POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

2606

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Davor Krapac, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst i Vice Vukojević, odlučujući o zahtjevu za ocjenu suglasnosti drugog propisa s Ustavom i zakonom, na sjednici održanoj 11. srpnja 2007., donio je

ODLUKU

I. Ukida se Odluka o donošenju Detaljnog plana uređenja pod­ručja uvale Žrnovnica klasa: 350-02/04-01/16, urbroj: 2125-03/01-04-01 od 27. svibnja 2004. (»Službeni glasnik Grada Senja«, broj 11 od 1. lipnja 2004.), koju je donijelo Gradsko vijeće Grada Senja.
II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama« i u »Službenom glasniku Grada Senja«.

Obrazloženje

1. Vlada Republike Hrvatske podnijela je Ustavnom sudu Republike Hrvatske zahtjev za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke o donošenju Detaljnog plana uređenja područja uvale Žrnovnica klasa: 350-02/04-01/16, urbroj: 2125-03/01-04-01 od 27. svibnja 2004. (»Službeni glasnik Grada Senja«, broj 11 od 1. lipnja 2004.), koju je donijelo Gradsko vijeće Grada Senja (u daljnjem tekstu: osporena Odluka).
Odlukom Središnjeg državnog ureda za upravu klasa: 023-01/04-01/0303, urbroj: 515-11-04-07-03 od 15. srpnja 2004., na temelju članka 79. stavka 1. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01. i 60/01.), osporena Odluka je obustavljena od primjene.
Na temelju članka 82. stavka 1. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, na prijedlog Središnjeg državnog ureda za upravu, a u vezi s člankom 35. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst; u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), Vlada Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: podnositeljica zahtjeva) navedenim zahtjevom pred Ustavnim sudom pokrenula je postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom osporene Odluke.
2. Podnositeljica zahtjeva smatra da osporena Odluka nije u skladu s člankom 30. Zakona o prostornom uređenju (»Narodne novine«, broj 30/04., 68/98., 61/00., 32/02. i 100/04., u daljnjem tekstu: ZPU). U obrazloženju svog zahtjeva podnositeljica ističe da je elaboratom Detaljnog plana uređenja područja uvale Žrnovnica (u daljnjem tekstu: DPU) planirana izgradnja više građevina raznih namjena: turističkih, za šport i rekreaciju, infrastrukturu, uređenje okoliša, kupališta i luke otvorene za javni promet – privezište Žrnovnica.
Prema mišljenju podnositeljice zahtjeva, u tekstualnom dijelu elaborata DPU-a 1.1.3. Obveza iz planova šireg područja, određuju se obveze iz Prostornog plana bivše Općine Senj (»Službene novine«, broj 52/86. i »Službeni glasnik Grada Senja«, broj 3/99.), ali se ne određuju obveze iz Prostornog plana Ličko-senjske županije (»Služ­beni glasnik Ličko-senjske županije«, broj 16/02., 17/02., 19/02., i 24/02.), kao prostornog plana šireg područja, u smislu članka 30. ZPU-a, zbog čega Prostorni plan bivše Općine Senj nije usklađen s Prostornim planom Ličko-senjske županije.
U zahtjevu se, nadalje, navodi da zahvati u prostoru, koji su planirani DPU-om, nisu predviđeni u Prostornom planu Ličko-senjske županije. U kartografskom dijelu Prostornog plana Ličko-senjske županije pod točkom 1. Korištenje i namjena površina na područ­ju obuhvata Detaljnog plana uređenja područja uvale Žrnovnica, određena je namjena i to u kategoriji »ostalo poljoprivredno tlo, šume i šumsko zemljište«, što znači, prema ocjeni podnositeljice zahtjeva, da nisu planirane površine za razvoj i uređenje naselja te površine izvan naselja ili građevine pomorskog prometa. Istodobno u provedbenim odredbama nije na tom području određena gradnja građevina koje su predviđene DPU-om.
Podnositeljica zahtjeva smatra da sporni DPU nije usklađen niti s Prostornim planom uređenja bivše Općine Senj u dijelu u kojemu se u uvali Žrnovnica, osim zone turističke namjene (šireg obuhvata od obuhvata DPU-a), planira i sadržaj marikulture te turistička i izletnička lučica, a koje nisu planirane DPU-om.
Također se ističe da je granica gradivog dijela čestice oznake G-1 za 3-12 m udaljena od prijedloga granice pomorskog dobra, što je suprotno Prostornom planu uređenja bivše Općine Senj, kojim je određena udaljenost od 10-12 m od zapadne linije postojeće čestice, te da u DPU-u nije određen smještajni kapacitet građevina turističke namjene niti je obrazloženo dimenzioniranje parkirališnih mjesta u odnosu na taj kapacitet.
Slijedom navedenog, podnositeljica zahtjeva smatra da je osporena Odluka u nesuglasju s člankom 30. ZPU-a.
3. Na temelju članka 42. stavka 1. Ustavnog zakona, od donositelja osporenog akta zatražen je i dobiven odgovor na navode podnositeljice zahtjeva.

Zahtjev je osnovan.

4. Za ocjenu suglasnosti osporene Odluke s Ustavom je članak 5. stavak 1. Ustava, koji propisuje:
U Republici Hrvatskoj zakoni moraju biti u suglasnosti s Ustavom, a ostali propisi i s Ustavom i sa zakonom.
Za ocjenu suglasnosti osporene Odluke sa zakonom mjerodavan je članak 30. ZPU-a, koji propisuje:
Dokument prostornog uređenja užega područja mora biti usklađen s dokumentom prostornog uređenja širega područja.
5. Gradsko vijeće Grada Senja, kao donositelj osporene Odluke, u svom očitovanju, na zahtjev Vlade Republike Hrvatske, u bitnome, navodi da se radi o pogrešnom tumačenju odredbi ZPU-a. Smatra, naime, da iz odredbi ZPU-a proizlazi obveza usklađenosti detaljnog plana uređenja s prostornim planom uređenja općine i grada, ali ne i s prostornim planom županije.
6. ZPU, koji je stupio na snagu 23. travnja 1994., propisuje obvezu donošenja novih prostornih planova u skladu s odredbama tog Zakona. ZPU je propisao i rokove za donošenje novih prostornih planova.
Sukladno odredbama ZPU-a, Prostorni plan Ličko-senjske županije donesen je 2002., dakle prije osporene Odluke, dok je Prostorni plan uređenja Grada Senja (»Službeni glasnik Grada Senja«, broj 11/06.), donesen 2006., dakle nakon osporene Odluke.
Prostorni plan bivše Općine Senj donesen je 1986. (izmjene 1999.), na temelju ranijeg Zakona o prostornom planiranju i uređivanju prostora (»Narodne novine«, broj 54/80., 16/86., 18/89., 34/91., 61/91. i 59/93.).
7. Budući da je, sukladno odredbi članka 30. ZPU-a, sporni DPU u vrijeme donošenja osporene Odluke trebao biti usklađen s Prostornim planom Ličko-senjske županije, kao dokumentom prostornog uređenja šireg područja, Ustavni sud je ocijenio da postoje elementi koji ukazuju na neusklađenost osporene Odluke s Prostornim planom Ličko-senjske županije, a slijedom toga i na njenu nesuglasnost s člankom 30. ZPU-a.
Činjenicu neusklađenosti tih prostornih planova potvrdio je i sam donositelj osporene Odluke stajalištem o navodnom nepostojanju zakonske obveze usklađivanja detaljnog plana uređenja s prostornim planom županije.
S obzirom na utvrđenu nesuglasnost osporene Odluke sa zakonom, ista je nesuglasna i s odredbom članka 5. stavka 1. Ustava.
8. Slijedom iznijetog, na temelju članka 55. stavka 1. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točki I. izreke. Odluka o objavi (točka II. izreke) donesena je na temelju članka 29. Ustavnog zakona.

Broj: U-II-2970/2004
Zagreb, 11. srpnja 2007.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednik
dr. sc. Petar Klarić, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga