POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, RADA I PODUZETNIŠTVA

3536

Na temelju članka 27. Zakona o trgovini (»Narodne novine« broj 11/96, 101/98, 30/99, 75/99, 62/01, 109/01, 49/03 – pročišćen tekst, 103/03, 170/03 i 55/04) ministar gospodarstva, rada i poduzetništva donosi

PRAVILNIK

O OBLIKU I NAČINU VOĐENJA POPISA ROBE U TRGOVINI NA MALO

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje trgovine na malo te druge pravne i fizičke osobe koje prodaju svoje vlastite proizvode na malo (u daljnjem tekstu: trgovac) dužne su voditi poseban popis koji sadrži podatke o nabavi, prodaji i cijeni robe i obavljenom posredovanju (u daljnjem tekstu: popis robe).
Iznimno, obveza iz stavka 1. ovog članka ne odnosi se na fizičke osobe koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, kad svoje proizvode prodaju na malo.

Članak 2.

Popis robe trgovac vodi posebno za svaku prodavaonicu i za izdvojeno prodajno mjesto.
Za prodaju robe izvan prodavaonica koja se obavlja putem pošte, na klupama izvan tržnice, na klupama na tržnici, putem automata, u prostorijama kupca, putem pokretnih prodavača, putem televizije, te za prigodnu prodaju robe s kojom je zadužena prodavaonica, a koja se prodaje izvan njezinih prostorija, trgovac vodi popis robe u sjedištu trgovca ili prodavaonici.
Za prodajni objekt koji ima više odjela trgovac može voditi popis robe za svaki odjel posebno.

II. VOĐENJE POPISA ROBE

Članak 3.

Popis robe iz članka 1. ovog Pravilnika vodi se putem računala ili na obrascu Knjige popis o nabavi i prodaji robe – Obrazac KP (u daljnjem tekstu knjiga popisa), koji je sastavni dio ovog Pravilnika.
Ako se popis robe vodi putem računala, potrebno je osigurati podatke iz obrasca KP.
Podaci u popis robe upisuju se na sljedeći način:
– u stupac 1.: redni broj
– u stupac 2.: datum upisa dokumenta o zaduženju robe, odnosno razduženju robe
– u stupac 3.: naziv i broj dokumenta o zaduženju, odnosno razduženju robe i o drugim promjenama koje se odnose na ukupno zaduženje odnosno razduženje robe (vraćanje robe, otpis robe, odobrenog rabata ili dr.) ili na promjenu cijene robe (neovisno o razlogu: promjene stope poreza, marže ili dr.)
– u stupac 4.: ukupna vrijednost zaduženja robe
– u stupac 5.: iznos vrijednosti prodane robe za svaki dan na temelju iznosa evidentiranog na vrpci registar blagajne ili zbroja pojedinačno izdanih računa – paragon blokova.
U stupac 4. upisuju se i podaci o iznosima za koje se povećava odnosno smanjuje vrijednost zadužene robe. Kod promjene cijena robe trgovac je dužan sastaviti zapisnik.
Zapisnik sadrži:
a) naziv i sjedište trgovca,
b) naziv i sjedište prodajnog objekta,
c) redni broj i datum sastavljanja zapisnika,
d) naziv robe, količinu, staru i novu prodajnu cijenu s porezom na dodanu vrijednost, iznos prodajne vrijednosti robe za koji se vrijednost robe povećava odnosno smanjuje
e) potpis odgovorne osobe.
Na temelju sastavljenog zapisnika za iznos prodajne vrijednosti koja se povećava ili smanjuje obavlja se knjiženje u stupcu 4. kao i pri zaduženju robe.
U knjizi popisa zbrajaju se iznosi na svakoj stranici popisa i tako zbrojeni iznos prenosi se na sljedeću stranicu.
Popis robe zaključuje se za svaku kalendarsku godinu, a krajnji saldo iskazanog stanja vrijednosti robe prenosi se u iduću godinu.
Ako se popis robe vodi putem računala podaci se u popis robe upisuju na isti način.

Članak 4.

Popis robe vodi se u pravilu dnevno po načelima urednosti i točnosti, a podaci se unose kronološkim redom.
Iznimno, obveza iz stavka 1. ovog članka, ne odnosi se na robu koja se nabavlja svakodnevno, a dobavljači ispostavljaju račun u određenim pravilnim vremenskim razmacima (tiskovine, kruh i mlijeko). U tom slučaju popis robe vodi se upisivanjem sljedećeg dana nakon zaprimanja redovitog računa za prethodno vremensko razdoblje.

Članak 5.

Knjiženje kod popisa robe obavlja se na temelju odgovarajućeg dokumenta koji prati robu.
Trgovac je dužan u dokumentu uz popis robe osigurati podatke o prodajnoj cijeni robe s porezom na dodanu vrijednost i iznosu prodajne vrijednosti zadužene robe za svaku vrstu robe označenu njezinim trgovačkim nazivom.
Podaci iz stavka 2. ovog članka mogu se unositi na originalni dokument o nabavi robe.

III. OSTALE OBVEZE U VOĐENJU POPISA

Članak 6.

Popis robe mora se nalaziti u prodavaonici odnosno na prodajnom mjestu za vrijeme poslovnog vremena, osim za prodaju robe sukladno članku 2. stavku 2. ovoga Pravilnika.
Ako se popis robe vodi kao elektronički zapis, popis se nakon zaključivanja na kraju godine mora zaštiti na način da nije moguća izmjena pojedinih listova ili dijelova i da je isti moguće u svakom trenutku otisnuti na papir.
Radi dostupnosti podataka, trgovac je na zahtjev nadležnog inspektora dužan izlistati podatke koji se vode u računalu.

Članak 7.

Popis robe i drugi dokumenti iz članka 5. ovog Pravilnika moraju se čuvati najmanje tri godine, računajući od kalendarske godine na koju se odnose.

IV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 8.

Na dan stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o obliku i načinu vođenja popisa robe u trgovini na malo (»Narodne novine« br. 73/02 i 79/02).

Članak 9.

Ovaj Pravilnik objavljuje se u »Narodnim novinama« i stupa na snagu 1. siječnja 2008. godine.

Klasa: 011-01/07-01/239
Urbroj: 526-05-01/1-07-1
Zagreb, 13. studenoga 2007.

Ministar
Branko Vukelić, v. r.


Obrazac KP

______________________________
(naziv i sjedište pravne – fizičke osobe)

__________________________________________
(naziv, broj i sjedište prodavaonice – prodajnog mjesta)
 

KNJIGA POPISA ROBE
 

Red broj

Datum upisa isprave

Naziv i broj isprave o zaduženju i razduženju

Iznos – vrijednost robe

Zaduženje kn

Razduženje kn

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

 

 




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga