|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
2534
Na temelju članka 14. stavka 2. Zakona o poljoprivredi (»Narodne novine«, br.
66/2001 i 83/2002), članka 4. Zakona o carinskoj tarifi (»Narodne novine«, br.
61/2000 i 117/2000) i članka 30. stavka 2. Zakona o Vladi Republike Hrvatske
(»Narodne novine«, br. 101/98, 15/2000, 117/2001, 199/2003 i 30/2004), Vlada
Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 2. kolovoza 2007. godine donijela
ODLUKU
O PREFERENCIJALNOJ CARINSKOJ KVOTI PRI UVOZU KUKURUZA
I.
Utvrđuje se preferencijalna carinska kvota pri uvozu kukuruza:
Tarifna oznaka |
Naziv
proizvoda |
Preferencijalna
carinska kvota (tona) |
Preferencijalna stopa carine unutar kvote
|
1005 |
Kukuruz: |
|
|
10059000 |
- ostali |
|
|
1005900010 |
- - ex. žuti |
300.000 |
0% |
II.
Preferencijalna carinska kvota za proizvod iz točke I. ove Odluke, primjenjuje
se pri uvozu iz zemalja s kojima je Republika Hrvatska sklopila Ugovor o
slobodnoj trgovini ili Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju.
III.
Stopa carine koja se primjenjuje na uvoz količina izvan kvote utvrđene ovom
Odlukom je osnovna stopa carine ili snižena stopa carine pri uvozu roba
podrijetlom iz zemalja s kojima je Republika Hrvatska sklopila ugovor o
povlaštenom trgovinskom režimu navedena u Uredbi o Carinskoj tarifi za 2007.
godinu (»Narodne novine«, br. 134/2006 i 73/2007).
IV.
Carinsku kvotu koja je predmet ove Odluke, raspodjeljivat će međuresorno
Povjerenstvo, imenovano na temelju Uredbe o raspodjeli carinskih kvota za
poljoprivredno-prehrambene proizvode podrijetlom iz zemalja članica Svjetske
trgovinske organizacije i zemalja s kojima je Republika Hrvatska sklopila Ugovor
o slobodnoj trgovini i Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju (»Narodne
novine«, br. 55/2004, 146/2004 i 138/2005), a polazeći od kriterija utvrđenih
predmetnom Uredbom.
V.
Zadužuje se Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva za
provedbu ove Odluke, putem natječaja koji će biti objavljen u »Narodnim
novinama«.
VI.
Ova Odluka primjenjuje se do 31. prosinca 2007. godine.
VII.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim
novinama«.
Klasa: 413-01/07-01/04
Urbroj: 5030105-07-1
Zagreb, 2. kolovoza 2007.
Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|