POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

2752

Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Davor Krapac, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst i Vice Vukojević, rješavajući o zahtjevu Vlade Republike Hrvatske, kojim se pokreće postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom drugog propisa, na sjednici održanoj 11. srpnja 2007., donio je

RJEŠENJE

I. Obustavlja se postupak pokrenut zahtjevom Vlade Republike Hrvatske za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke o komunalnom doprinosu Općine Sveti Juraj na Bregu, klasa: 021-05/01-04/15-1, urbroj: 2109/16-01/04 od 11. kolovoza 2004. i Odluke o visini komunalnog doprinosa, klasa:021-05/01-04/15-1, urbroj: 2109/16-01/04 od 11. kolovoza 2004.
II. Ovo će se rješenje objaviti u »Narodnim novinama« i »Službenom glasniku« Međimurske županije.

Obrazloženje

1. Vlada Republike Hrvatske podnijela je zahtjev, zaprimljen u Ustavnom sudu Republike Hrvatske 13. prosinca 2004., za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke o komunalnom doprinosu Općine Sveti Juraj na Bregu (u daljnjem tekstu: Odluka o komunalnom doprinosu) i Odluke o visini komunalnog doprinosa (u daljnjem tekstu: Odluka o visini), koje je donijelo Općinsko vijeće Općine Sveti Juraj na Bregu na svojoj 15. sjednici, održanoj 11. kolovoza 2004.
Osporenom Odlukom o komunalnom doprinosu uređuje se visina komunalnog doprinosa na području Općine Sveti Juraj na Bregu, cijena doprinosa po m3 građevine, način i rokovi plaćanja doprinosa, uvjeti za oslobođenje od plaćanja doprinosa i izvori sredstava za namirenje u slučaju oslobođenja od plaćanja doprinosa.
Osporenom Odlukom o visini utvrđen je način izračuna visine komunalnog doprinosa i kriteriji za određivanje jedinične cijene.
2. U zahtjevu Vlade Republike Hrvatske navodi se da je Ured državne uprave u Međimurskoj županiji svojom odlukom od 4. studenoga 2004. obustavio od primjene osporene Odluke. Središnji državni ured za upravu, svojom odlukom od 16. studenoga 2004., ocijenio je osnovanom navedenu odluku Ureda državne uprave u Međimurskoj županiji.
Ocjenjujući osnovanom odluku Središnjeg državnog ureda za upravu, Vlada Republike Hrvatske podnijela je zahtjev Ustavnom sudu, u kojem, u pogledu osporene Odluke o komunalnom doprinosu, ukazuje da je ta Odluka u suprotnosti s odredbama članka 30. stavaka 1. i 4., članka 31. stavka 7. te članka 32. stavka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine« broj 36/95., 70/97., 128/99., 57/00., 129/00., 59/01., 26/03. – pročišćeni tekst i 82/04., u daljnjem tekstu: ZKG), da su u njoj izostavljeni pojedini objekti koji se prema ZKG-u obvezno financiraju iz sredstava komunalnog doprinosa, kao i da je izostavljeno, prema ZKG-u obavezno, utvrđenje vrijednosti komunalnog doprinosa, da su pojedine obveze na plaćanje doprinosa propisane unatoč tome što nisu propisane ZKG-om, te da se donositelj osporene Odluke u njezinoj preambuli nije pozvao na sve važeće propise o komunalnom gospodarstvu.
U pogledu osporene Odluke o visini Vlada Republike Hrvatske navodi da ta Odluka nije smjela biti donesena kao poseban opći akt, već je trebala činiti sastavni dio Odluke o komunalnom doprinosu, a sadržajno da je suprotna ZKG-u, budući da također propisuje određene obveze koje navedeni ZKG ne predviđa.
3. Postupak pred Ustavnim sudom pokrenut je, sukladno odredbi članka 35. alineje 4. i članka 44. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine« broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), na dan primitka zahtjeva Vlade Republike Hrvatske u Ustavnom sudu.
4. U tijeku ustavnosudskog postupka, Ustavni sud je zatražio od Općinskog vijeća Općine Sveti Juraj na Bregu obavijest o tome jesu li osporene Odluke prestale važiti donošenjem nove istovrsne odluke, te je tim povodom Općinsko vijeće Općine Sveti Juraj na Bregu izvijestilo ovaj Sud da je donesena nova Odluka o komunalnom doprinosu od 7. veljače 2005., objavljena u »Službenom glasniku« Međimurske županije broj 4/05. Ustavnom sudu dostavljena je i preslika navedene nove Odluke.
Uvidom u sadržaj prijelaznih i završnih odredaba nove Odluke od 7. veljače 2005., utvrđeno je da ranija Odluka o komunalnom doprinosu i Odluka o visini, koje su obustavljene od primjene i koje Vlada Republike osporava svojim zahtjevom pred Ustavnim sudom, nisu izrijekom stavljene izvan pravne snage.
Također je utvrđeno da je sadržaj nove Odluke od 7. veljače 2005. u spornim dijelovima usklađen s odredbama mjerodavnog ZKG-a, sukladno primjedbama koje su stavljene na sadržaj osporenih ranijih Odluka tijekom postupka nadzora njihove zakonitosti, a koje su primjedbe istaknute i u zahtjevu Vlade Republike Hrvatske za pokretanje ustavnosudskog postupka.

Pretpostavke za vođenje ustavnosudskog postupka prestale su postojati.


5. Kod pravnih normi neizvjesnog trajanja, do prestanka njihovog važenja može doći na izričit ili na prešutan način. U prvom slučaju, odredbama drugog pravnog propisa iste ili više pravne snage određuje se prestanak važenja određene pravne norme ili pravnog propisa u cjelini. U drugom slučaju, ista se svrha postiže donošenjem novog propisa ili pravne norme koja drugačije uređuje određenu pravnu materiju, pri čemu vrijedi pravilo da kasnija norma iste ili višepravne snage stavlja izvan snage raniju normu (lex posterior derogat legi priori).
Slijedom navedenog, u konkretnom slučaju, Odluke Općinskog vijeća Općine Sveti Juraj na Bregu, osporene zahtjevom Vlade Republike Hrvatske, prestale su važiti stupanjem na snagu Odluke o komunalnom doprinosu od 7. veljače 2005. (»Službeni glasnik« Međimurske županije, broj 4/05.).
6. Članak 61. Ustavnog zakona glasi:
Ustavni sud može obustaviti postupak ako podnositelj zahtjeva, odnosno prijedloga odustane, a mora u slučajevima kad prestanu postojati pretpostavke za vođenje postupka.
S obzirom na činjenicu da su osporene Odluke prestale važiti, čime su prestale postojati pretpostavke za vođenje ustavnosudskog postupka, na temelju citirane odredbe Ustavnog zakona riješeno je kao u izreci.

Broj: U-II-4843/2004
Zagreb, 11. srpnja 2007.

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednik
dr. sc. Petar Klarić, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga