|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA
2514
Na temelju članka 17. stavka 3. Zakona o veterinarstvu (»Narodne novine« 41/07)
ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi
NAREDBU
O ZABRANI UVOZA U REPUBLIKU HRVATSKU I PROVOZA PREKO PODRUČJA REPUBLIKE HRVATSKE
PERADI I PROIZVODA OD PERADI RADI SPRJEČAVANJA UNOŠENJA U REPUBLIKU HRVATSKU
NEWCASTLESKE BOLESTI
I.
Zabranjuje se uvoz u Republiku Hrvatsku i provoz preko područja Republike
Hrvatske pošiljaka:
a) žive peradi, bezgrebenki (kivi, emu, nandu i noj), uzgojene i divlje pernate
divljači;
b) jednodnevne peradi;
c) rasplodnih i konzumnih jaja;
d) svježeg i smrznutog mesa peradi, bezgrebenki, uzgojene i divlje pernate
divljači;
e) proizvoda od mesa peradi, bezgrebenki, uzgojene i divlje pernate divljači;
f) proizvoda životinjskog podrijetla (od peradi) namijenjenih hranidbi
životinja, za industrijsku uporabu ili uporabu u poljodjelstvu, podrijetlom iz
sljedećih država:
1. Bugarska – pokrajina, Blagoevgrad, Burgas, Dobrich, Kardzhali, Pazardjik
Razgrad i Vratsa,
2. Cipar,
3. Čile,
4. Estonija – pokrajina Viljandi,
5. Grčka – pokrajina Central Macedonia
6. Honduras,
7. Izrael,
8. Kina,
9. Makedonija – područje Bitole,
10. Meksiko,
11. Rumunjska – pokrajina Salaj i Grindu,
12. Rusija,
13. Slovačka – pokrajina Senica,
14. Srbija – pokrajina Vojvodina,
15. Švedska – pokrajina Östergötland,
16. Ukrajina – pokrajina Kharkiv
radi sprječavanja unošenja u Republiku Hrvatsku Newcastleske bolesti.
Zabrana iz stavka prvog ove točke odnosi se i na pošiljke žive peradi koja
potječu iz drugih zemalja, odnosno regija ako se provoze preko navedenih
područja.
II.
Zabrana iz točke I. ove Naredbe ne odnosi se na pošiljke:
a) hermetički zatvorenih, toplinski obrađenih konzervi od mesa peradi i
bezgrebenki, uzgojene i divlje pernate divljači, koje su tijekom proizvodnje
bile podvrgnute obradi sa Fo vrijednosti 3 i više, odnosno trajne konzerve;
b) proizvoda od jaja koji su prije ili tijekom proizvodnje podvrgnuti toplinskoj
obradi sušenja u proizvodnji jaja u prahu, pasterizacije ili sterilizacije.
III.
Danom stupanja na snagu ove Naredbe prestaje važiti Naredba o zabrani uvoza u
Republiku Hrvatsku i provoza preko područja Republike Hrvatske peradi i
proizvoda od peradi radi sprječavanja unošenja u Republiku Hrvatsku Newcastleske
bolesti (»Narodne novine« br. 53/07).
IV.
Ova Naredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 322-01/07-01/51
Urbroj: 525-01-07-01-SZ
Zagreb, 26. srpnja 2007.
Ministar
Petar Čobanković, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|