POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

SREDIŠNJI REGISTAR OSIGURANIKA

3621

Na temelju članka 50. stavka 5. i članka 51. stavka 4. Zakona o mirovinskim osiguravajućim društvima i isplati mirovina na temelju individualne kapitalizirane štednje (»Narodne novine« br. 106/99, 63/00 i 107/07), Upravno vijeće Središnjeg registra osiguranika na svojoj 68. sjednici, uz suglasnost Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga, donijelo je

PRAVILNIK

O IZBORU OSIGURAVAJUĆEG DRUŠTVA I POSTUPKU ZATVARANJA OSOBNOG RAČUNA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom propisuje oblik i sadržaj prijave o izboru osiguravajućeg društva, postupak i rokovi izvješćivanja izabranog osiguravajućeg društva, postupak zatvaranja osobnog računa radi prijenosa ukupnog iznosa kapitaliziranih sredstava u izabrano osiguravajuće društvo, sadržaj naloga koji izdaje Središnji registar osiguranika obveznom mirovinskom društvu i sadržaj doznake sredstava izabranom osiguravajućem društvu.

II. IZBOR/PROMJENA OSIGURAVAJUĆEG DRUŠTVA

Članak 2.

Član obveznog mirovinskog fonda (u daljnjem tekstu: član fonda) izbor osiguravajućeg društva obavlja osobno, prijavom Središnjem registru osiguranika (u daljnjem tekstu: REGOS).
Prijava se obavlja putem obrasca R-POD – »Prijava o izboru osiguravajućeg društva« (u daljnjem tekstu: obrazac R-POD) koji je sastavni dio ovog Pravilnika.

Članak 3.

Član fonda može u istom danu izabrati samo jedno osiguravajuće društvo.
Promjenu izbora osiguravajućeg društva član fonda može obaviti najranije prvi radni dan nakon prethodnog izbora/promjene osiguravajućeg društva, a u roku do 15 dana od dana prvog izbora.

III. IZVJEŠĆIVANJE

Članak 4.

Obrazac R-POD ispisuje se u tri istovjetna primjerka na prijav­nom mjestu REGOS-a.
Svaki ispisani primjerak obrasca R-POD potpisuje član fonda i ovjerava REGOS nakon čega počinje teći rok iz članka 50. stavka 2. Zakona o mirovinskim osiguravajućim društvima i isplati mirovina na temelju individualne kapitalizirane štednje.
Jedan potpisani i ovjereni primjerak obrasca R-POD uručuje se članu fonda, drugi primjerak ostaje u REGOS-u, a treći primjerak dostavlja se izabranom osiguravajućem društvu u roku od 30 dana nakon što je izbor osiguravajućeg društva postao konačan sukladno članku 50. stavku 3. Zakona o mirovinskim osiguravajućim društvima i isplati mirovina na temelju individualne kapitalizirane štednje.

IV. ZATVARANJE OSOBNOG RAČUNA

Članak 5.

Postupak zatvaranja osobnog računa člana fonda REGOS pokreće prvi radni dan nakon što je izbor osiguravajućeg društva postao konačan izdavanjem naloga za doznaku obveznom mirovinskom društvu koje upravlja obveznim mirovinskim fondom u kojem je osobni račun koji se zatvara.
Nalog iz stavka 1. ovog članka sadrži matične podatke člana fonda čiji se račun zatvara, broj osobnog računa koji se zatvara, razlog zatvaranja i datum pokretanja postupka zatvaranja.
REGOS izračunava iznos sredstava za prijenos izabranom osiguravajućem društva na način da ukupan broj obračunskih jedinica na osobnom računu člana fonda čiji se osobni račun zatvara množi s vrijednošću obračunske jedinice na dan pokretanja postupka zatvaranja osobnog računa.
Podatak o izračunatom iznosu iz stavka 3. ovog članka REGOS dostavlja obveznom mirovinskom društvu prvi radni dan nakon izračuna.

Članak 6.

Po primitku doznake iz članka 51. stavka 2. Zakona o mirovinskim osiguravajućim društvima i isplati mirovina na temelju individualne kapitalizirane štednje, REGOS uplaćena sredstva prosljeđuje izabranom osiguravajućem društvu.
Doznaka koju REGOS prosljeđuje izabranom osiguravajućem društvu sadrži broj računa osiguravajućeg društva, poziv na broj odobrenja u kojem je sadržan jedinstveni identifikacijski podatak budućeg korisnika mirovine prema propisima koji reguliraju to područje, pripadni iznos sredstava koja se doznačuju za budućeg korisnika mirovine, svrhu doznake te mjesto i datum doznake.

V. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 7.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Broj: 353-07-39508/001
Zagreb, 3. prosinca 2007.

Predsjednica Upravnog vijeća
Vera Babić, v. r.

Napomena: prilozi i dodaci ispušteni su u ovom info pregledu





 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga