|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
DRŽAVNI ZAVOD ZA MJERITELJSTVO
2967
Temeljem članka 275. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne
novine« br. 105/04) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi
PRAVILNIK
O POSTUPKU HOMOLOGACIJE TRAKTORA ZA POLJOPRIVREDU I ŠUMARSTVO S OBZIROM NA
PRIKLJUČNA VRATILA TPV 318 (IZDANJE 00)(*)
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom uređuje postupak homologacije traktora za poljoprivredu i
šumarstvo kategorija T1, T2 i T3(1) s obzirom na priključna vratila i njihovu
zaštitu.
Članak 2.
Tehnički zahtjevi u postupku homologacije navedeni su u Priloga I. dok je
postupak homologacije naveden u člancima 8. – 10. Pravilnika o homologaciji tipa
traktora za poljoprivredu i šumarstvo. Prilozi I. - II. čine sastavni dio ovoga
Pravilnika.
Članak 3.
Tijelo nadležno za homologaciju traktora u smislu odredaba ovoga Pravilnika je
Državni zavod za mjeriteljstvo (u daljnjemu tekstu: Zavod).
Članak 4.
Zavod će dodijeliti certifikat o homologaciji tipu traktora s obzirom na
priključna vratila i njihovu zaštitu ako taj tip traktora zadovoljava zahtjeve
iz Priloga I.
Obrazac priloga certifikatu o homologaciji tipa traktora dan je u Prilogu II.
Članak 5.
Novi traktori s obzirom na priključna vratila i njihovu zaštitu mogu se
homologirati, uvoziti i stavljati na tržište ako zadovoljavaju zahtjeve ovoga
Pravilnika i njegovih priloga.
Članak 6.
Zavod može ovlastiti pravnu ili fizičku osobu za obavljanje poslova tehničke
službe ako ta osoba ispunjava sljedeće uvjete:
– da zadovoljava zahtjeve norme HRN EN ISO/IEC 17025 za osposobljenost ispitnih
laboratorija za područje ispitivanja prema zahtjevima ovoga Pravilnika
– da može dokazati poznavanje metoda i postupaka ispitivanja danih u Prilogu I.
– da ima najmanje jednoga djelatnika školske spreme VII/1 strojarskog smjera.
Članak 7.
Odredbe članka 5. ovoga Pravilnika primjenjivat će se od 1. listopada 2008.
godine za sve nove traktore koji se prvi puta registriraju u republici
Hrvatskoj.
Članak 8.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od njegove objave u »Narodnim
novinama«.
Klasa: 011-02/07-02/21
Urbroj: 558-04/2-07-1-BG
Zagreb, 20. rujna 2007.
Ravnatelj
Državnog zavoda za mjeriteljstvo
Mirko Vuković, dipl. ing., v. r.
________
(*) Pravilnik preuzima sadržaj
Direktive Vijeća 86/297/EEZ o usklađivanju zakonodavstava država članica koje se
odnosi na priključna vratila traktora na kotačima za poljoprivredu ili šumarstvo
i njihovu zaštitu, s uključenim izmjenama i dopunama u Direktivi 97/54/EZ.
(1) Definicija vozila i kategorizacija dani su u točki 4. članka 4.
Pravilnika o homologaciji tipa traktora za poljoprivredu i šumarstvo (»Narodne
novine« br. 15/06).
Napomena: prilozi i dodaci su ispušteni u ovom info
pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|