|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
HRVATSKA REVIZORSKA KOMORA
2529
Na temelju članka 32. stavka 2. točke 10., članka 34. i članka 38. stavka 1.
točke 3. Zakona o reviziji (»Narodne novine« broj 146/05., u daljnjem tekstu:
Zakon) i članka 13. stavka 1. točke 3. Statuta Hrvatske revizorske komore, te uz
suglasnost Ministarstva financija klasa: 043-01/07-01/139; urbroj: 513-10/07-4,
Skupština Hrvatske revizorske komore na sjednici održanoj 7. srpnja 2007.,
donijela je
ODLUKU
O IZMJENI I DOPUNI ODLUKE O STOPI DOPRINOSA I IZNOSU ČLANARINE HRVATSKOJ
REVIZORSKOJ KOMORI
Članak 1.
U Odluci o stopi doprinosa i iznosu članarine Hrvatskoj revizorskoj komori
(»Narodne novine« broj 63/06) članak 4. mijenja se i glasi:
Članak 4.
Doprinos se plaća u postotku na osnovicu koju čini prihod obveznika doprinosa od
obavljanja usluga revizije i dodatnih djelatnosti uz revizorske usluge iz članka
11. Zakona, ostvaren u prethodnoj poslovnoj godini.
Članak 2.
Članak 8. stavak 1. mijenja se i glasi:
Članak 8.
Doprinos utvrđen ovom Odlukom, članovi Komore dužni su uplatiti jednokratno,
najkasnije do 30. travnja tekuće godine za proteklu godinu, na temelju podataka
iz prethodne poslovne godine u korist žiro-računa Komore koji se vodi kod
ovlaštene banke.
Članak 3.
Članak 10. mijenja se i glasi:
DRUGI PRIHODI
Članak 10.
(1) Drugi prihodi iz kojih se financira Hrvatska revizorska komora odnose se na
stjecanje prihoda od naplate provedbe stručnog osposobljavanja za stjecanje
zvanja ovlaštenog revizora, naplate certifikata za zvanje ovlaštenog revizora,
naplate provedbe stručnog usavršavanja, naplate izdavanja izvadaka iz
pripadajućih registara koji se vode pri Komori, naplate postupka nostrifikacije
stranih isprava i prihoda od subvencija, donacija i potpora.
(2) Upravno vijeće Hrvatske revizorske komore iz svoje nadležnosti predlaže i
donosi cijene usluga koje obavlja Komora.
Članak 4.
Dosadašnji članak 10. postaje članak 11., dosadašnji članak 11. postaje članak
12., a dosadašnji članak 12. postaje članak 13., itd.
Članak 5.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-01/07-02/6
Urbroj: 251-442-01-07-01
Zagreb, 7. srpnja 2007.
Predsjednica
Hrvatske revizorske komore
Ana Krivičić, dipl. oec., v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|