|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA
3242
Na temelju članka 40. stavka 4. Zakona o biljnom zdravstvu (»Narodne novine«,
broj 75/05) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi
PRAVILNIK
O MJESTIMA ULASKA ZA POŠILJKE BILJA, BILJNIH PROIZVODA I DRUGIH NADZIRANIH
PREDMETA KOJI PODLIJEŽU FITOSANITARNOM PREGLEDU
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom određuju mjesta ulaska preko kojih se u razdoblju do
pristupa Republike Hrvatske Europskoj uniji i nakon pristupa Republike Hrvatske
Europskoj uniji smiju unositi pošiljke bilja, biljnih proizvoda i drugih
nadziranih predmeta koji podliježu fitosanitarnom pregledu.
Članak 2.
Za mjesta ulaska za pošiljke bilja, biljnih proizvoda i drugih nadziranih
predmeta koji podliježu fitosanitarnom pregledu do pristupa Republike Hrvatske u
Europsku uniju određuju se:
1. Cestovni granični prijelazi:
1. 1. Bajakovo
1. 2. Bregana
1. 3. Duboševica
1. 4. Goričan
1. 5. Kamensko
1. 6. Karasovići
1.7. Ličko Petrovo Selo
1.8. Macelj
1.9. Metković
1.10. Rupa
1.11. Stara Gradiška
1.12. Vinjani Donji
1.13. Županja
2. Željeznički granični prijelazi:
2.1. Koprivnica (Gyékényes)
2.2. Metković
2.3. Tovarnik
2.4. Zagreb ranžirni kolodvor – Dobova
3. Pomorski granični prijelazi:
3.1. Bršica – samo za drvne sortimente
3.2. Ploče
3.3. Rijeka
3.4. Split
3.5. Zadar
4. Riječni granični prijelazi:
4.1. Osijek
4.2. Vukovar
5. Zrakoplovni granični prijelazi:
5.1. Osijek
5.2. Split
5.3. Zagreb
6. Pošte carinjenja:
6.1. Split
6.2. Zagreb –Pošta 2.
Članak 3.
Za mjesta ulaska za pošiljke bilja, biljnih proizvoda i drugih nadziranih
predmeta koji podliježu fitosanitarnom pregledu nakon pristupa Republike
Hrvatske Europskoj uniji određuju se:
1. Cestovni granični prijelazi:
1. 1. Bajakovo
1. 2. Karasovići
1. 3. Metković
1. 4. Stara Gradiška
2. Željeznički granični prijelaz:
2.1. Tovarnik
3. Pomorski granični prijelazi:
3.1. Ploče
3.2. Rijeka
4. Zrakoplovni granični prijelaz:
4.1. Zagreb
5. Pošta carinjenja:
5.1. Zagreb – Pošta 2.
Članak 4.
Na dan stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Naredba o određivanju
ulaznih graničnih prijelaza za pošiljke bilja i biljnih proizvoda za koje je
obvezan zdravstveni pregled (»Narodne novine«, broj 33/07).
Članak 5.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-02/07-01/101
Urbroj: 525-01-07-1
Zagreb, 19. listopada 2007.
Ministar
poljoprivrede, šumarstva
i vodnoga gospodarstva
Petar Čobanković, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|