POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

 

2218

Na temelju odredbi članka 149. i članka 223. Zakona o investicijskim fondovima (»Narodne novine«, br. 150/05), Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga donijela je na sjednici održanoj 28. lipnja 2007. godine

PRAVILNIK

O PRIKAZU REZULTATA POSLOVANJA INVESTICIJSKIH FONDOVA S PRIVATNOM PONUDOM I INVESTICIJSKIH FONDOVA RIZIČNOG KAPITALA S PRIVATNOM PONUDOM
 

OPĆE ODREDBE
 

Članak 1.
 

Ovim se Pravilnikom propisuju obvezni sadržaj i metode prikaza rezultata poslovanja investicijskih fondova s privatnom ponudom i investicijskih fondova rizičnog kapitala s privatnom ponudom (u daljnjem tekstu: fondovi).
 

OBVEZNI SADRŽAJ PRIKAZA REZULTATA POSLOVANJA
 

Članak 2.
 

(1) Prikaz rezultata poslovanja fonda obvezno mora sadržavati podatke o:

– imovini i obvezama,

– prinosu,

– portfelju,

– ukupnim troškovima,

– udjelima.

(2) Prikaz rezultata poslovanja mora odražavati rezultate poslovanja fonda od njegovog osnutka do dana davanja prikaza ili u zad­njih pet (5) godina, ovisno koje je od naznačenih razdoblja kraće.

(3) Prikaz rezultata mora sadržavati najnovije dostupne podat­ke.
 

METODE PRIKAZA REZULTATA POSLOVANJA
 

Članak 3.
 

(1) Prikaz rezultata poslovanja fonda:

– ne smije biti sastavljen u obliku procjene, podlijegati jamstvu ili na bilo koji način dati naslutiti da se radi o predviđanju budućih rezultata poslovanja,

– ne smije dovoditi u zabludu u pogledu povezanih rizika i naknada,

– treba biti sastavljen na dosljednoj osnovi uključivanjem ili isključivanjem čimbenika koji utječu na rezultate poslovanja,

– moraju ih odobriti članovi uprave društva za upravljanje.

(2) Informacija o neto imovini mora biti prikazana za cijelo razdoblje propisano člankom 2. ovog Pravilnika, na svršetku svakog obračunskog razdoblja.

(3) Podatak o prinosu fonda treba biti prikazan:

– za tekuću godinu,

– za prethodnih 365 dana,

– od osnutka fonda,

– za cijelo razdoblje propisano člankom 2. ovog Pravilnika, na godišnjoj razini.

(4) Podatak o prinosu mora uvijek sadržavati točno navedeno vre­mensko razdoblje na koje se odnosi (datum početka i kraja raz­doblja).
 

OBVEZA DOSTAVLJANJA
 

Članak 5.
 

(1) Na pismeni zahtjev vlasnika udjela u fondu društvo je obvezno dati na uvid podatke iz članka 2 ovog Pravilnika.

(2) Društvo je obvezno u roku od petnaest (15) dana dati korisniku na uvid traženi prikaz rezultata poslovanja.

 

Članak 6.

 

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.


Klasa: 011-02/07-04/32

Urbroj: 326-01-07-1

Zagreb, 28. lipnja 2007.

Predsjednik Uprave

Ante Samodol, v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga