POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, RADA I PODUZETNIŠTVA

3091

Na temelju članka 5. Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti (»Narodne novine« 158/2003 i »Narodne novine« 79/07) ministar za gospodarstvo, rad i poduzetništvo donosi

PRAVILNIK

O STAVLJANJU NA TRŽIŠTE OSOBNE ZAŠTITNE OPREME

Poglavlje I.

PODRUČJE PRIMJENE, STAVLJANJE NA TRŽIŠTE

Članak 1.

(1) Ovim Pravilnikom utvrđuju se uvjeti kojima se uređuje stavljanje na tržište, uporaba te slobodno kretanje osobne zaštitne opreme kao i bitni sigurnosni zahtjevi koje osobna zaštitna oprema mora zadovoljiti, kako bi se jamčila zaštita zdravlja i sigurnost korisnika
(2) U smislu odredaba ovog Pravilnika »osobnom zaštitnom opremom« (u daljnjem tekstu: OZO) se smatra
– svaki uređaj ili naprava čija je svrha da je nosi ili drži pojedinac u svrhu zaštite od jedne ili više opasnosti za zdravlje ili život
OZO također obuhvaća:
– svaku jedinicu, koja je sastavljena od više uređaja ili naprava, koje je proizvođač sastavio (povezao) u cjelinu radi zaštite pojedinca od jednog ili više istovremenih rizika
– zaštitne uređaje ili naprave, koji su odvojivo ili fiksno povezani s osobnom opremom koja nije zaštitna te je pojedinac nosi ili drži pri obavljanju određenih aktivnosti
– zamjenjive dijelove osobne zaštitne opreme koji su bitni za njezino zadovoljavajuće djelovanje a koji se isključivo uporabljavaju za takvu opremu
(3) Svaki sustav koji se stavlja na tržište skupa s osobnom zaštitnom opremom sa svrhom da se priključi na drugu vanjsku napravu, smatra se sastavnim dijelom te opreme iako taj sustav nije namijenjen da ga korisnik neprekinuto koristi ili drži tijekom cijelog vremena izloženosti riziku
(4) Odredbe ovog Pravilnika ne odnose se na:
1. OZO koju uređuje drugi propis namijenjen istom cilju kao i ovaj Pravilnik u svezi sa stavljanjem na tržište, slobodnim protokom roba i sigurnošću
2. skupine OZO koje su posebno navedene na popisu izuzetih proizvoda u Prilogu I koji je sastavni dio ovog Pravilnika bez obzira na razloge izuzimanja
(5) U smislu odredaba ovog Pravilnika »dobavljačem« se smatra proizvođač, njegov zastupnik sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, a ukoliko proizvođač nema sjedište u Republici Hrvatskoj, uvoznik ili druga fizička ili pravna osoba, koja je stavila proizvod na tržište ili omogućila njegovu uporabu.
U smislu ovoga Pravilnika upotrebljavat će se ove definicije:
– Proizvod je bilo koji predmet koji je projektiran i proizveden ili na koji drugi način dobiven, neovisno o stupnju njegove prerade, a namijenjen je stavljanju na tržište.
– Proizvođač je fizička ili pravna osoba koja projektira i/ili proizvodi proizvod, ili osoba koja se, obilježavanjem proizvoda svojim imenom ili znakom predstavlja kao proizvođač.
– Distributer je pravna ili fizička osoba u lancu nabave koja čini proizvod dostupnim na tržištu.
– Uvoznik je svaka fizička ili pravna osoba registrirana u Republici Hrvatskoj koja proizvod iz drugih zemalja stavlja na tržište na području Republike Hrvatske.
– Ovlašteni zastupnik je svaka fizička ili pravna osoba registrirana u Republici Hrvatskoj koju je proizvođač pisano ovlastio da djeluje umjesto njega za posebne zadatke u smislu ovoga Pravilnika.

ZAHTJEVI, IZLAGANJE I PREDSTAVLJANJE

Članak 2.

(1) OZO se može staviti na tržište ili početi koristiti samo ukoliko jamči sigurnost i zdravlje korisnika, bez da utječe na sigurnost, zaštitu života i zdravlja ljudi, životinja i biljaka, zaštite okoliša te zaštite imovine uz pravilno održavanje i uporabu za namjenu za koju je bila projektirana
(2) OZO koja nije u skladu s odredbama ovog Pravilnika može se predstaviti na sajmovima, izložbama, predstavljanjima i t.d. samo pod uvjetom da je označena odgovarajućim upozorenjem postavljenim na vidnom mjestu i upozorava na neusklađenost sa zahtjevima ovog Pravilnika te na zabranu njezine kupnje ili uporabe za bilo kakvu namjenu, dok je proizvođač, distributer, uvoznik ili ovlašteni zastupnik ne uskladi s ovim zahtjevima
(3) Za vrijeme predstavljanja OZO moraju se osigurati odgovarajući uvjeti koji jamče sigurnost, zaštitu života i zdravlja ljudi, životinja i biljaka, zaštitu okoliša te zaštitu imovine

SKUPINE OSOBNE ZAŠTITNE OPREME

Članak 3.

(1) OZO mora odgovarati bitnim zahtjevima za sigurnost i zdravlje, koji su navedeni u Prilogu II koji je sastavni dio ovog Pravilnika
(2) Prema odredbama ovog Pravilnika OZO je raspoređena u sljedeće skupine:
a) Skupinu 0 – OZO na koju se odredbe ovog Pravilnika ne primjenjuju
b) Skupinu I – OZO za koju projektant predviđa da korisnik može sam ocijeniti stupanj osigurane zaštite pred minimalnim rizicima, čije učinke, ukoliko su postupni može korisnik sigurno i pravovremeno utvrditi
c) Skupinu II – OZO koja ne spada u skupinu I ili III
d) Skupinu III – OZO koja je namijenjena zaštiti od smrtnih opasnosti te opasnosti koje mogu ozbiljno i nepopravljivo oštetiti zdravlje i čije trenutne učinke, koje predviđa dobavljač, korisnik ne može pravovremeno utvrditi
(3) Skupina III obuhvaća:
3.1. OZO za zaštitu organa za disanje s filtrima za zaštitu od aerosola u krutom i tekućem stanju te nadražujućim, opasnim, otrovnim i radioaktivnim plinovima
3.2. OZO za zaštitu organa za disanje, koja omogućuje potpunu izolaciju od okoliša uključujući i onu koja se koristi pri ronjenju
3.3. OZO koja omogućuju samo djelomičnu zaštitu od kemijskih štetnosti.
3.4. oprema za intervencije u okoliš s visokim temperaturama, gdje su učinci usporedivi s onima gdje je temperatura zraka 100°C ili više te je moguća nazočnost infracrvenog zračenja, plamena I velikih količina rastaljenog materijala
3.5. oprema za intervencije u okoliš s niskom temperaturom čiji su učinci usporedivi s onima gdje je temperatura zraka -50°C ili niže
3.6. OZO za zaštitu od pada s visine ili u dubinu
3.7. OZO za zaštitu od opasnosti od električne struje i opasnih napona ili ona oprema koja se koristi za zaštitu pri radu pod visokim naponom
(4) Pojedine vrste OZO s naznakom skupine u koju spadaju, dane su u Prilogu VII koji je sastavni dio ovog Pravilnika
(5) Vezano za raspoređivanje OZO u skupine potrebno je poštivati odgovarajuće postupke za ocjenjivanje sukladnosti navedene u Poglavlju II

Napomena: ostale odredbe, prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga