POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKI SABOR

2490

Na temelju članka 88. Ustava Republike Hrvatske, donosim

ODLUKU

O PROGLAŠENJU ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O SUSTAVU DRŽAVNE UPRAVE

Proglašavam Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o sustavu državne uprave, koji je Hrvatski sabor donio na sjednici 13. srpnja 2007. godine.

Klasa: 011-01/07-01/104
Urbroj: 71-05-03/1-07-2
Zagreb, 18. srpnja 2007.

Predsjednik
Republike Hrvatske
Stjepan Mesić, v. r.

ZAKON

O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O SUSTAVU DRŽAVNE UPRAVE

Članak 1.

U Zakonu o sustavu državne uprave (»Narodne novine« br. 75/93., 92/96., 48/99., 15/00., 127/00., 59/01. i 199/03.), u članku 6. stavak 1. mijenja se i glasi:
»Ministri, državni tajnici središnjih državnih ureda, državni tajnici u ministarstvima i ravnatelji državnih upravnih organizacija, dužnosnici su Republike Hrvatske.«

Članak 2.

Iza članka 6. dodaje se članak 6.a koji glasi:

»Članak 6.a

Ravnatelji u ministarstvu, tajnici ministarstava, zamjenici državnog tajnika središnjih državnih ureda, zamjenici i pomoćnici ravnatelja državnih upravnih organizacija te predstojnici ureda državne uprave u jedinicama područne (regionalne) samouprave, su rukovodeći državni službenici.
Državne službenike iz stavka 1. ovoga članka imenuje i razrješava Vlada Republike Hrvatske, na temelju prethodno provedenog javnog natječaja, na način i u postupku određenom Zakonom o državnim službenicima.«

Članak 3.

U članku 8. stavak 1. mijenja se i glasi:
»Pripadnici nacionalnih manjina imaju pravo na zastupljenost u središnjim tijelima državne uprave razmjerno njihovom udjelu u ukupnom stanovništvu Republike Hrvatske, a u uredima državne uprave u jedinicama područne (regionalne) samouprave, razmjerno njihovom udjelu u ukupnom stanovništvu jedinice područne (regionalne) samouprave.«
Iza stavka 1. dodaje se novi stavak 2. koji glasi:
»Kada pripadnici nacionalnih manjina iz stavka 1. ovoga članka podnose prijavu na natječaj za prijam u službu, imaju se pravo pozvati na ostvarivanje prava koja im pripadaju sukladno odredbama Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina.«
U dosadašnjem stavku 2., koji postaje stavak 3., riječi: »pripadnika etničkih ili nacionalnih zajednica ili manjina« zamjenjuju se riječima: »pripadnika nacionalnih manjina«.

Članak 4.

U podnaslovu iznad članka 37. koji glasi: »2. Ministarstva«, redni broj »2.« zamjenjuje se rednim brojem »1.«

Članak 5.

U članku 41. stavak 2. briše se.

Članak 6.

Podnaslov iznad članka 42. mijenja se i glasi: »d) ravnatelj u ministarstvu«.
Članak 42. mijenja se i glasi:
»Radom upravnih organizacija ustrojenih u sastavu ministarstva upravlja ravnatelj.
Ravnatelj je za svoj rad odgovoran ministru.«

Članak 7.

Iznad članka 44. dodaje se podnaslov koji glasi: »2. Središnji državni uredi«.
Članak 44. mijenja se i glasi:
»Središnji državni uredi ustrojavaju se za obavljanje poslova državne uprave u jednom ili više upravnih područja koja su od posebnog značaja za učinkovitiji rad Vlade.
Središnji državni uredi obavljaju upravne i druge stručne poslove iz svog djelokruga, a osobito:
1. izrađuju prijedloge strateških dokumenata i stručno obrađuju pitanja od osobitog značaja za učinkovitiji rad Vlade,
2. izrađuju stručne podloge za postupak odlučivanja u državnim tijelima,
3. neposredno primjenjuju zakone i druge propise i o osiguravaju njihovu provedbu,
4. pripremaju nacrte prijedloga zakona i prijedloge drugih propisa,
5. rješavaju u upravnim stvarima kad su na to izrijekom zakonom ovlašteni,
6. provode upravni, odnosno inspekcijski nadzor,
7. vode propisane očevidnike i evidencije,
8. prate stanje u svom djelokrugu te nadležnim državnim tijelima predlažu poduzimanje odgovarajućih mjera,
9. osiguravaju suradnju stručnih i znanstvenih ustanova te predlažu nadležnim državnim tijelima ustrojavanje određenih službi i stručnih ustanova,
10. ostvaruju suradnju s drugim tijelima državne uprave, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave te drugim pravnim osobama,
11. ostvaruju međunarodnu suradnju,
12. prikupljaju, sređuju i razlučuju podatke od interesa za djelatnost za koju su ustrojeni i obavljaju druge poslove utvrđene zakonom i drugim propisima.«

Članak 8.

Članak 44.a mijenja se i glasi:
»Središnjim državnim uredom upravlja državni tajnik.
Državni tajnik središnjeg državnog ureda za svoj rad odgovara predsjedniku Vlade.
Državni tajnik predstavlja središnji državni ured i upravlja njegovim radom, a osobito:
1. brine o provedbi zakona i drugih propisa,
2. donosi provedbene propise kad je na to izrijekom zakonom ovlašten,
3. brine o zakonitom i pravodobnom izvršavanju zakona i drugih propisa te u pitanjima od zajedničkog interesa osigurava suradnju središnjeg državnog ureda s drugim državnim tijelima, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravnim osobama koje imaju javne ovlasti te drugim pravnim osobama,
4. poduzima mjere za osiguranje učinkovitosti u radu, raspoređuje poslove i daje naputke za rad, brine se o stručnom osposobljavanju i usavršavanju državnih službenika i namještenika u tijeku službe i o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad i poduzima mjere utvrđene zakonom i drugim propisom za utvrđivanje odgovornosti za povrede službene dužnosti.
Državni tajnik ima i druge obveze i ovlasti utvrđene zakonom i drugim propisima.«

Članak 9.

Iza članka 44.a dodaje se članak 44.b koji glasi:

»Članak 44.b

Državni tajnik može imati jednog ili više zamjenika.
Zamjenik državnog tajnika je za svoj rad odgovoran državnom tajniku.
Zamjenik državnog tajnika koordinira obavljanje poslova državne uprave u pojedinom upravnom području središnjeg državnog ureda i obavlja druge poslove koje mu povjeri državni tajnik.
Ukoliko je u središnjem državnom uredu imenovano više zamjenika, držani tajnik će odrediti koji će ga od zamjenika zamjenjivati u slučaju odsutnosti ili spriječenosti.«

Članak 10.

U članku 48. stavku 2. riječi: »Zamjenika ravnatelja imenuje i razrješava Vlada, na prijedlog ravnatelja« brišu se.

Članak 11.

U članku 49. stavku 1. iza riječi:« »pomoćnika« stavlja se točka, a riječi: koje imenuje i razrješava Vlada, na prijedlog ravnatelja« brišu se.

Članak 12.

U članku 52. stavak 3. briše se.
Dosadašnji stavak 4., koji postaje stavak 3., mijenja se i glasi:
»Za obavljanje poslova u uredu državne uprave u jedinici područne (regionalne) samouprave predstojnik ureda odgovoran je Vladi i čelniku središnjeg tijela državne uprave nadležnom za odgovarajuće upravno područje.«

Članak 13.

Članak 53. mijenja se i glasi:
»Natječaj za izbor predstojnika ureda državne uprave u jedinici područne (regionalne) samouprave provodi središnje tijelo državne uprave nadležno za poslove opće uprave.«

Članak 14.

U članku 83. stavku 1. iza riječi: »ministri« dodaju se riječi: »državni tajnici središnjih državnih ureda,«.

Članak 15.

U članku 84. stavku 1. i 2. iza riječi: »ministri« dodaju se riječi: »državni tajnici središnjih državnih ureda,«.

Članak 16.

U članku 90. iza riječi: »ministarstva« dodaju se riječi: »središnje državne urede,«.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 17.

Tijela državne uprave dužna su raspisati natječaj za radna mjesta ravnatelja u ministarstvu, tajnika ministarstva, zamjenika državnog tajnika središnjeg državnog ureda, zamjenika i pomoćnika ravnatelja državne upravne organizacije, u roku određenom člankom 151. stavkom 3. Zakona o državnim službenicima (»Narodne novine«, br. 92/05.).

Članak 18.

Danom imenovanja na radno mjesto rukovodećih službenika u skladu s odredbama ovoga Zakona, razrješuju se dosadašnji pomoćnici ministra, tajnici ministarstava, zamjenici državnog tajnika središnjih državnih ureda, zamjenici i pomoćnici ravnatelja državnih upravnih organizacija.

Članak 19.

Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/07-01/02
Zagreb, 13. srpnja 2007.

HRVATSKI SABOR
Predsjednik
Hrvatskoga sabora
Vladimir Šeks, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga