POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

2238

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000,59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 5. srpnja 2007. godine donijela

UREDBU

O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA PRAVOSUĐA
 

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva pravosuđa (»Narodne novine«, br. 35/2004, 92/2004, 187/2004, 65/2005 i 46/2006) u članku 3. točka 12. mijenja se i glasi:
 

»12. Sektor za informatiku«.
 

Članak 2.

U članku 5. stavku 1. iza riječi »obavlja obrambeno sigurnosne poslove,« dodaju se riječi: »brine se o osiguranju pravosudnih tijela«.

U stavku 2. dodaje se nova točka c. koja glasi: »Odjel osiguranja pravosudnih tijela«.
 

Članak 3.
 

Iza članka 12. dodaje se naslov i novi članak 12.a koji glase:
 

»c. Odjel osiguranja pravosudnih tijela
 

Članak 12.a
 

Odjel osiguranja pravosudnih tijela obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na izradu prosudbe ugroženosti pravosudnih tijela i izradu sigurnosnog elaborata, zaštitu objekata i imovine pravosudnih tijela, zaštitu osoba u pravosudnim tijelima, nadzor ulaska i izlaska i sprječavanje neovlaštenog zadržavanja osoba u pravosudnim tijelima, sprječavanje neovlaštenog unošenja oružja, oruđa, eksplozivnih naprava i drugih opasnih stvari i tvari, pregled osoba i stvari, održavanje reda u pravosudnim tijelima i poduzimanje propisanih mjera protiv prekršitelja reda.

Odjel osiguranja pravosudnih tijela obavlja i upravne i stručne poslove koji se odnose na: planiranje zapošljavanja, praćenje stanja i predlaganje mjera za unapređenje upravljanja i razvoja službenika koji rade na osiguranju pravosudnih tijela; poslove u svezi s prijamom u državnu službu, rasporeda na radno mjesto i postavljanje u zvanje, te premještaja službenika koji rade na osiguranju pravosudnih tijela; provođenje postupaka o svim drugim pitanjima koja se odnose na prava i obveze iz radnih odnosa službenika na osiguranju pravosudnih tijela; vođenje evidencije službenika pravosudne policije; sudjelovanje u izradi i realizaciji programa stručnog osposobljavanja i usavršavanja, te praćenja, nadzora i analize provođenja programa za tjelesnu pripremu službenika pravosudne policije; praćenja, izvješćivanja i žurnog postupanja radi održavanja i provođenja mjera potrebnih za održavanje sigurnosti u pravosudnim tijelima; provođenje unutarnjeg nadzora iz svog djelokruga, te obavlja i druge poslove po nalogu ministra i tajnika Ministarstva.«


Članak 4.
 

Članak 15. mijenja se i glasi:

»Odjel za stvarna prava obavlja upravne i stručne poslove vezane za izradu Nacrta prijedloga zakona i podzakonskih akata i drugih propisa iz područja prava vlasništva i drugih stvarnih prava, prometa nekretnina i zakupa poslovnoga prostora te priprema stručna mišljenja u svezi s primjenom i provedbom ovih propisa.

Provodi upravne postupke u predmetima izdavanja suglasnosti za stjecanje prava vlasništva stranih osoba na nekretninama na području Republike Hrvatske, analizira i daje prijedloge za usklađenje propisa koji uređuju stvarna prava s pravom Europske unije, te u okviru djelokruga Odjela priprema stručno mišljenje o nacrtima prijedloga propisa koje su izradila druga ministarstva i državne upravne organizacije.«
 

Članak 5.
 

U članku 37. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Za obavljanje poslova Uprave za organizacijsko-kadrovske poslove pravosuđa ustrojavaju se:

a) Sektor za pravosudnu upravu

a)1. Odjel za nadzor sudske i državnoodvjetničke uprave

a)2. Odjel za nadzor odvjetničke i javnobilježničke službe

b) Sektor za organizacijske propise, statistička istraživanja i kadrove u pravosudnim tijelima

b)1. Odjel za organizacijske propise i statistička istraživanja

b)1.1. Odsjek za organizacijske propise

b)1.2. Odsjek za statistička istraživanja

b)2. Odjel za kadrove u pravosudnim tijelima.«
 

Članak 6.
 

Naslov iznad članka 38. i članak 38. mijenjaju se i glase:

»b) Sektor za organizacijske propise, statistička istraživanja i kadrove u pravosudnim tijelima
 

Članak 38.
 

Sektor za organizacijske propise, statistička istraživanja i kadrove u pravosudnim tijelima obavlja pravne i stručne poslove vezane za izradu nacrta prijedloga zakona i podzakonskih propisa koji se odnose na ustrojstvo i djelokrug pravosudnih tijela, javnobilježničke službe, prikuplja, evidentira i obrađuje statističke podatke o radu pravosudnih tijela, obavlja administrativne i tehničke poslove u postupku imenovanja pravosudnih dužnosnika, obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na radnopravna i statusna pitanja službenika i namještenika u pravosudnim tijelima, izrađuje nacrte prijedloga propisa iz područja službeničkih odnosa za službenike i namještenike u pravosudnim tijelima kada je to određeno posebnim propisima, organizira i provodi pravosudni ispit i državni stručni ispit sudskih službenika, te obavlja druge poslove koje mu povjeri ministar i pomoćnik ministra.

Za obavljanje poslova Sektora ustrojavaju se:

b)1. Odjel za organizacijske propise i statistička istraživanja

b)2. Odjel za kadrove u pravosudnim tijelima.«
 

Članak 7.
 

Naslov iznad članka 38.a i članak 38.a mijenjaju se i glase:
 

»b)1. Odjel za organizacijske propise i statistička istraživanja
 

Članak 38.a
 

Odjel za organizacijske propise i statistička istraživanja obavlja pravne i stručne poslove vezano za izradu nacrta prijedloga zakona i podzakonskih akata i provođenje zakona i drugih propisa vezanih za ustrojstvo i djelokrug pravosudnih tijela, te izradu nacrta prijedloga zakona i podzakonskih akata iz područja javnobilježničke službe, prikuplja, evidentira i obrađuje statističke podatke o radu pravosudnih tijela i pravosudnih dužnosnika, te obavlja i druge poslove koje mu povjeri načelnik Sektora.

Za obavljanje poslova odjela ustrojavaju se:

b)1.1. Odsjek za organizacijske propise

b)1.2. Odsjek za statistička istraživanja.«
 

Članak 8.
 

Naslov iznad članka 38.b i članak 38.b mijenjaju se i glase:

 

»b)1.1. Odsjek za organizacijske propise
 

Članak 38.b
 

Odsjek za organizacijske propise obavlja pravne i stručne poslove vezane za izradu nacrta prijedloga zakona i podzakonskih akata, te drugih akata vezanih za ustrojstvo i djelokrug pravosudnih tijela, provođenje zakona i drugih propisa vezanih za rad pravosudnih tijela, izradu nacrta zakona i podzakonskih akata iz područja javnobilježničke službe, te obavlja i druge poslove koje mu povjeri načelnik Odjela.«
 

Članak 9.
 

Naslov iznad članka 39. i članak 39. mijenjaju se i glase:

 

»b)1.2. Odsjek za statistička istraživanja
 

Članak 39.
 

Odsjek za statistička istraživanja prikuplja, evidentira i obrađuje statističke podatke o radu pravosudnih tijela i pravosudnih dužnosnika, vodi evidenciju o broju pravosudnih dužnosnika, te službenika i namještenika u pravosudnim tijelima, vodi evidenciju o sudskim tumačima, sastavlja godišnje statističko izvješće o radu sudova, te obavlja i druge poslove koje mu povjeri načelnik Odjela.«
 

Članak 10.
 

Iza članka 39. dodaje se novi naslov i članak 39.a koji glase:

 

»b)2. Odjel za kadrove u pravosudnim tijelima
 

Članak 39.a
 

Odjel za kadrove u pravosudnim tijelima obavlja administrativne i tehničke poslove u postupku imenovanja pravosudnih dužnosnika, izrađuje rješenja o određivanju broja pravosudnih dužnosnika, obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na radnopravna i statusna pitanja sudskih službenika i namještenika, izrađuje nacrte prijedloga propisa iz službeničkih odnosa za službenike i namještenike u pravosudnim tijelima kada je to određeno posebnim propisima, obavlja poslove koji se odnose na planiranje i razradu politike zapošljavanja službenika i namještenika u pravosudnim tijelima, te obavlja i druge poslove koje mu povjeri načelnik Sektora.

Članak 11.
 

U članku 61. stavku 1. riječi: »osiguranje pravosudnih tijela« brišu se.

Stavak 2. mijenja se i glasi:

»Za obavljanje poslova Službe osiguranja ustrojavaju se:

a) Odjel osiguranja kaznionica i zatvora

b) Odjel obrade podataka, posebnog postupanja i tehničke zaštite.«
 

Članak 12.
 

Naslov iznad članka 63. i članak 63. mijenjaju se i glase:

 

»b) Odjel obrade podataka, posebnog postupanja i tehničke zaštite

 

Članak 63.

Odjel obrade podataka, posebnog postupanja i tehničke zaštite prikuplja i analizira podatke u odnosu na stanje sigurnosti, priprema i predlaže mjere postupanja službenika pravosudne policije u izvanrednim situacijama u kaznionicama i zatvorima, prati, nadzire i analizira provođenja programa za tjelesnu pripremu službenika pravosudne policije u kaznionicama i zatvorima, organizira stalno praćenje, izvješćivanje i postupanje radi održavanja i provođenja mjera potrebnih za održavanje sigurnosti u kaznionicama i zatvorima, prati i nadzire korištenje odore, opreme i specijalnih vozila, te utvrđuje potrebe za odorama i opremom, predlaže sigurnosna rješenja u odnosu na arhitektonske i građevinske zaštite prilikom adaptacije i izgradnje objekata kaznionica i zatvora, te predlaže mjere za unaprjeđenja opreme i tehničke zaštite radi podizanja razine sigurnosti u zatvorskom sustavu.«

 

Članak 13.

 

Članak 125. mijenja se i glasi:

»Uprava za zastupanje pred Europskim sudom za ljudska prava obavlja stručne i administrativne poslove zastupanja Republike Hrvatske pred Europskim sudom za ljudska prava i izvršenja presuda Europskog suda za ljudska prava te praćenja i analize prakse Suda Europskih zajednica.

Za obavljanje poslova Uprave ustrojavaju se:

a) Odjel za pripremu predmeta i zastupanje pred Europskim sudom za ljudska prava

b) Odjel za izvršenje presuda Europskog suda za ljudska prava

c) Odjel za praćenje i analizu prakse Suda Europskih zajednica.«

 

Članak 14.

 

Iza članka 129. dodaje se naslov i novi članak 129.a koji glase:

»Odjel za praćenje i analizu prakse Suda Europskih zajednica

 

Članak 129.a

 

Odjel za praćenje i analizu prakse Suda Europskih zajednica, radi pripreme za obavljanje poslova zastupanja Vlade Republike Hrvatske pred Sudom Europskih zajednica, prati i analizira praksu Suda Europskih zajednica, pruža informacije tijelima državne uprave i pravosudnim tijelima o praksi Suda Europskih zajednica.«

 

Članak 15.

 

U glavi II. mijenja se poglavlje 12., te naslov iznad članka 136. i članak 136. koji glase:

 

»12. SEKTOR ZA INFORMATIKU
 

Članak 136.

 

Sektor za informatiku kao samostalna ustrojstvena jedinica obavlja stručne poslove u svrhu informatizacije pravosuđa, brine oko planiranja, izgradnje i održavanja informatičke infrastrukture, nadograđuje informacijski sustav u skladu sa zakonskim promjenama i potrebama korisnika, upravlja i koordinira projekte koji sadrže informatičku komponentu, pruža neposrednu pomoć korisnicima, te obavlja i druge poslove iz ovog područja koje mu povjeri ministar.

Za obavljanje poslova Sektora ustrojavaju se:

a) Odjel za razvoj informacijskog sustava

b) Odjel za informacijske tehnologije

c) Odjel za informatičku potporu.«

 

Članak 16.

 

Naslov iznad članka 137. i članak 137. mijenjaju se i glase:

 

»a) Odjel za razvoj informacijskog sustava

 

Članak 137.

 

Odjel za razvoj informacijskog sustava vodi i nadzire projekte informatizacije pravosuđa, analizira korisničke potrebe za informatizacijom poslovnih procesa, radi reinženjering poslovnih procesa u svrhu učinkovitije informatizacije, kontaktira s tvrtkama koje se bave izradom softvera s ciljem izrade složenijih programskih rješenja, samostalno razvija jednostavnija programska rješenja, organizira informatičku edukaciju djelatnika u pravosuđu te obavlja i druge poslove koje mu povjeri ministar i načelnik Sektora.«

 

Članak 17.

 

Naslov iznad članka 138. i članak 138. mijenjaju se i glase:

 

»b) Odjel za informacijske tehnologije

 

Članak 138.

 

Odjel za informacijske tehnologije izrađuje pravilnike vezane uz korištenje informatičkih resursa pravosuđa, prati razvoj informacijskih tehnologije u funkciji pravosuđa, prati potrebe te inicira nabavu i implementaciju nove opreme i programa, nadzire stabilnost i sigurnost informatičkog sustava, te korištenja i održavanja opreme, koordinira rad davatelja usluga održavanja sistemske podrške za opremu i mreže Ministarstva pravosuđa i pravosudnih tijela, organizira održavanje informatičke opreme za potrebe Ministarstva, te obavlja i druge poslove koje mu povjeri ministar i načelnik Sektora.«

 

Članak 18.

 

Naslov iznad članka 138.a i članak 138.a mijenjaju se i glase:

 

»c) Odjel za informatičku potporu

 

Članak 138.a

 

Odjel za informatičku potporu pruža neposrednu informatičku potporu svim korisnicima u svakodnevnom radu, pruža informatičku potporu drugim odjelima Sektora pri terenskom radu, vodi inventuru informatičke opreme po pravosudnim tijelima, koordinira servisiranje informatičke opreme, prati informatičke probleme na terenu i obavještava ostale Odjele unutar Sektora, te obavlja i druge poslove koje mu povjeri ministar i načelnik Sektora.«

 

Članak 19.

 

Članak 138.b mijenja se i glasi:

»Samostalni odjel za unutarnju reviziju provodi unutarnju reviziju za cjelokupno Ministarstvo, daje stručna mišljenja i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Ministarstva. Odjel procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju procjene rizika; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije usklađenima s Međunarodnim standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Ministarstva; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke ministru u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i operativne planove revizije; obavlja posebne revizije na zahtjev ministra ili prema potrebi; obavlja reviziju o korištenju sredstava Europske unije i drugih međunarodnih organizacija i institucija; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi ministru; prati provedbu preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima; surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova te godišnjeg izvješća toj Upravi; prati i predlaže stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje praćenje provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju.«

 

Članak 20.

 

Članak 138.c mijenja se i glasi:

»Samostalni odjel za strateški razvoj obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na utvrđivanje prijedloga i provedbu strategije razvitka pravosuđa i suzbijanja korupcije.

U svom radu prikuplja i analizira podatke vezane uz provedbu strategije reforme pravosuđa i strategije suzbijanja korupcije, obavlja koordinaciju s drugim tijelima vezano uz prijedloge strategija i ostvarenje ciljeva strategija, obavlja poslove izrade dugoročnih i kratkoročnih mjera za provedbu strategije razvitka pravosuđa i strategije suzbijanja korupcije, predlaže dopune ili izmjene utvrđenih strateških pravaca, te obavlja i druge poslove iz svog djelokruga i poslove koje mu povjeri ministar.«

 

Članak 21.

 

U članku 141. stavak 13. mijenja se i glasi:

»Načelnik Sektora za informatiku za svoj rad odgovoran je ministru.«

 

Članak 22.

 

U tabelarnom prikazu okvirnog broja državnih službenika i namještenika mijenja se okvirni broj državnih službenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva pravosuđa.

Novi okvirni broj državnih službenika i namještenika nalazi se u tabelarnom prikazu, koji je sastavni dio ove Uredbe i koji se ne objavljuje u »Narodnim novinama«.

 

Članak 23.

 

Ministar pravosuđa uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva pravosuđa s odredbama ove Uredbe, u roku od 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.

U roku od 30 dana od dana stupanja na snagu Pravilnika iz stavka 1. ovoga članka, ministar će donijeti rješenja o rasporedu državnih službenika na radna mjesta.

 

Članak 24.

 

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/07-01/15

Urbroj: 5030106-07-1

Zagreb, 5. srpnja 2007.

Potpredsjednica Vlade

i ministrica obitelji, branitelja i

međugeneracijske solidarnosti

Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga