POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2086

Na temelju članka 26. stavka 1. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 101/98, 15/2000, 117/2001, 199/2003 i 30/2004) i članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 28. lipnja 2007. godine donijela

UREDBU

O OSNIVANJU UREDA ZA KOORDINACIJU SUSTAVA PROCJENE UČINKA PROPISA

Članak 1.

Ovom Uredbom osniva se Ured za koordinaciju sustava procjene učinka propisa (u daljnjem tekstu: Ured) kao stručna služba Vlade Republike Hrvatske, utvrđuju se zadatak i poslovi Ureda, način upravljanja Uredom, te okvirni broj državnih službenika potrebnih za obavljanje poslova Ureda.

Članak 2.

Ured se osniva sa zadaćom koordinacije sustava procjene učinka na gospodarstvo, socijalnog i ekološkog učinka (u daljnjem tekstu: procjena učinka) nacrta prijedloga zakona, prijedloga drugih propisa i akata planiranja koje predlaže ili donosi Vlada Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: propisa), te daje prethodna mišljenja o Iskazu o okvirnoj procjeni učinka propisa, daje upute i mišljenja vezana uz pripremu procjene učinka propisa, informira javnost o prijedlozima propisa i obrađuje tako prikupljena mišljenja javnosti, koordinira poslove prikupljanja, evidentiranja, obrađivanja i analiziranja podataka o procjeni učinka propisa u suradnji s nadležnim ministarstvima: Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva vezano za gospodarski učinak, uključujući financijski učinak u suradnji s Ministarstvom financija, Ministarstvom zdravstva i socijalne skrbi, vezano za socijalni učinak, te Ministarstvom zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva vezano za ekološki učinak, obavlja pripremu nacrta prijedloga obrasca standardne metodologije za okvirnu procjenu učinka propisa, predlaže nacrte mjera za daljnji razvoj i unaprjeđenje sustava procjene učinka propisa, usklađuje obrasce i metodologije u suradnji s navedenim nadležnim ministarstvima, sudjeluje u pripremi i provedbi programa izobrazbe izrade procjene učinka propisa, priprema godišnja izvješća Vladi Republike Hrvatske, vezano za sustav procjene učinka propisa, održava Internet stranice Ureda, daje upute i mišljenja vezana uz provedbu HITROREZA, koordinira provedbu mjera HITROREZA, prikuplja, obrađuje i analizira podatke o provedbi HITROREZA, obavlja poslove nastavka provedbe HITROREZA na druge propise, priprema izvješća Vladi Republike Hrvatske, vezano za provedbu HITROREZA, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

Članak 3.

(1) Ured obavlja poslove koordinacije sustava procjene učinka propisa iz članka 2. ove Uredbe za potrebe Vlade Republike Hrvatske i središnjih tijela države uprave.
(2) Središnja tijela državne uprave obvezna su, prije podnošenja nacrta prijedloga propisa Vladi Republike Hrvatske, dostaviti Uredu Iskaz o okvirnoj procjeni učinka propisa na prethodno mišljenje.
(3) Središnja tijela državne uprave dostavljaju Iskaz o okvirnoj procjeni učinka propisa na mišljenje iz stavka 2. ovog članka prilikom započinjanja postupka pripreme nacrta prijedloga propisa.
(4) Ured podnosi Vladi godišnje izvješće o učinkovitosti proved­be sustava procjene učinka propisa najkasnije do 1. travnja tekuće godine za proteklu godinu.

Članak 4.

(1) Radom Ureda upravlja predstojnik Ureda kojeg imenuje i razrješuje Vlada Republike Hrvatske, na prijedlog predsjednika Vlade Republike Hrvatske.
(2) Predstojnik je za svoj rad i rad Ureda odgovoran Vladi Republike Hrvatske.
(3) Predstojnik ima prava i dužnosti čelnika tijela državne uprave u odnosu na državne službenike zaposlene u Uredu.

Članak 5.

(1) Predstojnik Ureda ima zamjenika koji ga zamjenjuje u slučaju njegovog izbivanja ili spriječenosti, te obavlja druge poslove koje mu povjeri predstojnik.
(2) Zamjenika predstojnika Ureda imenuje i razrješava Vlada Republike Hrvatske na prijedlog predstojnika Ureda, a za svoj rad odgovoran je Vladi Republike Hrvatske i predstojniku Ureda.

Članak 6.

Za obavljanje poslova iz djelokruga Ureda, ustrojavaju se unutarnje ustrojstvene jedinice:
– Odjel za razvoj sustava i koordinaciju procjene učinka propisa,
– Odjel za analizu i nadzor provedbe HITROREZA.

Članak 7.

Odjel za razvoj sustava i koordinaciju procjene učinka propisa daje prethodna mišljenja na Iskaz o okvirnoj procjeni učinka propisa, daje upute i mišljenja vezana uz pripremu procjene učinka propisa, informira javnost o prijedlozima propisa i obrađuje tako prikupljena mišljenja javnosti, koordinira poslove prikupljanja, evidentiranja, obrađivanja i analiziranja podataka o procjeni učinka propisa u suradnji s nadležnim ministarstvima: Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva, vezano za gospodarski učinak, uključujući financijski učinak u suradnji s Ministarstvom financija, Ministarstvom zdravstva i socijalne skrbi, vezano za socijalni učinak, te Ministarstvom zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva, vezano za ekološki učinak, obavlja poslove pripreme nacrta prijedloga obrasca standardne metodologije za okvirnu procjenu učinka propisa, predlaže nacrte mjera za daljnji razvoj i unaprjeđenje sustava procjene učinka propisa, usklađuje obrasce i metodologije u suradnji s navedenim nadležnim ministarstvima, sudjeluje u pripremi i provedbi programa izobrazbe izrade procjene učinka propisa, priprema godišnja izvješća Vladi Republike Hrvatske, vezano za sustav procjene učinka propisa, održava Internet stranice Ureda, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

Članak 8.

Odjel za analizu i nadzor provedbe HITROREZA daje upute i mišljenja vezana uz provedbu HITROREZA, koordinira provedbu mjera HITROREZA, prikuplja, obrađuje i analizira podatke o provedbi HITROREZA, obavlja poslove nastavka provedbe HITROREZA na druge propise, priprema izvješća Vladi Republike Hrvatske u vezi s provedbom HITROREZA, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.

Članak 9.

Radom odjela upravljaju načelnici odjela, koji imaju položaj čelnika unutarnjih ustrojstvenih jedinica, te su za svoj rad odgovorni predstojniku Ureda i zamjeniku predstojnika.

Članak 10.

Način rada Ureda, potreban broj službenika, s opisom njihovih poslova, kao i stručnim uvjetima za obavljanje poslova, njihove ovlasti i odgovornosti, te druga pitanja od značenja za rad Ureda, uredit će se pravilnikom o unutarnjem redu Ureda, kojeg donosi predstojnik Ureda, uz prethodno pribavljenu suglasnost središnjeg tijela državne uprave nadležnoga za poslove opće uprave.

Članak 11.

(1) Okvirni broj državnih službenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ureda, određuje se u tablici koja je u prilogu ove Uredbe i čini njen sastavni dio.
(2) Tablica iz stavka 1. ovog članka ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.

Članak 12.

Pravilnik o unutarnjem redu Ureda iz članka 10. ove Uredbe predstojnik Ureda donosi u roku 60 dana od dana stupanja na snagu ove Uredbe.

Članak 13.

(1) Danom stupanja na snagu ove Uredbe Posebna jedinica za HITROREZ nastavlja s radom kao Odjel za analizu i nadzor provedbe HITROREZA u Uredu, preuzima sve poslove Posebne jedinice za HITROREZ do njihova završetka, te nastavlja s poslovima analize i nadzora provedbe mjera HITROREZA.
(2) Ured, danom stupanja na snagu ove Uredbe, preuzima od Posebne jedinice za HITROREZ opremu, prava i obveze, pismohranu i drugu dokumentaciju, sredstva za rad i financijska sredstva.

Članak 14.

Ova Uredba stupa na snagu 1. srpnja 2007. godine.

Klasa: 022-03/07-01/04
Urbroj: 5030109-07-1
Zagreb, 28. lipnja 2007.

Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.

PDF: AA - AB - AC - AD - AE - AF




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga