POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

HRVATSKA AGENCIJA ZA NADZOR FINANCIJSKIH USLUGA

3119

Na temelju članka 114.c Zakona o obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima (»Narodne novine« br. 49/99, 63/00, 103/03, 177/04 i 71/07), Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga na sjednici održanoj 11. listopada 2007. godine, donijela je

PRAVILNIK

O INFORMATIVNOM PROSPEKTU ZATVORENOG MIROVINSKOG FONDA

Članak 1.

Ovim se pravilnikom propisuje sadržaj i oblik informativnog prospekta zatvorenog mirovinskog fonda, te postupak njegovog odobravanja od strane Hrvatske Agencije za nadzor financijskih usluga (u daljnjem tekstu: Agencija).

Članak 2.

Informativni prospekt zatvorenog dobrovoljnog mirovinskog fonda sadrži:
1) podatke o zatvorenom dobrovoljnom mirovinskom fondu,
2) podatke o dobrovoljnom mirovinskom društvu,
3) podatke o banci skrbniku,
4) podatke o Agenciji,
5) podatke o pravima članova fonda,
6) informacije o mogućnostima koje pruža članstvo u fondu,
7) informacije o pravima i obvezama koje proizlaze iz članstva,
8) informacije o mogućnostima za ostvarivanje prava iz dodatnog mirovinskog osiguranja,
9) promjenu politike ulaganja imovine,
10) obavijest da su pokrovitelj zatvorenog mirovinskog fonda i mirovinsko društvo koje njime upravlja u slučaju odlaska člana fonda na rad u drugu državu dužni ga informirati o pravima koja je stekao na temelju dotadašnjeg članstva u fondu.

Članak 3.

Podaci o zatvorenom dobrovoljnom mirovinskom fondu:
1) ime fonda;
2) datum osnivanja fonda;
3) oblik fonda odnosno naznaku da se nudi zatvoreni mirovinski fond;
4) ciljevi, strategija i rizici poslovanja fonda;
5) ograničenja ulaganja imovine fonda;
6) vrednovanje, način kupnje i prodaje imovine fonda;
7) način obračuna naknada za dobrovoljno mirovinsko društvo;
8) način obračuna naknada za banku skrbnika;
9) podaci o portfelju fonda na zadnje izvještajno razdoblje:
9.1. po strukturi ulaganja u pojedine vrste imovine i
9.2. visina i popis pojedinih ulaganja.
10) izračun vrijednosti obračunske jedinice;
11) način izračuna rezultata poslovanja fonda uz definiranje pojmova nominalni i realni prinos;
12) uputu na koji su način dostupna financijska izvješća sadašnjim ili budućim članovima fonda;
13) porezni tretman dobrovoljne mirovinske štednje;
14) definiranje državnih poticaja;
15) statut zatvorenog dobrovoljnog mirovinskog fonda.

Članak 4.

Podaci o dobrovoljnom mirovinskom društvu:
1) tvrtka, pravni oblik i sjedište društva;
2) članovi uprave i nadzornog odbora društva;
3) iznos temeljnog kapitala društva, podaci o dioničarima odnosno vlasnicima udjela društva;
4) organizacijska shema društva;
5) objašnjenje načina donošenja investicijskih odluka;
6) načela i strategija ulaganja mirovinskog društva, s posebnim naglaskom na zakonska ograničenja ulaganja;
7) izjavu društva koje upravlja s više dobrovoljnih fondova da će se članstvo u dobrovoljnim fondovima nuditi na jednakim i ravnopravnim načelima, bez spominjanja uspješnosti poslovanja drugog dobrovoljnog fonda kojima upravlja kao motiva za učlanjenje u dobrovoljni fond koji se prospektom nudi;
8) podaci o revizoru društva.

Članak 5.

Podaci o banci skrbniku:
1) tvrtka, pravni oblik i sjedište,
2) djelatnost banke skrbnika,
3) temeljni kapital banke skrbnika i
4) način obavljanja skrbničkih poslova u inozemstvu.

Članak 6.

Informacije o Agenciji:
U informativnom prospektu zatvorenog dobrovoljnog mirovinskog fonda mora se uz osnovne podatke o Agenciji obvezno naznačiti da REGOS kao državno tijelo za prikupljanje i evidenciju doprinosa za drugi stup nije uključen u dobrovoljno mirovinsko osiguranje.

Članak 7.

Prava članova fonda:
Informativni prospekt mora na jasan i nedvosmislen način sadržavati prava članova fonda koja su propisana Zakonom, a mora se uručiti osobi prije stjecanja članstva u fondu.

Članak 8.

Postupak odobravanja informativnog prospekta ili njegovih naknadnih izmjena:
1) Zahtjev za odobrenje prospekta ili njegovih naknadnih izmjena, društvo podnosi Agenciji.
2) Prospekt ili njegove naknadne izmjene ne smiju se uručiti osobi ili objaviti prije nego što ga odobri Agencija.
3) Agencija je dužna u roku 30 dana od dana zaprimanja, odlučiti o zahtjevu ili naknadnim izmjenama.
4) Ako Agencija ne odobri zahtjev ili naknadne izmjene, društvo mora u ponovljenim zahtjevima uvažiti primjedbe Agencije.

Članak 9.

Prospekt mora sadržavati sve podatke propisane Zakonom i ovim pravilnikom.

Članak 10.

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-02/07-04/39
Urbroj: 326-01-07-1
Zagreb, 11. listopada 2007.

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga