|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
MINISTARSTVO ZAŠTITE OKOLIŠA, PROSTORNOG UREĐENJA I
GRADITELJSTVA
3472
Na temelju članka 27. stavka 2. Uredbe o kakvoći tekućih naftnih goriva
(»Narodne novine«, broj 53/06), ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja
i graditeljstva donosi
PROGRAM
PRAĆENJA KAKVOĆE TEKUĆIH NAFTNIH GORIVA ZA 2008. GODINU
UVOD
Program praćenja kakvoće tekućih naftnih goriva koja se stavljaju u promet na
domaće tržište ili koja se koriste za vlastite potrebe za 2008. godinu (u
daljnjem tekstu Program) sadrži:
– način uzorkovanja tekućih naftnih goriva posebno za benzinske postaje i
skladišta,
– broj i učestalost uzimanja uzoraka,
– lokacije uzorkovanja ovisno o količini tekućih naftnih goriva koje je
dobavljač stavio u promet na domaće tržište ili koje koristi za vlastite
potrebe,
– laboratorijsku analizu uzoraka tekućih naftnih goriva.
I.
NAČIN UZORKOVANJA, BROJ I UČESTALOST UZIMANJA UZORAKA TEKUĆIH NAFTNIH GORIVA NA
BENZINSKIM POSTAJAMA
I.1. Način uzorkovanja tekućih naftnih goriva na benzinskim postajama
1. Uzorkovanje se obavlja prema normi HRN EN 14 275.
2. Uzorak se uzima preko uređaja za istakanje.
3. Neposredno prije početka uzorkovanja se preko ručke uređaja za istakanje
istoče najmanje 4 litre goriva. To gorivo se ne smije upotrijebiti kao uzorak.
4. Neposredno nakon istakanja iz prethodne točke uzima se uzorak neposrednim
punjenjem goriva u posude za uzorkovanje, čiji volumen nije manji od 4 litre.
5. Tijekom uzorkovanja treba uzeti tri usporedna uzorka, tako da je omogućeno
izvođenje kasnijeg dodatnog ispitivanja kakvoće goriva u drugim laboratorijima
bez prelijevanja i dijeljenja uzoraka.
6. Usporedni uzorci moraju biti zapečaćeni i odgovarajuće označeni zbog
osiguranja sljedivosti od uzorkovanja do završetka postupka ispitivanja kakvoće
goriva. Usporedne uzorke čuva izvoditelj uzorkovanja kakvoće tekućih naftnih
goriva najmanje do zaključivanja postupka, tj. do dobivanja podataka o
obavljenom ispitivanju, tj. u slučaju nesukladnih rezultata do dodatnog
ispitivanja.
7. Posude za uzorkovanje, postupci rukovanja s njima, rukovanje s uzorcima i
skladištenje moraju biti prema normi HRN EN ISO 3170.
Napomena:
ostala poglavlja, prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|