POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

2165

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst i Vice Vukojević, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 5. lipnja 2007. godine, donio je

ODLUKU

I. Pokreće se postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom članka 37. stavka 1. alineje 9. Statuta Grada Ploča (»Službeni glasnik Grada Ploča«, broj 8/01., 5/02., 3/05., 2/06. i 5/06. – pročišćeni tekst), te se ukida alineja 9. u dijelu koji glasi: »službenika i namještenika«.
II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«i »Službenom glasniku Grada Ploča«.

Obrazloženje

1. Prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom članka 37. stavka 1. alineje 9. Statuta Grada Ploča (»Službeni glasnik Grada Ploča«, broj 8/01., 5/02., 3/05., 2/06. i 5/06. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Statut) podnio je Tješimir Šunjić iz Ploča.
Osporeni članak 37. stavak 1. alineja 9. Statuta glasi:
Poglavarstvo:
– obavlja izbor, imenovanja i razrješenja pročelnika, službenika i namještenika upravnih tijela,
2. Predlagatelj smatra da je osporena odredba Statuta, u dijelu koji se odnosi na službenike i namještenike, suprotna odredbama članka 56. i članka 96. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01. – u daljnjem tekstu: ZOLPS).
U obrazloženju prijedloga podnositelj ističe da u smislu članka 56. ZOLPS upravne, stručne i ostale poslove u tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave obavljaju službenici i namještenici, dok se prava, obveze i odgovornosti te druga pitanja vezana za rad službenika i namještenika u upravnim tijelima, uređuju posebnim zakonom. Smatra da se do donošenja posebnog zakona na službenike i namještenike, u smislu članka 56. stavka 3. i članka 96. ZOLPS, na odgovarajući način primjenjuju odredbe Zakona o državnim službenicima i namještenicima (»Narodne novine«, broj 27/01.). Navodi da o potrebi prijema lokalnih službenika i namještenika treba odlučivati čelnik upravnog tijela unutar slobodnih radnih mjesta predviđenih pravilnikom o unutarnjem redu upravnog tijela i osiguranih financijskih sredstava za plaće i pripadajuće troškove, a ne Gradsko poglavarstvo, kako to propisuje osporena odredba Statuta.
3. Na temelju članka 25. i članka 42. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) zatražen je i dobiven odgovor Gradskog vijeća Grada Ploča.

Prijedlog je osnovan.

4. Za ustavnosudsku ocjenu osporene odredbe Statuta mjerodavni su članci 5. i 135. Ustava, koji propisuju:

Članak 5.

U Republici Hrvatskoj zakoni moraju biti u suglasnosti s Ustavom, a ostali propisi s Ustavom i sa zakonom.
Svatko je dužan držati se Ustava i zakona i poštivati pravni poredak Republike Hrvatske.

Članak 135.

Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave imaju pravo u okviru zakona, svojim statutima samostalno urediti unutarnje ustrojstvo i djelokrug svojih tijela te ih prilagoditi lokalnim potrebama i mogućnostima.
5. Statut Grada Ploča po pravnoj naravi je drugi propis te on mora biti u skladu i sa zakonom i s Ustavom.
Statut je donijelo Gradsko vijeće Grada Ploča na temelju članka 35. stavka 1. točke 1. ZOLPS.
6. Ustavni sud je u postupku razmatrao mjerodavne odredbe ZOLPS, kako slijedi:
Članak 8. stavak 2.
Statutom se podrobnije uređuje samoupravni djelokrug (...) grada (...), ustrojstvo, ovlasti i način rada tijela, način obavljanja poslova, (...), te druga pitanja od važnosti za ostvarivanje prava i obveza.
Članak 44. stavak 1.
Izvršne poslove obavlja (...) u gradu gradsko poglavarstvo (...).
Članak 48. stavak 1.
Poglavarstvo: 1. priprema prijedloge općih akata, 2. izvršava ili osigurava izvršavanje općih akata predstavničkog tijela, 3. usmjerava djelovanje upravnih tijela jedinice lokalne, odnosno područne (regionalne) samouprave u obavljanju poslova iz njihovoga samoupravnog djelokruga te nadzire njihov rad, 4. upravlja i raspolaže nekretninama i pokretninama u vlasništvu jedinice lokalne, odnosno područne (regionalne) samouprave kao i njezinim prihodima i rashodima, u skladu sa zakonom i statutom, 5. obavlja i druge poslove utvrđene statutom.
Članak 53. stavci 1. i 4.
Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave kao i poslova državne uprave prenijetih na te jedinice ustrojavaju se upravni odjeli i službe (upravna tijela).
(...)

Upravnim tijelima upravljaju pročelnici koje na temelju javnog natječaja imenuje poglavarstvo.

Članak 56.

Upravne, stručne i ostale poslove u tijelima jedinica lokalne i jedinica područne (regionalne) samouprave obavljaju službenici i namještenici.
Službenici obavljaju upravne i stručne poslove iz djelokruga tijela u kojem rade, a namještenici obavljaju prateće i pomoćne poslove.
Prava, obveze i odgovornosti kao i druga pitanja od značenja za rad službenika i namještenika u upravnim tijelima jedinica lokalne samouprave i jedinica područne (regionalne) samouprave uređuju se posebnim zakonom.

Članak 96.

Do donošenja, odnosno stupanja na snagu zakona iz članka 56. stavka 3. ovoga Zakona na djelatnike u upravnim odjelima i službama jedinica lokalne i jedinica područne (regionalne) samouprave na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Zakona o državnim službenicima i namještenicima (»Narodne novine«, br. 27/01.).
7. Stupanjem na snagu Zakona o državnim službenicima (»Narodne novine«, broj 92/05. i 142/06.) prestao je važiti Zakon o državnim službenicima i namještenicima, osim u odnosu na pojedina pitanja pobliže navedena u prijelaznim odredbama.
Tako je u prijelaznim odredbama Zakona o državnim službenicima člankom 144. stavkom 3. propisano:
U odnosu na službenike i namještenike u upravnim odjelima i službama jedinica lokalne i jedinica područne (regionalne) samouprave Zakon o državnim službenicima i namještenicima (»Narodne novine«, br. 27/01.) ostaje na snazi do stupanja na snagu posebnog zakona kojim će se urediti njihova prava, obveze i odgovornosti.
8. Zakon o državnim službenicima i namještenicima propisuje:
Članak 2. stavak 1.
Prava, obveze i odgovornosti državnih službenika (u nastavku teksta: službenici) i namještenika uređuju se zakonom i na temelju zakona donijetim propisima.
Članak 3. stavak 1.
Službenici i namještenici se primaju i raspoređuju na radna mjesta utvrđena pravilnikom o unutarnjem redu državnih tijela.
Članak 4. stavak 1.
Rješenja kojima se odlučuje o prijamu u državnu službu, raspoređivanju na radno mjesto, te o drugim pravima, obvezama i odgovornostima službenika, kao i o prestanku državne službe donosi ministar, odnosno drugi čelnik državnog tijela (u nastavku teksta: čelnik tijela).
9. Člankom 37. Statuta propisan je djelokrug rada Gradskog poglavarstva Grada Ploča u koji je osporenom alinejom 9. stavka 1. tog članka Statuta uvršteno i obavljanje izbora, imenovanja i razrješenja pročelnika, službenika i namještenika upravnih tijela.
Budući da je člankom 53. stavkom 4. ZOLPS u nadležnost poglavarstva dano samo imenovanje pročelnika upravnih tijela, dok je, prema članku 4. stavku 1. Zakona o državnim službenicima i namještenicima, primanje i raspoređivanje na radna mjesta službenika i namještenika u nadležnosti čelnika tijela, ocjena je Ustavnog suda da odredba članka 37. stavka 1. alineje 9. Statuta u osporenom dijelu nije suglasna sa zakonom, a time ni s člankom 5. Ustava.
10. Slijedom navedenog, Ustavni sud je, na temelju članka 43. Ustavnog zakona, donio rješenje kao u izreci (t. I.).
Objava ove odluke (t. II. izreke) temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona.

Broj: U-II-496/2003
Zagreb, 5. lipnja 2007.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednik
dr. sc. Petar Klarić, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga