POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

2575

Na temelju odredbi članka 63. stavka 8. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br. 84/02, 138/06), Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga donijela je na sjednici održanoj 19. srpnja 2007. godine

PRAVILNIK

O SADRŽAJU I NAČINU VOĐENJA KNJIGE NALOGA I KNJIGE TRANSAKCIJA

I. ZAJEDNIČKE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Pravilnikom propisuje se sadržaj i način vođenja knjige naloga i knjige transakcija koje je ovlašteno društvo dužno voditi vezano uz obavljanje poslova s vrijednosnim papirima iz članka 34. točke 1., 2., 3. i 4. Zakona o tržištu vrijednosnih papira.

Članak 2.

Izrazi koji se koriste u ovom Pravilniku imaju sljedeće značenje:
1. Agencija je Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga,
2. Zakon je Zakon o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br. 84/02 i 138/06),
3. Ovlašteno društvo je brokersko društvo odnosno banka, koji su od Agencije dobili dozvolu za obavljanje poslova s vrijednosnim papirima, te iste upisali kao djelatnost u sudski registar,
4. Klijent je nalogodavac u čije ime ili za čiji račun ovlašteno društvo obavlja jedan ili više poslova s vrijednosnom papirima.

II. KNJIGA NALOGA

Članak 3.

Knjiga naloga je zbir svih pojedinačnih naloga koje je prihvatilo ovlašteno društvo.

Sadržaj knjige naloga

Članak 4.

1) Knjiga naloga mora sadržavati sljedeće podatke o prihvaćenom nalogu:
1. redni broj u knjizi naloga,
2. vrstu naloga (kupnja ili prodaja),
3. datum i vrijeme (sat i minutu) prihvaćanja i izlaganja naloga na trgovinski sustav burze),
4. rok izlaganja naloga ako je izričito drugačije određen,
5. način zaprimanja naloga,
6. ime i prezime osobe koja je nalog zaprimila,
7. ime, prezime, adresu (ulica i broj, poštanski broj i mjesto, država, ako nije RH) – ako je nalogodavac fizička osoba, odnosno tvrtku, sjedište, ime i prezime ovlaštenog zastupnika – ako je nalogodavac pravna osoba,
8. oznaku računa nalogodavca,
9. vrstu i oznaku vrijednosnog papira ili izvedenice,
10. količinu vrijednosnih papira ili izvedenica,
11. cijenu, izraženu jedinično
– za dionice u kunama i lipama,
– za dužničke vrijednosne papire u postotku od njihove nominalne vrijednosti,
– za izvedenice u kunama i lipama,
cijena na nalogu za kupnju izražava se kao maksimalna cijena koju je nalogodavac spreman platiti, odnosno na nalogu za prodaju cijena se izražava kao minimalna cijenu koju je nalogodavac spreman prihvatiti za prodaju vrijednosnih papira),
12. napomenu da je nalogodavac upoznat s pravima i obvezama u zasnivanju i izvršavanju poslova s vrijednosnim papirima,
13. status nalogodavca sukladno Pravilniku o razvrstavanju klijenata,
14. rok važenja naloga,
15. podatke o izmjeni naloga: datum, vrijeme i način izmjene,
16. podatke o opozivu naloga: datum, vrijeme i način opoziva, te broj novog naloga ukoliko je otvoren,
17. oznaku statusa naloga: otvoren, opozvan, izvršen, djelomič­no izvršen, izmijenjen, istekao,
18. naznaku da se radi o blok transakciji.
2) Pored podataka iz stavka 1. ovoga članka, knjiga naloga mora sadržavati i podatke o izvršenju naloga i to:
1. datum i vrijeme (sat, minuta i sekunda) izvršenja,
2. oznaku burze,
3. redni broj transakcije na burzi,
4. količinu vrijednosnih papira ili izvedenica po dinamici izvršenja ukoliko je nalog djelomično izvršavan u više transakcija ili zajedničkim izlaganjem,
5. cijenu,
6. ukupnu vrijednost,
7. ukupnu vrijednost i prosječnu cijenu izvršenja,
8. ime i prezime ovlaštenog brokera koji je izvršio transakciju.
3) Knjiga naloga može sadržavati i druge podatke osim podataka propisanih ovim Pravilnikom.

III. ZBIRNI NALOG

Članak 5.

1) Prilikom obavljanja poslova iz članka 34. točke 3. Zakona temeljem zbirnog naloga iz članka 74. stavka 2. Zakona, ovlašteno društvo dužno je postupati sukladno Uputama o provođenju zbirnog naloga koje su prilog i sastavni dio ovog Pravilnika.
2) Prilikom davanja zbirnog naloga za kupnju ili prodaju vrijednosnih papira, ovlašteno društvo dužno je u knjigu naloga, osim podataka iz članka 4. ovog Pravilnika unijeti i sljedeće podatke:
1. podatke o klijentima za koje je društvo zadalo zbirni nalog,
2. podatke o raspodjeli stečene ili otuđene imovine po klijentima,
3. ime i prezime ovlaštene osobe koja je nalog zadala.

IV. KNJIGA TRANSAKCIJA

Članak 6.

Knjiga transakcija obuhvaća popis svih transakcija izvršenih u okviru obavljanja poslova posebne burzovne trgovine.

Sadržaj knjige transakcija

Članak 7.

Knjiga transakcija mora sadržavati sljedeće podatke:
1. redni broj u knjizi transakcija,
2. oznaku kupnje ili prodaje,
3. vrstu i oznaku vrijednosnog papira,
4. datum i vrijeme (sat, minuta i sekunda) izvršenja,
5. oznaku burze,
6. količinu vrijednosnih papira po dinamici izvršenja,
7. cijenu,
8. ukupnu vrijednost,
9. ukupnu vrijednost i prosječnu cijenu izvršenja,
10. redni broj transakcije na burzi,
11. ime i prezime ovlaštenog brokera koji je izvršio transakciju,
12. očekivani datum namire.

Način vođenja knjige transakcija

Članak 8.

Ovlašteno društvo dužno je odmah po izvršenju transakcije u knjigu transakcija unijeti podatke iz članka 7. ovog Pravilnika.

V. DOSTAVLJANJE PODATAKA AGENCIJI

Članak 9.

Ovlašteno društvo dužno je na traženje Agencije bez odlaganja dostaviti ispis iz knjige naloga i ispis pojedinog naloga ili ispis iz knjige transakcija i to na traženi način i u traženom obliku.

VI. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 10.

(1) Ovaj pravilnik stupa na snagu 1. listopada 2007. godine.
(2) Stupanjem na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja knjige naloga (»Narodnim novinama« 118/03).

Klasa: 011-02/07-04/34
Urbroj: 326-111/07-1
Zagreb, 19. srpnja 2007.

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.


Upute o provođenju zbirnog naloga

Investicijski savjetnik upravljajući portfeljem vrijednosnih papira za račun nalogodavca s kojima društvo ima sklopljen ugovor o upravljanju portfeljem vrijednosnih papira odlučuje o kupnji ili prodaji vrijednosnih papira u/iz portfelja nalogodavaca.
Ukoliko je donesena odluka o kupnji ili prodaji istog vrijednos­ni papir za više nalogodavaca, investicijski savjetnik može zadati zbirni nalog sukladno članku 74. stavak 2. ZTVP-a.
Zbirni nalog upisuje se u knjigu naloga s podatkom da je nalogodavac ovlašteno društvo za treće, a nalogu je priložena i specifikacija osoba za koje se predmetni vrijednosni papir kupuje odnosno prodaje, s pripadajućim količinama.
Transakcije sklopljene temeljem zbirnog naloga namiruju se u SDA kao i druge transakcija s tržišta te se alociraju na račune nalogodavaca. SDA će sukladno svojim pravilima obavijestiti nalogodavca o količini i cijeni kupljenih ili prodanih vrijednosnih papira.
Po izvršenju zbirnog naloga, sukladno članku 74. stavak 4. ZTVP-a, društvo je obvezno po prosječnoj cijeni izvršenja kreirati potraživanje odnosno dugovanje prema nalogodavcu.
Alokaciju u slučaju nedovoljno kupljene ili prodane količine istaknute na nalogu ovlašteno društvo vrši interno odabranim načinom koji maksimalizira jednakost svih osoba za koje je nalog izvršen.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga