraživačku mrežu (CARNet) te radi uspostave sustava za
daljinsko podučavanje.
2.5. Instrument: subvencija
Korisnici subvencije na ciljanim geografskim područjima su poduzetnici određeni
u točki VI. Odluke koji su registrirani u Republici Hrvatskoj za obavljanje
telekomunikacijskih usluga i koji imaju prijavu za obavljanje
telekomunikacijskih usluga pristupa internetu, a na temelju javnog natječaja
kojeg će raspisati HAT. Točkom VI. Odluke također je određena naknada za pruženu
uslugu (mora biti jednaka ili manja od naknade za istovrsnu uslugu na drugim
područjima Republike Hrvatske), brzina prijenosa ne manja od 512/192 kbit/s, te
rok uspostave usluge ne smije biti dulji od šest mjeseci.
Pravo na subvenciju ostvarit će svaki poduzetnik odabran putem javnog natječaja
za svakog novopriključenog korisnika na infrastrukturu širokopojasnog pristupa
internetu na ciljanim geografskim područjima. Iznos subvencije za svakog
novo-priključenog korisnika te način određivanja broja novo-priključenih
korisnika bit će određen u postupku natječaja.
Iz prvotne verzije Prijedloga Odluke i očitovanja proizlazilo je da će
poduzetnik odabran putem javnog natječaja ostvariti pravo na iznos poticaja od
1.270,00 kn bez PDV-a po svakom novo-priključenom korisniku. Na zahtjev Agencije
u vezi određivanja troškova priključka za korisnike, HAT je naveo da troškovi
priključka ovise o vrsti i mikrolokaciji korisnika, raspoloživoj osnovnoj
infrastrukturi, mogućnostima postojeće infrastrukture za prijenos većih
kapaciteta, te tehnologiji koja se upotrebljava za priključenje korisnika.
Procijenjeni troškovi priključenja korisnika putem postojeće infrastrukture,
odnosno izgradnjom dodatne infrastrukture kreću se od 1.500,00 kn do 10.000,00
kn, što ovisi o vrsti primijenjene tehnologije.
U javnom natječaju HAT može definirati i drugačiji način dodjele subvencije, uz
uvjet da dodijeljena državna potpora u ciljanim geografskim područjima ne smije
iznositi više od 85 posto opravdanih troškova potrebnih za priključenje
korisnika i eventualnu dodatnu izgradnju infrastrukture za pristup
širokopojasnom internetu.
Subvencije će se odobravati do iscrpljenja ukupno planiranih poticajnih
sredstava.
Subvencije će biti ravnomjerno raspoređene na sva područja iz točke II. Odluke
na način da je po 25 posto sredstava od ukupnog iznosa subvencija namijenjeno za
svaku od tri skupine područja od posebne državne skrbi (ukupno 75 posto), dok je
25 posto sredstava namijenjeno brdsko-planinskim područjima.
U slučaju da se sredstva na određenom području ne iscrpe u potpunosti,
preusmjerit će se na područja gdje postoji interes veći od planiranog.
Informacijska i telekomunikacijska infrastruktura za čiju je izgradnju
poduzetnik ostvario pravo na subvenciju ostaje u vlasništvu istog. Poduzetnik u
čijem je vlasništvu infrastruktura izgrađena na ciljanim geografskim područjima
dužan je osigurati pravo pristupa istoj svim drugim davateljima
telekomunikacijskih usluga na veleprodajnoj troškovnoj osnovi.
Izgrađena infrastruktura širokopojasnog pristupa internetu na otocima iz točke
X. Odluke, nakon priključenja krajnjeg korisnika ostaje u vlasništvu poduzetnika
odabranog temeljem javnog nadmetanja u postupku javne nabave, dok CARNet-u
(Hrvatska akademska i istraživačka mreža), kao neprofitnoj organizaciji, mora
biti omogućeno pravo najma ili pravo korištenja telekomunikacijskih kapaciteta
rečene infrastrukture.
Kriterij odabira najpovoljnije ponude za nabavu usluga razvoja infrastrukture
širokopojasnog pristupa internetu na otocima bit će najpovoljnija ponuda, uz
uvjet da intenzitet potpore ne smije iznositi više od 70 posto opravdanih
troškova koji se odnose na cijenu priključenja i dodatnih troškova.
Izgradnja infrastrukture podrazumijeva uporabu postojećih sustava prijenosa te
dogradnju i izgradnju novih. U točki XII. Odluke određeni su tehnički uvjeti
koje mora zadovoljiti izgrađena infrastruktura, a po kojima se razvija CARNet.
2.6. Iznos i izvor poticaja: ukupan iznos subvencije je32.736.263,76 kn, od
kojih se 16.136.263,76 kn odnosi na subvencije namijenjene razvoju i ulaganju u
infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu na ciljanim geografskim
područjima, dok se iznos od 16.600.000,00 odnosi na razvoj infrastrukture
širokopojasnog pristupa internetu na otocima.
Navedeni iznos subvencije odnosi se na višak prihoda u odnosu na rashode HAT-a,
a koji je ostvaren uplatom naknada od strane poduzetnika koji pružaju
telekomunikacijske usluge.
2.7. Trajanje Programa: od 16. svibnja 2007. do 31. prosinca 2008., odnosno dok
ne budu potrošeni predviđeni iznosi.
2.8. Nadzor: nakon završetka javnog natječaja, odnosno javnog nadmetanja, HAT će
izvijestiti Središnji državni ured za e-Hrvatsku i Ministarstvo mora, turizma,
prometa i razvita o načinu raspodjele i količini dodjele poticajnih sredstava.
3. ODLUKA VIJEĆA ZA ZAŠTITU TRŽIŠNOG NATJECANJA
Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) razmatralo je Odluku i
ostalu dostavljenu dokumentaciju na 83. sjednici, održanoj 24. svibnja 2007.
Vijeće je prilikom ocjene subvencija opisanih u točki 2.5. obrazloženja ovog
rješenja utvrdilo da je riječ o državnim potporama iz članka 3. stavka 1. ZDP-a
i to iz sljedećih razloga:
a) jer je riječ o transferu državnih sredstava;
b) utvrđeno je da sredstva predstavljaju potporu koja korisnicima potpore donose
ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvarili kroz svoje redovno poslovanje.
Ekonomsku prednost, osim poduzetnika koji će biti izabrani na javnom natječaju
odnosno putem javnog nadmetanja, mogu ostvariti i poduzetnici kojima je
zajamčeno pravo naknadnog pristupa izgrađenoj infrastrukturi na ciljanim
geografskim područjima na veleprodajnoj troškovnoj osnovi.
U odnosu na krajnje korisnike infrastrukture širokopojasnog pristupa internetu
na ciljanim područjima opisane u točki II. Odluke, te na otocima opisane u točki
X. Odluke, odnosno točki 2.4. obrazloženja ovog rješenja, utvrđeno je da isti ne
mogu biti korisnici državne potpore iz članka 2. stavka 2 ZDP-a, jer je riječ o
pravnim osobama koje ne obavljaju gospodarsku djelatnost i ne sudjeluju u
prometu roba i usluga, te stoga predložena poticajna sredstva u odnosu na
krajnje korisnike ne mogu predstavljati državnu potporu.
c) utvrđeno je da se sredstva dodjeljuje selektivno, jer su usmjerena samo na
određena područja tj. ona na kojima kod poduzetnika, koji se bave pružanjem
telekomunikacijskih usluga, ne postoji gospodarski interes za razvoj i ulaganje
u infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu.
d) utvrđeno je da postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem
prednosti na tržištu korisniku državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može
utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koja
proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (»Narodne novine –
Međunarodno ugovori«, broj 14/01,14/02, 1/05 i 7/05).
Slijedom navedenog, predviđena sredstva predstavljaju državnu potporu iz članka
3. stavka 1. ZDP-a. Korisnici državne potpore u konkretnom slučaju jesu
poduzetnici iz točke 2.5. obrazloženja ovog rješenja. Korisnici državne potpore
iz Odluke su posredno i poduzetnici – davatelji telekomunikacijskih usluga
kojima će biti naknadno omogućen pristup izgrađenoj infrastrukturi na ciljanim
geografskim područjima.
Člankom 4. stavak 1. ZDP-a propisana je opća zabrana davanja državnih potpora
koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na
tržištu korisniku državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u
kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike
Hrvatske iz SSP-a. Izuzeća od opće zabrane propisana su člankom 4. stavkom 2. i
3. ZDP-a.
Da bi postojala mogućnost primjene izuzeća iz članka 4. stavka 2. i 3. točke ZDP-a,
državne potpore moraju biti Usklađene s odredbama Uredbe o državnim potporama
(»Narodne novine«, broj 121/03;dalje: Uredba) u kojoj je određeno na koje se
kategorije državnih potpora može primijeniti izuzeće. Uredba se primjenjuje
sukladno Uredbi o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 50/06).
Međutim, u konkretnom slučaju utvrđeno je da se na državne potpore iz Odluke ne
mogu primijeniti odredbe Uredbe, stoga je Vijeće moralo izravno primijeniti
jedno od izuzeća iz članka 4. stavka 3. ZDP-a.
Vijeće u konkretnom slučaju nije moglo primijeniti članke 43. do 49. Uredbe koji
se odnose na regionalne državne potpore na koje se može primijeniti izuzeće iz
članka 4. stavka 3. točke a) ZDP-a. Prema rečenom članku mogu se cijeniti
sukladnim ZDP- državne potpore koje potiču gospodarski razvoj područja s
neuobičajeno niskim životnim standardom ili velikom nezaposlenosti. Vijeće je
primjenom članka 44. i 48 Uredbe, zaključilo da bi subvencije koje se dodjeljuju
za izgradnju infrastrukture mogle predstavljati državnu potporu za početna
ulaganja samo u odnosu na poduzetnike koji će ostvariti pravo na subvenciju na
temelju javnog natječaja, odnosno javnog nadmetanja provedenog od strane HAT-a.
Međutim, dodjela subvencija rečenim poduzetnicima uzrokuje ekonomsku prednost i
korist i za ostale poduzetnike koji obavljaju djelatnost telekomunikacijskih
usluga, a koji će imati pravo naknadnog pristupa izgrađenoj infrastrukturi na
veleprodajnoj troškovnoj osnovi. Ekonomska prednost ili korist koju takvi
poduzetnici mogu ostvariti niti na koji način nije povezana s početnim
ulaganjem, te stoga na njih nije moguće primijeniti pravila o regionalnim
državnim potporama, a time i izuzeće iz članka 4. stavka 3. točke a) ZDP-a.
Odluci Vijeća da se u konkretnom slučaju ne može primijeniti izuzeće iz članka
4. stavka 3 točke a) ZDP-a također pridonosi i činjenica da je sam cilj Odluke
poticanje razvoja i ulaganje u infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu
na ciljanim područjima i otocima, a ne regionalni razvoj koji je svrha dodjele
regionalnih državnih potpora.
Uzevši u obzir ciljeve Odluke Vijeće je u konkretnom slučaju odlučilo izravno
primijeniti izuzeće iz članka 4. stavka 3 točke d) ZDP-a iz kojeg proizlazi da
se mogu ocijeniti sukladnim državne potpore namijenjene poticanju određenih
gospodarskih djelatnosti ili određenih gospodarskih područja.
Prilikom izravne primjene izuzeća iz članka 4. stavka 3. točke d) ZDP-a na
korisnike subvencija, koje predstavljaju državne potpore sadržane u Odluci,
Vijeće je zaključilo sljedeće:
Bez izravne intervencije države putem subvencija predviđenih Odlukom, izgradnja
infrastrukture na ruralnim i nedovoljno razvijenim područjima Republike Hrvatske
ne bi bila ekonomski isplativa za poduzetnike koji obavljaju telekomunikacijsku
djelatnost. Također, izgradnja širokopojasnog pristupa internetu dio je, kao što
to proizlazi iz samih pravnih temelja opisanih u točki 2.3. obrazloženja ovog
rješenja Strategije razvoja širokopojasnog pristupa internetu u Republici
Hrvatskoj do 2008. i Akcijskog plana provedbe spomenute Strategije.
Stoga, da bi se na državnu potporu moglo primijeniti izuzeće iz članka 4. stavka
3. točke d) ZDP-a, njeni učinci između ostalog moraju biti usklađeni s njenim
ciljem, dok istovremeno ista ne smije narušavati tržišno natjecanje u mjeri u
kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike
Hrvatske iz SSP-a. Vijeće je zaključilo da su navedeni uvjeti ispunjeni iz
sljedećih razloga:
– cilj subvencija je poticanje razvoja i ulaganje u infrastrukturu
širokopojasnog pristupa internetu na područjima gdje ne postoji dostatan interes
za razvoj i ulaganje bez izravne intervencije države,
– subvencije koje će se dodjeljivati na temelju javnog natječaja za ciljana
geografska područja, kao i subvencija za otoke koje će se dodjeljivati na
temelju javnog nadmetanja, dodjeljivat će se na temelju najpovoljnije javne
ponude, a subvencija neće iznositi više od 85 posto odnosno 70 posto od
opravdanih troškova priključenja i dodatne izgradnje infrastrukture pristupa
širokopojasnom internetu. Na temelju navedenog razvidno je će i sami poduzetnici
odabrani na temelju natječaja, odnosno putem javnog nadmetanja morati sami
snositi dio troškova,
– s obzirom da brzina prijenosa te izgrađena infrastruktura širokopojasnog
pristupa internetu mora zadovoljiti tehničke uvjete po kojima se razvija CARNet-a
riječ je o uobičajenoj tehnologiji, odnosno ne daje se posebna prednost ostalim
tehnologijama;
– pristup izgrađenoj infrastrukturi omogućen je i ostalim poduzetnicima koji
obavljaju telekomunikacijske usluge na veleprodajnoj osnovi na ciljanim
geografskim područjima, dok u odnosu na krajnje korisnike telekomunikacijske
infrastrukture ne može biti riječi o državnoj potpori, jer isti ne obavljaju
gospodarsku djelatnost iz članka 2. stavka 2. ZDP-a (škole, ustanove kulture,
fizičke osobe i sl.),
– Odlukom je predviđen i nadzor dodijeljenih subvencija na način da će HAT
izvijestiti Središnji državni ured za e-Hrvatsku i Ministarstvo mora, turizma,
prometa i razvitka o načinu raspodjele i količini dodjele poticajnih sredstava.
Sukladno članku 6. stavku 1. točki b) ZDP-a, jedna od temeljnih zadaća Agencije
je i nadziranje provedbe dodijeljenih državnih potpora, stoga je HAT, također,
po završetku javnog natječaja, odnosno javnog nadmetanja, u obvezi dostaviti
natječajnu dokumentaciju, iz koje mora biti naročito vidljiv izračun troška
ulaganja i/ili izgradnje infrastrukture, izračun intenziteta subvencije u odnosu
na opravdane troškove, način raspodjele te iznos subvencije po svakom korisniku.
Slijedom navedenog, Vijeće je odlučilo da se na državnu potporu u obliku
subvencije sadržanu u Odluci može primijeniti izuzeće iz članka 4. stavka 3.
točke d) ZDP-a te da se ista može cijeniti sukladnom ZDP-u, stoga je odlučeno
kao u točki I. izreke ovog rješenja.
Sukladno članku 18. ZDP-a, rješenja Agencije iz članka 14. ZDP-a objavljuju se u
»Narodnim novinama«, stoga je odlučeno kao u točki II. izreke ovog rješenja.
UPUTA O PRAVNOM LIJEKU
Ovo rješenje konačno je u upravnom postupku. Protiv ovog rješenja žalba nije
dopuštena ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim
sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovoga
rješenja.
Klasa: UP/I 430-01/2007-55/23
Urbroj: 580-03-07-17-13
Zagreb, 24. svibnja 2007.
Predsjednica Vijeća
za zaštitu tržišnog natjecanja
Olgica Spevec, v. r.
|
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |