POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI

3526

Na temelju članka 5. stavka 4. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (»Narodne novine« br. 121/03, 48/05 i 85/06) ministar zdravstva i socijalne skrbi donosi

PRAVILNIK

O UVJETIMA, ORGANIZACIJI I NAČINU OBAVLJANJA TELEMEDICINE

Čanak 1.

Ovim se Pravilnikom utvrđuju uvjeti, organizacija i način pružanja telemedicinske usluge.

Članak 2.

Telemedicina jest pružanje zdravstvenih usluga na daljinu uporabom informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Zdravstvene usluge koje se mogu pružati su konzultativne usluge te dijagnostički i terapijski postupci koji se temelje na podacima dostupnim putem informacijsko-komunikacijskog sustava.
Telemedicinski centar jest mjesto pružanja usluge telemedicine prema specijalnosti.
Telekonzultant jest doktor medicine ili doktor medicine specijalist koji pruža uslugu u okviru sustava telemedicine.
Tražitelj usluge jest doktor medicine ili zdravstveni radnik koji traži određenu telemedicinsku uslugu.
Primatelj usluge jest pacijent za kojega je usluga zatražena.
Ugovaratelj jest pravna ili fizička osoba koja na osnovi odobrenja Zavoda za telemedicinu osniva telemedicinski centar te ima sklopljen ugovor sa zavodom koji provodi obvezno zdravstveno osiguranje ili drugim pravnim osobama koje obavljaju djelatnost obveznog ili dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja.
Ugovaratelji mogu biti zdravstvene ustanove, trgovačka društva koja obavljaju zdravstvenu djelatnost i privatni zdravstveni radnici.
Osiguravatelj jest zavod nadležan za obvezno zdravstveno osiguranje te druge pravne osobe koje obavljaju djelatnost dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja.

Članak 3.

Zdravstveni radnici koji rade na telemedicinskoj opremi ugovaratelja u telemedicinskom centru moraju imati odobrenje za rad na telemedicinskoj opremi izdano od Zavoda za telemedicinu.

Članak 4.

Zdravstvena usluga koju daje telekonzultant na temelju upita tražitelja usluge smatra se specijalističko-konzilijarnom uslugom i ne predstavlja drugo mišljenje.
Iznimno od stavka 1. ovog članka, ako je to posebno najavljeno prilikom traženja telemedicinske usluge, ista može biti drugo mišljenje.

Članak 5.

Mrežu telemedicinskih centara (u daljnjem tekstu: mreža) donosi ministar nadležan za zdravstvo (u daljnjem tekstu: ministar) na prijedlog Zavoda za telemedicinu godišnje, najkasnije do 31. listopada za narednu godinu.
Mreža sadrži broj telemedicinskih centara prema specijalnostima, broj zdravstvenih radnika i organizaciju unutar sustava.

Članak 6.

Za uključenje u sustav telemedicine zdravstvene ustanove, trgovačka društva koja obavljaju zdravstvenu djelatnost te privatni zdravstveni radnici moraju Zavodu za telemedicinu dostaviti zahtjev koji sadrži popis specijalnosti za pružanje telemedicinskih usluga te popis zdravstvenih radnika za rad u sustavu telemedicine najkasnije do 1. kolovoza za narednu godinu radi ishođenja odobrenja za rad.
Zdravstvene ustanove, trgovačka društva koja obavljaju zdravstvenu djelatnost te privatni zdravstveni radnici koji dobiju odobrenje za rad Zavoda za telemedicinu uvrstit će se u prijedlog mreže koji Zavod za telemedicinu daje ministru.

Članak 7.

Opremu za rad u sustavu telemedicine za zdravstvene ustanove čiji je osnivač Republika Hrvatska, jedinica područne (regionalne) samouprave i jedinica lokalne samouprave sukladno mreži osigurava ministarstvo nadležno za zdravstvo (u daljnjem tekstu: ministarstvo). Oprema se nabavlja putem javnog natječaja sukladno tehnič­kim karakteristikama koje utvrđuje Zavod za telemedicinu.
Opremu za rad u sustavu telemedicine za zdravstvene ustanove čiji osnivač nije Republika Hrvatska, jedinica područne (regionalne) ili lokalne samouprave osiguravaju te ustanove ili njihovi osnivači.
Oprema iz stavka 1. ovog članka može se koristiti samo za telemedicinski sustav.

Članak 8.

Vodove za prijenos podataka osigurava ministarstvo. Vodovi se naručuju prema zahtjevu i tehničkim karakteristikama Zavoda za telemedicinu.
Vodovi iz stavka 1. ovog članka mogu se koristiti samo za telemedicinski sustav.
Vodove za prijenos podataka za zdravstvene ustanove čiji osnivač nije Republika Hrvatska, jedinica područne (regionalne) samouprave ili lokalne samouprave osiguravaju te ustanove ili njihovi osnivači.
Iznimno od stavka 2. ovog članka, Zavod za telemedicinu može odobriti korištenje vodova i u druge svrhe na pisani zahtjev.

Članak 9.

Zdravstvena ustanova, trgovačko društvo koje obavlja zdravstvenu djelatnost ili privatni zdravstveni radnik s odobrenjem za rad telemedicinskog centra te koji je uključen u mrežu u svojstvu ugovaratelja ugovara uslugu s osiguravateljem.
Ugovor iz stavka 1. ovoga članka sklapa se za kalendarsku godinu. Ugovor sadrži vrste telemedicinskih usluga te cijene usluga.
Ugovor iz stavka 1. ovoga članka može biti raskinut i prije vremena iz stavka 2. ovoga članka ako jedna od ugovornih strana ne ispuni uvjete ugovora ili ako to zatraži Zavod za telemedicinu zbog kršenja odredbi ovoga Pravilnika. U slučajevima kad nema promijenjenih okolnosti ugovor se produljuje na sljedeću kalendarsku godinu.

Članak 10.

Ugovaratelj se obvezuje osigurati dovoljan broj zdravstvenih radnika za pružanje usluga telemedicine u radno vrijeme i u dežurstvu.
Za rad u sustavu telemedicine, zdravstvenim radnicima pripada posebna mjesečna naknada koja je dio plaće, a čija visina se određuje ugovorom ugovaratelja i osiguravatelja.
Odgovornost za postupke u pružanju zdravstvenih usluga pacijentima prema uputama dobivenim telemedicinskim putem snose tražitelj usluge i telekonzultant. Upute date telemedicinskim putem telekonzultanti su obvezni dostaviti tražitelju usluga pisano, telefaksom najkasnije do 16 sati, ako je usluga zatražena u radno vrijeme telemedicinskog centra, odnosno najkasnije do 8 sati sljedećega dana u slučaju kada se usluga traži izvan radnog vremena telemedicinskog centra.
Upute iz stavka 3. ovoga članka daju se na obrascu koji propisuje Zavod za telemedicinu.

Članak 11.

Nadzor nad sustavom telemedicine kao i nad radom zdravstvenih radnika uključenih u sustav telemedicine provodi Zavod za telemedicinu.

Članak 12.

Uvjete za izdavanje odobrenja za rad telemedicinskih centara te odobrenja za rad zdravstvenih radnika propisuje općim aktom Zavod za telemedicinu.
Opći akt iz stavka 1. ovoga članka objavit će se na internet stranicama Zavoda za telemedicinu.

Članak 13.

Pravna ili fizička osoba koja se nalazi izvan područja Republike Hrvatske, a pruža telemedicinsku uslugu pacijentu u Republici Hrvatskoj podliježe primjeni odredaba ovoga Pravilnika koje se odnose na tehničke i sigurnosne uvjete, tajnost i sigurnost podataka, način vođenja medicinske dokumentacije i kvalitetu usluge uz minimalnu kvalitetu usluge određenu ovim Pravilnikom i drugim općim aktima Zavoda za telemedicinu te sukladno drugim važećim propisima Republike Hrvatske.
Pravna ili fizička osoba koja se nalazi u Republici Hrvatskoj, a pruža telemedicinsku uslugu pacijentu izvan područja Republike Hrvatske, podliježe primjeni propisa te države koji se odnose na tehničke i sigurnosne uvjete, tajnost i sigurnost podataka, način vođenja medicinske dokumentacije i kvalitetu usluge.
Pravna ili fizička osoba iz stavka 2. ovoga članka mora imati odobrenje za rad Zavoda za telemedicinu.
Iznimno od stavka 2. ovog članka, ako država u kojoj se pruža telemedicinska usluga nema pravno regulirano područje telemedicine, nositelj odobrenja podliježe primjeni odredaba ovog Pravilnika.

Članak 14.

Zavod za telemedicinu oduzet će odobrenje za rad zdravstvenom radniku zbog:
– nesavjesnog rada,
– zlouporabe sustava,
– nepridržavanja propisanih pravila i procedura,
– oštećenja ili otuđenja telemedicinske opreme.

Članak 15.

Zavod za telemedicinu oduzet će odobrenje za rad telemedicinskom centru ako:
– nastanu uvjeti za raskid ugovora osiguravatelja i ugovaratelja,
– nisu osigurani uvjeti za sklapanje ugovora osiguravatelja i ugovaratelja.

Članak 16.

Ako se telemedicinskom centru oduzme odobrenje za rad oprema koju je osiguralo ministarstvo, vraća se ministarstvu.

Članak 17.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 011-01/07-01/117
Urbroj: 534-07-07-01
Zagreb, 20. studenoga 2007.

Ministar
prof. dr. sc. Neven Ljubičić, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga