|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
3386
Na temelju članka 28. stavka 2. Zakona o energiji (»Narodne novine«, br.
68/2001, 177/2004 i 76/2007), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj
2. studenoga 2007. godine donijela
ODLUKU
O VISINI TARIFNIH STAVKI U TARIFNOM SUSTAVU ZA DISTRIBUCIJU PRIRODNOG PLINA, BEZ
VISINE TARIFNIH STAVKI I TARIFNOM SUSTAVU ZA OPSKRBU PRIRODNIM PLINOM, S
IZNIMKOM POVLAŠTENIH KUPACA, BEZ VISINE TARIFNIH STAVKI
I.
U Gradu Rijeci, energetskom subjektu Energo d.o.o., određuje se visina pojedinih
tarifnih stavki u Tarifnom sustavu za distribuciju prirodnog plina, bez visine
tarifnih stavki (»Narodne novine«, br. 34/2007 i 47/2007), sukladno Tablici 1.
iz Priloga 1., koji je sastavni dio ove Odluke.
II.
U Gradu Rijeci, energetskom subjektu Energo d.o.o., određuje se visina pojedinih
tarifnih stavki u Tarifnom sustavu za opskrbu prirodnim plinom, s iznimkom
povlaštenih kupaca, bez visine tarifnih stavki (»Narodne novine«, br. 34/2007 i
47/2007), sukladno Tablici 2. iz Priloga 1., koji je sastavni dio ove Odluke.
III.
Ukupna regulirana cijena za kupce, s iznimkom povlaštenih kupaca, je jednaka
visini tarifnih stavki iz točke II. ove Odluke (čiji sastavni dio su i tarifne
stavke za distribuciju iz točke I. ove Odluke).
U ukupnu cijenu za povlaštene kupce na distribucijskoj mreži energetskog
subjekta Energo d.o.o, uključene su i visine tarifnih stavki iz točke I. ove
Odluke.
IV.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim
novinama«.
Klasa: 310-05/07-01/04
Urbroj: 5030105-07-1
Zagreb, 2. studenoga 2007.
Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.
PRILOG 1.
Tablica 1. DISTRIBUCIJA
TARIFNA GRUPA – TG |
TARIFNI MODEL – TM |
TARIFNE STAVKE – Ts (bez PDV-a) |
Ts1 [kn/m3] |
Ts2 [kn] |
KUĆANSTVA – TG1 |
TM1 |
Svi korisnici tarifne grupe kućanstvo |
0,558 |
0 |
PODUZETNIŠTVO |
TM2 |
Ukupna godišnja potrošnja prirodnog plina
manja ili jednaka 1.000.000 Sm3. |
0,558 |
0 |
– TG2 |
TM3 |
Ukupna godišnja potrošnja prirodnog plina
veća od 1.000.000 Sm3. |
0,558 |
0 |
Tablica 2. OPSKRBA
TARIFNA GRUPA – TG |
TARIFNI MODEL – TM |
TARIFNE STAVKE – Ts
(bez PDV-a) |
Ts1 [kn/m3] |
Ts2 [kn] |
KUĆANSTVA – TG1 |
TM1 |
Svi tarifni kupci
tarifne grupe kućanstvo |
1,89 |
0 |
PODUZETNIŠTVO |
TM2 |
Ukupna godišnja
potrošnja prirodnog plina manja ili jednaka
1.000.000 Sm3. |
1,89 |
0 |
– TG2 |
TM3 |
Ukupna godišnja
potrošnja prirodnog plina veća od 1.000.000 Sm3. |
1,89 |
0 |
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|