|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
2524
Na osnovi članka 19. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
(„Narodne novine« broj 16/02., 24/02. i 58/03.) Upravno vijeće Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje na 48. sjednici održanoj 23. srpnja 2007. godine
donijelo je
ODLUKU
O IZMJENI ODLUKE O UTVRĐIVANJU POPISA DIJAGNOSTIČKIH I TERAPIJSKIH POSTUPAKA U
ZDRAVSTVENIM DJELATNOSTIMA – VREMENSKI I KADROVSKI NORMATIVI
Članak 1.
U Odluci o utvrđivanju Popisa dijagnostičkih i terapijskih postupaka u
zdravstvenim djelatnostima – vremenski i kadrovski normativi (»Narodne novine«
broj 15/92., 29/93., 65/93., 31/95., 73/99., 3/00., 18/00., 118/01., 44/02.,
76/02., 85/02., 92/02., 130/02., 151/02., 11/03., 32/03., 43/03., 203/03.,
30/05., 88/05., 136/06., 16/07. i 40/07.- u daljnjem tekstu: Odluka) u Popisu
dijagnostičkih i terapijskih postupaka u zdravstvenim djelatnostima – vremenski
i kadrovski normativi koji je sastavni dio Odluke:
– iza šifre 16554 dodaju se nove šifre sa sljedećim podacima:
»
Šifra |
Opis postupka |
Djelatnici |
Vrijeme (min) |
Ukupno bodovi |
16560 |
Endoskopsko liječenje vezikoureteralnog
refluksa sterilnim biorazgradivim gelom – jednostrano |
1 liječnik spec.
1 viša med. sestra |
30
30 |
13,38 |
16561 |
Endoskopsko liječenje vezikoureteralnog
refluksa sterilnim biorazgradivim gelom – obostrano |
1 liječnik spec.
1 viša med. sestra |
45
45 |
20,07 |
«
– podaci upisani pod šifrom 85626 mijenjaju se i glase:
»
Šifra |
Opis postupka |
Djelatnici |
Vrijeme (min) |
Ukupno bodovi |
85626 |
Izrada imedijatne, privremene i
definitivne resekcijske proteze nakon resekcije maksile
– svaka faza
posebno.
Izrada definitivno resekcijske proteze nakon resekcije tumora donje usne
šupljine (jezik, dno usne šupljine, marginalna ili segmentalna resekcija
mandibule) |
1 liječnik spec.
1 viši zubni tehničar
1 srednja med. sestra |
270
1.440
270 |
325,26 |
«
– podaci upisani pod šifrom 85664 mijenjaju se i glase:
»
Šifra |
Opis postupka |
Djelatnici |
Vrijeme (min) |
Ukupno bodovi |
85664 |
Lab. izrada
imedijatne, privremene i defin. resekcijske proteze |
1 viši zubni
tehničar |
1.440 |
210,24 |
«
Članak 2.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 025-04/07-01/225
Urbroj: 338-01-01-07-1
Zagreb, 23. srpnja 2007.
Predsjednik
Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda
za zdravstveno osiguranje
prim.
Stjepan Bačić, dr. med., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|