POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

1340

Sukladno odredbama članka 15. stavak 1. točka 4. alineja 1. i članka 8. stavak 1. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (»Narodne novine«, br. 140/05), članka 22. stavak 4. i članka Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br. 84/02, 138/06), te članka 215. Zakona o općem upravom postupku (»Narodne novine« broj 53/91 i 103/96 – Odluka US RH), temeljem zahtjeva društva Magma d.d. za proizvodnju, promet i vanjsku trgovinu, Zagreb, Baštijanova 52a, za odobrenje prospekta o izdavanju dionica javnom ponudom i objavljivanje podataka pri uvrštenju dionica društva Magma d.d. za proizvodnju, promet i vanjsku trgovinu, Zagreb u prvu kotaciju Zagrebačke burze, Uprava Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga je na sjednici održanoj 30. svibnja 2007. godine, donijela

RJEŠENJE

O ODOBRENJU PROSPEKTA O IZDAVANJU DIONICA JAVNOM PONUDOM

1. Trgovačkom društvu Magma d.d. za proizvodnju, promet i vanjsku trgovinu, Zagreb, Baštijanova 52a, odobrava se prospekt o izdavanju 360.000 redovnih dionica na ime, u nematerijaliziranom obliku, javnom ponudom, ukupne vrijednosti 3.600.000,00 kuna, pojedinačne nominalne vrijednosti 10,00 kuna po dionici.
2. O zahtjevu trgovačkog društva Magma d.d. za proizvodnju, promet i vanjsku trgovinu, Zagreb, Baštijanova 52a, za odobrenje objavljivanja podataka prilikom uvrštenja dionica u prvu kotaciju Zagrebačke burze, odlučit će se nakon potpunog okončanja postup­ka.
3. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

I. Trgovačko društvo Magma d.d. za proizvodnju, promet i vanjsku trgovinu, Zagreb, Baštijanova 52a (u daljnjem tekstu: Izdavatelj), podnijelo je Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (u daljnjem tekstu: Agencija), dana 30. ožujka 2007. godine, zahtjev za odobrenje prospekta o izdavanju redovnih dionica javnom ponudom i odobrenje objavljivanja podataka iz prospekta pri uvrštenju dionica Izdavatelja u prvu kotaciju Zagrebačke burze, te dokumentaciju, sukladno Zakonu o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br. 84/02, 138/06, u daljnjem tekstu: Zakon) i Pravilniku o sadržaju zahtjeva i prilozima za odobrenje prospekta i skraćenom prospektu (»Narodne novine« broj 118/03, u daljnjem tekstu: Pravilnik), a 3. travnja 2007., te 28. i 29. svibnja 2007. godine, zatražene izmjene i dopune prospekta i dokumentacije.
II. U provedenom postupku je utvrđeno da je Glavna skupština Izdavatelja, dana 28. ožujka 2007. godine donijela Odluku o povećanju temeljnog kapitala izdavanjem 360.000 redovnih dionica, pojedinačne nominalne vrijednosti 10,00 kuna, ukupne nominalne vrijednosti 3.600.000,00 kuna.
Sukladno navedenoj Odluci Izdavatelja, temeljni kapital Društva povećati će se s iznosa od 45.141.600,00 kuna za iznos od 3.600.000,00 kuna na iznos od 48.741.600,00 kuna, izdavanjem 360.000 redovnih dionica, nominalne vrijednosti 10,00 kuna, javnom ponudom.
Dalje, Odlukom Glavne skupštine Izdavatelja od 24. svibnja 2007. godine o izmijeni odluke o povećanju temeljnog kapitala društva izdavanjem novih dionica u svrhu inicijalne javne ponude od 28. ožujka 2007. godine, određeno je da najniža cijena dionica predmetnog izdanja iznosi 201,00 kunu.
Raspon cijene dionica predmetnog izdanja bit će utvrđen u Javnom pozivu za upis i uplatu, s tim da će konačnu cijenu po kojoj će ulagatelji upisati i uplatiti dionice predmetnog izdanja, sukladno navedenoj Odluci, utvrditi Nadzorni odbor Izdavatelja na prijedlog Uprave.
Konačna cijena dionica predmetnog izdanja utvrdit će se u okviru raspona cijene, na datum naznačen u Javnom pozivu, a na temelju trenutnog stanja na tržištu i iskazanog interesa ulagatelja za dionicama.
Datum i vrijeme otvaranja i zatvaranja razdoblja upisa dionica, bit će utvrđen i objavljen u Javnom pozivu.
Razdoblje upisa dionica predmetnog izdanja trajat će najmanje 10 (deset) radnih dana od dana otvaranja razdoblja upisa.
Društvo Zagrebačka banka d.d., Zagreb (dalje u tekstu: Agent izdanja) će u roku od 6 dana od dana zatvaranja Razdoblja upisa izvijestiti ulagatelje o alokaciji dionica, te će im dostaviti uputu o uplati novčanih sredstava na ime upisa dionica.
Razdoblje uplate dionica predmetnog izdanja trajat će 1 (jedan) radni dan počevši od 7. (sedmog) radnog dana od dana zatvaranja Razdoblja upisa.
Sredstva na ime upisa dionica predmetnog izdanja bit će u razdoblju uplate uplaćena prema uputi koju će Agent izdanja, neposredno uručiti ulagatelju fizičkoj osobi prilikom upisa dionica ili dostaviti 1 (jedan) radni dan prije Razdoblja uplate, ulagatelju pravnoj osobi.
Ulagatelji fizičke osobe će u Razdoblju upisa kod Agenta izdanja, deponirati iznos potrebnih sredstava za uplatu željenog broja dionica predmetnog izdanja po najvišoj cijeni unutar raspona cijene, te istome dati nalog da u Razdoblju uplate, u njegovo ime i za njegov račun izvrši uplatu.
Novčana sredstva ulagatelja, deponirana na ime upisa dionica predmetnog izdanja bit će u Razdoblju uplate uplaćena na poseban račun Izdavatelja, otvoren kod Agenta izdanja u svrhu dokapitalizacije.
Razlika između deponiranog iznosa novčanih sredstava i konačnog obračuna, bit će bez odgode vraćena ulagateljima, a najkasnije u roku od 5 dana od dana provedbe korporativne akcije povećanja temeljnog kapitala u Središnjoj depozitarnoj agenciji.
Mjesto upisa dionica predmetnog izdanja za fizičke osobe bit će u svim poslovnicama Agenta Izdanja.
Predmetno izdanje dionica smatrat će se uspješnim ukoliko se u navedenom roku za upis i uplatu dionica bude upisano 100 % dionica koje se namjeravaju izdati i 860.000 dionica, odnosno 100% dionica koje, sukladno Odluci Izdavatelja od 28. ožujka 2007. godine, izlaže prodaji dioničar Izdavatelja East European Food Fund, SICAF, Luxembourg.
Ako upis dionica ne bude uspješan, Izdavatelj će u roku od 7 (sedam) dana od isteka roka za upis i uplatu dionica predmetnog izdanja, vratiti ulagateljima uplaćena sredstva.
U provedenom postupku utvrđeno je da su Zahtjevu Izdavatelja za odobrenje prospekta o izdavanju dionica javnom ponudom, priloženi svi prilozi propisani Zakonom i Pravilnikom i da podneseni Prospekt sadrži sve podatke u skladu s odredbom članka 21. Zakona, slijedom čega je sukladno odredbi članka 22. stavak 4. Zakona, riješeno kao točki 1. izreke.
III. U provedenom postupku utvrđeno je da je Izdavatelj podnio i zahtjev za objavljivanja podataka prilikom uvrštenja dionica u prvu kotaciju Zagrebačke burze.
Sukladno odredbi članka 29. Zakona, dionice koje izdaje javnom ponudom na upis vrijednosnih papira, Izdavatelj je obvezan izdati u nematerijaliziranom obliku i uvrstiti u kotaciju burze u roku od 30 dana od dana izdavanja istih.
S obzirom na to da će u slučaju uspješnog izdanja dionica temeljem odobrenog Prospekta, podaci koje je Izdavatelj obvezan objaviti prilikom uvrštenja svojih dionica u prvu kotaciju burze, biti različiti od podataka sadržanih u odobrenom Prospektu, Agencija će o zahtjevu Izdavatelja za objavljivanje podataka prilikom uvrštenja dionica u prvu kotaciju Zagrebačke burze, odlučiti nakon što Izdavatelj Agenciji u roku od 7 (sedam) dana od isteka roka za uplatu dionica, dostavi obavijest o broju i postotku upisanih i uplaćenih dionica te osobama koje su upisale i uplatile dionice, obavijest o upisu povećanja temeljnog kapitala u sudskom registru nadležnog trgovačkog suda i obavijest o provedbi korporativne akcije povećanja temeljnog kapitala u Središnjoj depozitarnoj agenciji, te podatke koje je prilikom uvrštenja obvezan objaviti sukladno odredbi članka 96. stavak 1. Zakona.
Slijedom navedenog, riješeno je kao u točki 2. izreke.
IV. Nadalje, utvrđeno je da je Izdavatelj uplatio naknadu i administrativnu pristojbu sukladno odredbi članka 4. stavak 2. točka 1. Pravilnika o vrsti i visini naknada i administrativnih pristojbi Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (»Narodne novine« br. 45/06, 11/07).
V. Temeljem odredbe članka 8. stavak 3. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga, ovo Rješenje objavljuje se u »Narodnim novinama«.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor podnošenjem tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka ovog rješenja.

Klasa: UP/I-451-04/07-11/7
Urbroj: 326-111/07-9
Zagreb, 30. svibnja 2007.

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga