|
|
|
|
2086
Na temelju članka 26. stavka 1. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 101/98, 15/2000, 117/2001, 199/2003 i 30/2004) i članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 28. lipnja 2007. godine donijela
Članak 1.
Ovom Uredbom osniva se Ured za koordinaciju sustava procjene učinka propisa (u daljnjem tekstu: Ured) kao stručna služba Vlade Republike Hrvatske, utvrđuju se zadatak i poslovi Ureda, način upravljanja Uredom, te okvirni broj državnih službenika potrebnih za obavljanje poslova Ureda.
Članak 2.
Ured se osniva sa zadaćom koordinacije sustava procjene učinka na gospodarstvo, socijalnog i ekološkog učinka (u daljnjem tekstu: procjena učinka) nacrta prijedloga zakona, prijedloga drugih propisa i akata planiranja koje predlaže ili donosi Vlada Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: propisa), te daje prethodna mišljenja o Iskazu o okvirnoj procjeni učinka propisa, daje upute i mišljenja vezana uz pripremu procjene učinka propisa, informira javnost o prijedlozima propisa i obrađuje tako prikupljena mišljenja javnosti, koordinira poslove prikupljanja, evidentiranja, obrađivanja i analiziranja podataka o procjeni učinka propisa u suradnji s nadležnim ministarstvima: Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva vezano za gospodarski učinak, uključujući financijski učinak u suradnji s Ministarstvom financija, Ministarstvom zdravstva i socijalne skrbi, vezano za socijalni učinak, te Ministarstvom zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva vezano za ekološki učinak, obavlja pripremu nacrta prijedloga obrasca standardne metodologije za okvirnu procjenu učinka propisa, predlaže nacrte mjera za daljnji razvoj i unaprjeđenje sustava procjene učinka propisa, usklađuje obrasce i metodologije u suradnji s navedenim nadležnim ministarstvima, sudjeluje u pripremi i provedbi programa izobrazbe izrade procjene učinka propisa, priprema godišnja izvješća Vladi Republike Hrvatske, vezano za sustav procjene učinka propisa, održava Internet stranice Ureda, daje upute i mišljenja vezana uz provedbu HITROREZA, koordinira provedbu mjera HITROREZA, prikuplja, obrađuje i analizira podatke o provedbi HITROREZA, obavlja poslove nastavka provedbe HITROREZA na druge propise, priprema izvješća Vladi Republike Hrvatske, vezano za provedbu HITROREZA, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
Članak 3.
(1) Ured obavlja poslove koordinacije sustava procjene učinka propisa iz članka
2. ove Uredbe za potrebe Vlade Republike Hrvatske i središnjih tijela države
uprave.
(2) Središnja tijela državne uprave obvezna su, prije podnošenja nacrta
prijedloga propisa Vladi Republike Hrvatske, dostaviti Uredu Iskaz o okvirnoj
procjeni učinka propisa na prethodno mišljenje.
(3) Središnja tijela državne uprave dostavljaju Iskaz o okvirnoj procjeni učinka
propisa na mišljenje iz stavka 2. ovog članka prilikom započinjanja postupka
pripreme nacrta prijedloga propisa.
(4) Ured podnosi Vladi godišnje izvješće o učinkovitosti provedbe sustava
procjene učinka propisa najkasnije do 1. travnja tekuće godine za proteklu
godinu.
Članak 4.
(1) Radom Ureda upravlja predstojnik Ureda kojeg imenuje i razrješuje Vlada
Republike Hrvatske, na prijedlog predsjednika Vlade Republike Hrvatske.
(2) Predstojnik je za svoj rad i rad Ureda odgovoran Vladi Republike Hrvatske.
(3) Predstojnik ima prava i dužnosti čelnika tijela državne uprave u odnosu na
državne službenike zaposlene u Uredu.
Članak 5.
(1) Predstojnik Ureda ima zamjenika koji ga zamjenjuje u slučaju njegovog
izbivanja ili spriječenosti, te obavlja druge poslove koje mu povjeri
predstojnik.
(2) Zamjenika predstojnika Ureda imenuje i razrješava Vlada Republike Hrvatske
na prijedlog predstojnika Ureda, a za svoj rad odgovoran je Vladi Republike
Hrvatske i predstojniku Ureda.
Članak 6.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Ureda, ustrojavaju se unutarnje ustrojstvene
jedinice:
– Odjel za razvoj sustava i koordinaciju procjene učinka propisa,
– Odjel za analizu i nadzor provedbe HITROREZA.
Članak 7.
Odjel za razvoj sustava i koordinaciju procjene učinka propisa daje prethodna mišljenja na Iskaz o okvirnoj procjeni učinka propisa, daje upute i mišljenja vezana uz pripremu procjene učinka propisa, informira javnost o prijedlozima propisa i obrađuje tako prikupljena mišljenja javnosti, koordinira poslove prikupljanja, evidentiranja, obrađivanja i analiziranja podataka o procjeni učinka propisa u suradnji s nadležnim ministarstvima: Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva, vezano za gospodarski učinak, uključujući financijski učinak u suradnji s Ministarstvom financija, Ministarstvom zdravstva i socijalne skrbi, vezano za socijalni učinak, te Ministarstvom zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva, vezano za ekološki učinak, obavlja poslove pripreme nacrta prijedloga obrasca standardne metodologije za okvirnu procjenu učinka propisa, predlaže nacrte mjera za daljnji razvoj i unaprjeđenje sustava procjene učinka propisa, usklađuje obrasce i metodologije u suradnji s navedenim nadležnim ministarstvima, sudjeluje u pripremi i provedbi programa izobrazbe izrade procjene učinka propisa, priprema godišnja izvješća Vladi Republike Hrvatske, vezano za sustav procjene učinka propisa, održava Internet stranice Ureda, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
Članak 8.
Odjel za analizu i nadzor provedbe HITROREZA daje upute i mišljenja vezana uz provedbu HITROREZA, koordinira provedbu mjera HITROREZA, prikuplja, obrađuje i analizira podatke o provedbi HITROREZA, obavlja poslove nastavka provedbe HITROREZA na druge propise, priprema izvješća Vladi Republike Hrvatske u vezi s provedbom HITROREZA, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
Članak 9.
Radom odjela upravljaju načelnici odjela, koji imaju položaj čelnika unutarnjih ustrojstvenih jedinica, te su za svoj rad odgovorni predstojniku Ureda i zamjeniku predstojnika.
Članak 10.
Način rada Ureda, potreban broj službenika, s opisom njihovih poslova, kao i stručnim uvjetima za obavljanje poslova, njihove ovlasti i odgovornosti, te druga pitanja od značenja za rad Ureda, uredit će se pravilnikom o unutarnjem redu Ureda, kojeg donosi predstojnik Ureda, uz prethodno pribavljenu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnoga za poslove opće uprave.
Članak 11.
(1) Okvirni broj državnih službenika potrebnih za obavljanje poslova iz
djelokruga Ureda, određuje se u tablici koja je u prilogu ove Uredbe i čini njen
sastavni dio.
(2) Tablica iz stavka 1. ovog članka ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.
Članak 12.
Pravilnik o unutarnjem redu Ureda iz članka 10. ove Uredbe predstojnik Ureda donosi u roku 60 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.
Članak 13.
(1) Danom stupanja na snagu ove Uredbe Posebna jedinica za HITROREZ nastavlja s
radom kao Odjel za analizu i nadzor provedbe HITROREZA u Uredu, preuzima sve
poslove Posebne jedinice za HITROREZ do njihova završetka, te nastavlja s
poslovima analize i nadzora provedbe mjera HITROREZA.
(2) Ured, danom stupanja na snagu ove Uredbe, preuzima od Posebne jedinice za
HITROREZ opremu, prava i obveze, pismohranu i drugu dokumentaciju, sredstva za
rad i financijska sredstva.
Članak 14.
Ova Uredba stupa na snagu 1. srpnja 2007. godine.
Klasa: 022-03/07-01/04
Urbroj: 5030109-07-1
Zagreb, 28. lipnja 2007.
Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.
PDF: AA - AB - AC - AD - AE - AF
|
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga |