|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
3578
Na temelju članka 6. Zakona o carinskoj tarifi (»Narodne novine«, broj
61/2000 i 117/2000), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 29.
studenoga 2007. godine donijela
UREDBU
O CARINSKOJ TARIFI ZA 2008. GODINU
Članak 1.
Ovom Uredbom utvrđuje se Carinska tarifa za 2008. godinu,
koja je sastavni dio ove Uredbe.
Članak 2.
Carinskom tarifom za 2008. godinu utvrđen je sustav nazivlja
i brojčanog označavanja robe, propisana visina carina koje se naplaćuju u 2008.
godini na uvoz roba, sukladno načelu najpovlaštenije nacije, te uvjeti za uvoz
roba podrijetlom iz zemalja s kojima je Republika Hrvatska sklopila ugovor o
povlaštenom trgovinskom režimu.
Sustav nazivlja i brojčanog označavanja robe usklađen je s važećom Kombiniranom
nomenklaturom Europske unije, radi osiguravanja usklađenosti primjene njegovih
pojedinih odredbi s Kombiniranom nomenklaturom Europske unije.
Ovlašćuje se ministar financija da donese naputak za primjenu sustava nazivlja i
brojčanog označavanja robe.
Članak 3.
Pri obračunu i naplati carine na robu koja se uvozi u
Republiku Hrvatsku primjenjuju se stope carina, utvrđene u stupcu »Osnovna stopa
carine« u Carinskoj tarifi.
Pri obračunu i naplati carine na robu podrijetlom iz zemalja s kojima je
Republika Hrvatska sklopila ugovor o povlaštenom trgovinskom režimu primjenjuju
se stope carina utvrđene u stupcu »Snižene stope carine pri uvozu roba
podrijetlom iz zemalja s kojima je Republika Hrvatska sklopila ugovor o
povlaštenom trgovinskom režimu«, podstupac koji se odnosi na odgovarajuću zemlju
sukladno ugovoru kojim se utvrđuje povlašteni režim.
Članak 4.
Roba za koju je ovom Uredbom propisana smanjena ili nulta
stopa carine, radi njezine uporabe u posebne svrhe, podložna je carinskom
nadzoru posebne uporabe, odobravanju i provedbi postupka propisanog ovom
Uredbom, Carinskim zakonom i Uredbom za provedbu carinskog zakona.
Članak 5.
Do stupanja na snagu naputka iz članka 2. stavka 3. ove
Uredbe, primjenjuje se Naputak za primjenu sustava nazivlja i brojčanog
označavanja robe (»Narodne novine«, broj 76/2004).
Članak 6.
Ova Uredba stupa na snagu 1. siječnja 2008. godine, a objavit
će se u »Narodnim novinama«.
Klasa: 413-01/07-01/08
Urbroj: 5030105-07-1
Zagreb, 29. studenoga 2007.
Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.
Napomena: carinska tarifa, prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|