|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI
3435
Na temelju članka 9. stavka 3. Zakona o ljekarništvu (»Narodne novine« br.
121/03) ministar zdravstva i socijalne skrbi po prethodno pribavljenom mišljenju
Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje i Hrvatske ljekarničke komore donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA PRAVILNIKA O UVJETIMA ZA ODREĐIVANJE PODRUČJA NA KOJEM ĆE SE
OSNIVATI LJEKARNE
Članak 1.
U Pravilniku o uvjetima za određivanje područja na kojem će se osnivati ljekarne
(»Narodne novine« br. 26/07) u članku 5. stavku 2. brojka: »2.« zamjenjuje se
brojkom: »1.«, a u stavku 3. brojka: »3.« zamjenjuje se brojkom: »2«.
Članak 2.
Članak 6. mijenja se i glasi:
»Iznimno od odredbi članka 2. ovoga Pravilnika, ljekarna ili podružnica
ljekarničke ustanove može se osnovati na području za koje nisu ispunjeni uvjeti
iz toga članka ovoga Pravilnika:
1. ako je međusobna udaljenost zračnom linijom do najbliže ljekarne u općinama,
gradovima, odnosno gradskoj četvrti Grada Zagreba veća od 3 kilometra,
2. ako se ljekarna ili podružnica ljekarničke ustanove osniva u građevini
organiziranoj u složenoj građevini s više od 500 stanova ili s više od 1000
stanovnika prema pisanoj izjavi investitora ili vlasnika sukladno detaljnom
planu uređenja prostora ili programu poticajne stanogradnje te ako je ispunjen
uvjet međusobne udaljenosti zračnom linijom do najbliže postojeće ljekarne od
najmanje 500 metara,
3. ako se ljekarna ili podružnica ljekarničke ustanove osniva u turističkom
naselju u kojem se obavlja turistička djelatnost i u kojem postoji mogućnost
smještaja od najmanje 1000 gostiju istodobno te ako je ispunjen uvjet međusobne
udaljenosti zračnom linijom do najbliže postojeće ljekarne od najmanje 1000
metara.
Članak 3.
U članku 7. dodaju se stavci 2. i 3. koji glase:
»Ljekarna, odnosno podružnica ljekarničke ustanove osnovana sukladno odredbi
članka 6. točke 1. ovoga Pravilnika nakon prestanka rada na određenoj lokaciji
može nastaviti rad na drugoj lokaciji koja je do najbliže ljekarne zračnom
linijom udaljena najmanje 3 kilometra.
Ljekarna, odnosno podružnica ljekarničke ustanove osnovana sukladno odredbi
članka 6. točke 2. i 3. ovoga Pravilnika ne može nastaviti rad na drugoj
lokaciji.«
Članak 4.
Postupci pri Ministarstvu zdravstva i socijalne skrbi koji su u tijeku u vrijeme
stupanja na snagu ovoga Pravilnika nastavit će se sukladno odredbama ovoga
Pravilnika.
Članak 5.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-01/07-01/103
Urbroj: 534-07-07- 2
Zagreb, 9. studenoga 2007.
Ministar
prof. dr. sc. Neven Ljubičić, v. r.
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|