|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI
3033
Na temelju članka 38. stavka 3. i članka 39. stavka 3. Zakona
o lijekovima i medicinskim proizvodima (»Narodne novine« broj 121/03 i 177/04)
ministar zdravstva i socijalne skrbi donosi
PRAVILNIK
O IZMJENI PRAVILNIKA O NAČINU RAZVRSTAVANJA LIJEKOVA TE
PROPISIVANJU I IZDAVANJU LIJEKOVA
Članak 1.
U Pravilniku o načinu razvrstavanja lijekova te propisivanju
i izdavanju lijekova (»Narodne novine« broj 123/05, 112/06 i 19/07) članak 26.
mijenja se i glasi:
»Članak 26.
Magistar farmacije, u pravilu, izdaje lijek koji je propisan
na receptu.
Ako ljekarna, odnosno depo lijekova nema propisani lijek, magistar farmacije
obvezan je poduzeti mjere za nabavu tog lijeka, odnosno na zahtjev bolesnika,
odnosno osobe koja preuzima lijek, nabaviti ga u roku od tri dana.
Iznimno, ako ljekarna nema propisani lijek, zbog nedostupnosti ljekarnama i
depoima lijekovima toga lijeka u Republici Hrvatskoj, magistar farmacije može,
bez prethodnog dogovora s ovlaštenom osobom koja je propisala lijek, izdati
istovrsni lijek iste ili niže cijene, samo ako ovlaštena osoba koja je propisala
lijek nije naznačila da se lijek ne zamjenjuje.
U slučaju hitnog stanja, kada bi odlaganje početka terapije moglo ugroziti život
bolesnika, a ljekarna zbog nedostupnosti nema propisani lijek, magistar
farmacije može izdati istovrstan lijek. Takav recept mora sadržavati oznaku
hitnost (»Cito«, »Statim« ili »Periculum in mora«)
O namjeri zamjene lijeka magistar farmacije mora unaprijed obavijestiti
bolesnika, odnosno osobu koja preuzima lijek te se lijek može zamijeniti samo uz
njegov pristanak.
Svaka zamjena lijeka mora se naznačiti na receptu.
Magistar farmacije ne smije umjesto propisanog lijeka izdati lijek sličnog
sastava.«
Članak 2.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u
»Narodnim novinama«.
Klasa: 011-01/07-01/73
Urbroj: 534-07-07-1
Zagreb, 21. rujna 2007.
Ministar
prof. dr. sc. Neven Ljubičić, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|