|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO ZAŠTITE OKOLIŠA, PROSTORNOG UREĐENJA I
GRADITELJSTVA
1908
Na temelju članka 14. stavka 3. i članka 144. Zakona o gradnji (»Narodne novine«
broj 175/03 i 100/04), ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i
graditeljstva, uz suglasnost ministra unutarnjih poslova, donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O OSIGURANJU PRISTUPAČNOSTI GRAĐEVINA OSOBAMA
S INVALIDITETOM I SMANJENE POKRETLJIVOSTI
Članak 1.
U Pravilniku o osiguranju pristupačnosti građevina osobama s invaliditetom i
smanjene pokretljivosti (»Narodne novine«, broj 89/06) u članku 4. stavku 1.
točki 8. u zagradi, iza riječi »pult« i zareza dodaje se »induktivna petlja ili
transmisijski obruč« i zarez.
Članak 2.
U članku 5. stavku 2. točki 1. iza riječi »kavana« veznik »i« se zamjenjuje
zarezom, a iza riječi »restoran« dodaje se »i drugi prostori za obavljanje
ugostiteljske djelatnosti«.
Članak 3.
U članku 16. stavku 2. podstavak 10. mijenja se i glasi: » – vjetrobran duljine
240 cm ili toplinski zastor,«.
Članak 4.
U članku 22. stavku 8. posljednja rečenica mijenja se i glasi: »Ukupni broj
pristupačnih apartmana određuje se zaokruživanjem na prvu višu deseticu.«
Članak 5.
U članku 44. stavku 1. točki 1. alineji 9. iza »200 m2« briše se zarez i dodaje
»i«, a u alineji 15. iza »17.«, dodaje se »18.,«.
U istom članku i stavku, u točki 2. alineji 5. iza riječi »kavana« veznik »i« se
zamjenjuje zarezom, a iza riječi »restoran« dodaje se »i drugi prostori za
obavljanje ugostiteljske djelatnosti«.
Članak 6.
U članku 46. stavak 3. mijenja se i glasi: »Obvezni broj pristupačnih soba u
hotelu (soba/TWC) s 50 i više soba, u đačkom i studentskom domu hotelskog tipa
(soba/TWC), hostelu s 50 i više soba sa zajedničkim sanitarnim jedinicama,
đačkom i studentskom domu u kojima se nalaze zajedničke sanitarne jedinice,
određuje se na način da se na prvih 50 soba obvezno izvodi jedna pristupačna
soba, te po jedna za svakih idućih deset. Ukupni broj pristupačnih soba određuje
se zaokruživanjem broja soba na prvu višu deseticu.«
Članak 7.
U članku 47. stavku 2. briše se riječ »hotelu« i dodaje riječ »hostelu«.
Članak 8.
U članku 49. stavku 1. iza riječi »kavana« veznik »i« se zamjenjuje zarezom, a
iza riječi »restoran« dodaje se »i drugi prostori za obavljanje ugostiteljske
djelatnosti« i iza riječi »pristupačnost« dodaje se riječ »elementima«.
Članak 9.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 360-01/07-04/2
Urbroj: 531-01-07-1
Zagreb, 30. svibnja 2007.
Ministrica
Marina Matulović Dropulić dipl. ing. arh., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|