|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, RADA I PODUZETNIŠTVA
2958
Na temelju članka 9. stavka 5. Zakona o obrtu (»Narodne novine«, br. 77/93.,
90/96., 102/98., 64/01., 71/01., 49/03. – pročišćeni tekst, 68/07. i 79/07),
ministar gospodarstva, rada i poduzetništva donosi
PRAVILNIK
O OBLIKU I SADRŽAJU OBRTNICE ZA OBAVLJANJE OBRTA
I. OPĆA ODREDBA
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se oblik i sadržaj obrtnice, koja se izdaje za
obavljanje slobodnih, vezanih i povlaštenih obrta.
Članak 2.
Obrtnicu izdaje nadležni ured državne uprave u županiji i njegove ispostave
odnosno Ured Grada Zagreba na čijem području će biti sjedište obrta.
II. OBRAZAC OBRTNICE
Članak 3.
Obrtnica se izdaje na trodijelnom obrascu koji je otvoren veličine 222 x 105 mm
a savijen 71 x 105 mm, tonirane svijetloplavom bojom i obrubljene starohrvatskim
pleterom.
Obrtnica se izrađuje na posebnom papiru oznake neobod bijeli 200 g/m2 s vodenim
žigom i zaštitom.
Obrtnica se izdaje prema obrascu koji je otiskan uz ovaj Pravilnik i njegov je
sastavni dio.
Članak 4.
Prednja strana obrasca sadrži naziv: Republika Hrvatska, grb Republike Hrvatske,
naziv »OBRTNICA« i broj obrtnice.
Broj obrtnice sastoji se od jedanaest znamenki.
Članak 5.
Prva lijeva unutarnja strana obrasca sadrži podatke o vlasniku obrta, i to: ime
i prezime, adresu stanovanja i promjenu adrese i vlastoručni potpis.
Srednja unutarnja strana obrasca sadrži podatke o obrtu i to: matični broj
obrta, tvrtka – naziv obrta, oznaka obrta, sjedište obrta, datum upisa u
registar, datum početka obavljanja obrta, vrijeme trajanja sezonskog obavljanja
obrta, datum prestanka obrta.
Desna unutarnja strana obrasca sadrži podatke o nazivima djelatnosti.
Članak 6.
Prva lijeva vanjska strana obrasca sadrži podatke o nazivu djelatnosti, potpis
odgovorne osobe i pečat nadležnog ureda državne uprave u županiji, odnosno Ureda
Grada Zagreba. Lijevo od pečata otisnut je znak Hrvatske obrtničke komore.
Srednja vanjska strana obrasca sadrži važne napomene s ispisanim tekstom.
Članak 7.
Podaci u obrtnicu ispunjavaju se pisačem sustava za automatsku obradu podataka.
Članak 8.
Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obliku i
sadržaju obrtnice i povlastice za obavljanje obrta (»Narodne novine«, broj
86/01).
Članak 9.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-01/07-01/196
Urbroj: 526-12-02/1-07-1
Zagreb, 25. rujna 2007.
Ministar
Branko Vukelić, v. r.
Napomena:
prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|