POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

3627

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001, 199/2003 i 79/2007), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 7. prosinca 2007. godine donijela

UREDBU

 IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU DRŽAVNOG INSPEKTORATA

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Državnog inspektorata (»Narodne novine«, br. 66/2005 i 42/2006), članak 3. mijenja se i glasi:

»Članak 3.

Radi obavljanja poslova iz djelokruga Inspektorata, ustrojavaju se službe (sektori).
Osim službi, ustrojavaju se posebne ustrojstvene jedinice – Kabinet glavnog inspektora, Odjel za unutarnju reviziju, Odjel unutarnjeg nadzora i Odjel za europske integracije.
Službe jesu:
1. Služba pravnih poslova
2. Služba upravljanja ljudskim resursima
3. Služba općih poslova
4. Služba nadzora u području prometa robe i usluga
5. Služba nadzora u području rada i zaštite na radu
6. Služba nadzora u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom.«.

Članak 2.

U članku 4. iza članka 4b. dodaje se članak 4c. koji glasi:

»ODJEL ZA EUROPSKE INTEGRACIJE

Članak 4c.

Odjel za europske integracije priprema i koordinira provedbu projekata u vezi s korištenjem programa pomoći Europske unije, usklađuje aktivnosti ostalih službi Inspektorata u vezi s uključivanjem Republike Hrvatske u Europsku uniju, priprema pregovaračke platforme i sudjeluje u pregovorima o članstvu u Europskoj uniji i prati njihovu provedbu; poduzima aktivnosti u vezi s prilagodbom hrvatskog zakonodavstva koje se odnosi na poglavlja pravne stečevine Europske unije: sloboda kretanja roba, pravo intelektualnog vlasništva, socijalna politika i zapošljavanje, zaštita potrošača i zdravlja, te ostala pitanja iz nadležnosti Inspektorata, inicira i predlaže izmjene i donošenje zakona i drugih propisa sukladno s normama Europske unije, predlaže i skrbi o provedbi tehničke i razvojne pomoći koju Europska unija daje Republici Hrvatskoj u dijelu koji se odnosi na nadležnost Inspektorata, sudjeluje u radu međunarodnih gospodarskih tijela i inicijativa u vezi sa suradnjom u regiji, koordinira suradnju s drugim državnim tijelima i institucijama; obavlja druge poslove iz svoga djelokruga.«.

Članak 3.

Članak 5. mijenja se i glasi:

»Članak 5.

Služba pravnih poslova je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata koja obavlja inspekcijske i druge poslove iz djelokruga Inspektorata koji nisu ovom Uredbom stavljeni u djelokrug drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica, a koji se odnose na normativnu djelatnost u svezi s izradom propisa i primjenom zakona i drugih propisa iz djelokruga Inspektorata, praćenje primjene i osiguranje izvršenja zakona i drugih propisa, vođenje upravnog postupka, izradu naputaka za rad inspektora, stručnih mišljenja i objašnjenja, davanje primjedaba i mišljenja na prijedloge zakona i drugih propisa upućenih Vladi Republike Hrvatske, praćenje odgovarajućih propisa objavljenih u službenim glasilima, izradu prijedloga akata iz svog djelokruga, poslove u svezi s postupkom odgovornosti za povrede službene dužnosti, nadzor nad radom inspektora glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka (kontrolno-instruktivni nadzor), te obavlja i druge poslove koje joj povjeri glavni inspektor.
Za obavljanje poslova Službe pravnih poslova ustrojavaju se odjeli:
1.1. Odjel pravnih poslova,
1.2. Odjel kontrolno-instruktivnog nadzora i unapređenja rada.«.

Članak 4.

Naslov ispred članka 7. i članak 7. brišu se.

Članak 5.

Članak 8. mijenja se i glasi:

»1.2. Odjel kontrolno-instruktivnog nadzora i unapređenja rada

Članak 8.

Odjel kontrolno-instruktivnog nadzora i unapređenja rada provodi u suradnji s drugim službama Inspektorata kontrolno-instruktivni nadzor nad radom inspektora koji se odnosi na pravilnost vođenja inspekcijskog, upravnog te postupka koji prethodi sudbenim postupcima, a s ciljem utvrđivanja kvantitete i kvalitete obavljenih inspekcijskih zadaća te ujednačavanja i unapređivanja rada. Poduzima mjere zbog povreda službene dužnosti u obavljanju inspekcijskih poslova, poglavito u svezi s neizvršavanjem i nesavjesnim izvršavanjem službeničkih obveza, nezakonitosti rada i propuštanja izvršenja i poduzimanja mjera i radnji na koje je inspektor ovlašten te odbijanja izvršenja zadataka. Radi unapređivanja rada i ujednačavanja postupanja inspektora, surađuje s drugim ustrojstvenim jedinicama Inspektorata. Obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.«.

Članak 6.

Iza članka 8. dodaju se članci 8a., 8b. i 8c. koji glase:

»2. SLUŽBA UPRAVLJANJA LJUDSKIM RESURSIMA

Članak 8a.

Služba upravljanja ljudskim resursima je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata, koja obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organiziranje i provođenje stručnog osposobljavanja i usavršavanja inspektora i drugih državnih službenika, u svrhu općeg povećavanja razine znanja, vještina, sposobnosti i kvalifikacija državnih službenika (inspektora), brine o upravljanju kadrovima u njihovom razvoju, daje mišljenja o pitanjima koja se odnose na državnu službu, priprema prijedloge planova prijama u državnu službu usklađujući raspored državnih službenika s planovima središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, vodi osobne očevidnike službenika i namještenika redovito dostavljajući nove podatke u središnji popis državnih službenika, obavlja prijave i odjave nadležnim tijelima, te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.
Za obavljanje poslova Službe upravljanja ljudskim resursima ustrojavaju se odjeli:
2.1. Odjel izobrazbe,
2.2. Odjel kadrovskih poslova.

Članak 8b.

2.1. Odjel izobrazbe

Odjel izobrazbe planira izobrazbu inspektora i drugih državnih službenika i namještenika u Inspektoratu, unapređuje sustav izobrazbe i sudjeluje u izradi novih modula izobrazbe, u svrhu povećanja razine znanja, vještina i sposobnosti i kvalifikacije državnih službenika, što bi pridonijelo održavanju postojećih sposobnosti i vještina te stjecanju i razvoju novih znanja, vještina i sposobnosti sukladno osobnoj motivaciji, interesima i potrebama Inspektorata, izrađuje godišnje i srednjoročne smjernice i planove izobrazbe, osigurava jedinstveno upravljanje službenicima i namještenicima od uvođenja u evidenciju izobrazbe, planira, usmjerava i nadzire provođenje svih potrebnih aktivnosti (vrste izobrazbe, program izobrazbe, način provedbe izobrazbe) u cilju procjene ukupnih potreba izobrazbe inspektora i drugih službenika i namještenika, te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

Članak 8c.

2.2. Odjel kadrovskih poslova

Odjel kadrovskih poslova brine o upravljanju kadrovima i njihovom razvoju, daje mišljenja o pitanjima koja se odnose na državnu službu, priprema prijedloge planova prijama u državnu službu usklađujući raspored državnih službenika s planovima središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, sudjeluje u izradi strategija, programa i planova izobrazbe, vodi osobne očevidnike službenika i namještenika redovito dostavljajući nove podatke u središnji popis državnih službenika, provodi postupak prijama u državnu službu u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za službeničke odnose, obavlja prijave i odjave nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja. Obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.«.

Članak 7.

Ispred članka 9. redni broj: »2.« mijenja se u redni broj: »3.«.
U stavku 2. članka 9. redni brojevi: »2.1. i 2.2.« mijenjaju se u redne brojeve: »3.1. i 3.2.«.

Članak 8.

Ispred članka 10. redni broj: »2.1.« mijenja se u redni broj: »3.1.«.
U članku 10. stavak 4. mijenja se i glasi:
»Za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela financijsko-računovodstvenih, općih poslova i nabave, ustrojavaju se odsjeci i odjeljci:

3.1.1. Odsjek financija i računovodstva,
3.1.2. Odsjek općih poslova i nabave,
3.1.2.1. Odjeljak pisarice u sjedištu,
3.1.2.2. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Rijeka,
3.1.2.3. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Split,
3.1.2.4. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Osijek,
3.1.2.5. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Varaždin,
3.1.2.6. Odjeljak pisarnice u Područnoj jedinici Zagreb.

3.1.1. Odsjek financija i računovodstva

Odsjek financija i računovodstva obavlja upravne i stručne poslove vezane za: izradu prijedloga državnog proračuna za Državni inspektorat, brine o zakonitom, racionalnom i svrsishodnom korištenju osiguranih sredstava u državnom proračunu, izrađuje financijske planove i kontrolira trošenje proračunskih sredstava sukladno tim planovima, sastavlja izvještaje o izvršenju financijskih planova, podnosi zahtjeve za isplatu Ministarstvu financija, kontrolira naplatu i korištenje sredstava od vlastitih prihoda; izradu analitičkog kontnog plana, kontroliranje i likvidiranje knjigovodstvene dokumentacije, kontiranje, knjiženje, obračun osobnih dohodaka, vođenje svih potrebnih knjigovodstvenih evidencija i statistika iz financijskog i materijalnog poslovanja, sastavljanje bruto bilance, periodičnih obračuna i završnog računa, te obavlja i druge poslove u svezi s financijskim i računovodstvenim poslovanjem, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.

3.1.2. Odsjek općih poslova i nabave

Odsjek općih poslova i nabave obavlja poslove koji se odnose na prijem i otpremu, evidentiranja pismena i vodi pismohranu, obavlja poslove prijepisa i umnožavanja materijala, oblikuje prepisane i umnožene tekstove za distribuciju i krajnjeg korisnika, obavlja vanjsku i unutarnju dostavu pošte, poništava pristojbe, vodi kontrolnik poštarine, obavlja poslove arhiviranja i čuvanja arhivske građe, podnosi izvješća o stanju primljenih, riješenih i neriješenih predmeta; poslove zaštite na radu; poslove pripremanja i usluživanja toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i jednostavnih jela; planira nabavu sukladno osiguranim sredstvima u državnom proračunu i financijskom planu te izrađuje godišnji plan i kvartalne planove nabave, organizira i provodi zakonom propisani postupak nabave roba, usluga i ustupanja radova, sudjeluje u radu povjerenstva za nabavu, vrši nabavu osnovnih sredstava, roba, kancelarijskog materijala i sitnog inventara te ostalog potrošnog materijala i rezervnih dijelova, usluga tekućeg i investicijskog održavanja, vodi ekonomat, izdaje kancelarijski i potrošni materijal i druge robe, vodi materijalne evidencije, te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.
Odsjek obavlja poslove zaštite na radu sukladno propisima, poglavito predlaže glavnom inspektoru mjere za provedbu propisa i poboljšanja stanja zaštite na radu, predlaže i pruža stručnu pomoć službenicima i povjerenicima u provedbi zaštite na radu, obavlja unutarnji nadzor nad primjenom zaštite na radu, prati stanje i vodi evidencije u području zaštite na radu i obavlja ostale poslove sukladno Zakonu o zaštiti na radu.

3.1.2.1. – 3.1.2.6. Odjeljak pisarnice u sjedištu i područnim jedinicama

Odjeljak pisarnice u sjedištu i područnim jedinicama obavlja administrativne poslove u vezi s prijemom i otpremom, evidentiranjem i pregledom akata, upisivanja akata, dostavljanja akta u rad, administrativno-tehničku obradu akata, umnožavanje akata, otpremu akata, razvođenje akata i njihovo stavljanje u arhiv i čuvanje, rukuje s predmetima u arhivu, vodi arhivsku knjigu i daje spise na uvid službenicima, obavlja razlučivanje i pripremu za uništavanje zastarjele arhivske građe, podnosi izvješća o stanju primljenih, riješenih i neriješenih predmeta.«.

Članak 9.

Ispred članka 12. redni broj: »2.2.« mijenja se u redni broj: »3.2.«.

Članak 10.

Ispred članka 13. redni broj: »3« mijenja se u redni broj: »4«, a članak 13. mijenja se i glasi:

»4. SLUŽBA NADZORA U PODRUČJU PROMETA ROBE I USLUGA

Članak 13.

Služba nadzora u području prometa robe i usluga je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata, koja obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na primjenu zakona i drugih propisa u području prometa robe i usluga; zaštite potrošača; energetske djelatnosti, komunalnog gospodarstva, cestovnog prijevoza, cijena, pristojbi, pretplata; promet predmetima od plemenitih kovina; nadzor nad provedbom ugovora o uskladištenju i čuvanju robnih zaliha i stanje zaliha; obavljanja ugostiteljske i turističke djelatnosti, prijava i odjava turista, obračun, naplata i uplata boravišne pristojbe; nadzor kakvoće proizvoda iz uvoza i iz domaće proizvodnje; poslove koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprave koje moraju imati proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda; zaštitu znakova razlikovanja proizvoda u prometu roba, zaštitu intelektualnog vlasništva, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, prethodno ispitivanje propisane i deklarirane kakvoće neprehrambenih proizvoda, kontrola kakvoće hrane sa zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla, oznakom izvornosti i oznakom tradicionalnog ugleda; prati primjenu propisa, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svog djelokruga, izrađuje prijedlog plana i programa rada kao i izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama; surađuje s drugim tijelima državne uprave, pravnim osobama s javnim ovlastima u zemlji i odgovarajućim tijelima u inozemstvu, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja za upravna područja iz svog djelokruga, izrađuje prijedloge odgovora na tužbu protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, u suradnji sa Službom pravnih poslova obavlja nadzor nad radom inspektora glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka te obavlja i druge poslove koje joj odredi glavni inspektor.
Za obavljanje poslova Službe nadzora u području prometa robe i usluga ustrojavaju se odjeli:
4.1. Odjel prometa robe i usluga,
4.2. Odjel zaštite potrošača,
4.3. Odjel ugostiteljstva i turizma,
4.4. Odjel tehničkog zakonodavstva,
4.5. Odjel intelektualnog vlasništva,
4.6. Odjel ispitivanja sukladnosti (laboratorij),
4.7. Odjel nadzora hrane.«.

Članak 11.

Članak 14. mijenja se i glasi:

»4.1. Odjel prometa robe i usluga

Članak 14.

Odjel prometa robe i usluga obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području prometa robe i usluga, komunalnog gospodarstva osim nezakonite naplate i cijena, odobrenja za početak obavljanja djelatnosti, nadzor nad provedbom propisa za energetske djelatnosti osim nezakonite naplate i cijena, prometa predmeta od plemenitih kovina, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, nadzor nad provedbom ugovora o uskladištenju i čuvanju robnih zaliha i stanje zaliha, obilježavanje proizvoda markicama i drugi oblici obilježavanja po posebnim propisima, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora prati primjenu propisa; predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa; izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, poduzima mjere i aktivnosti za pravovremeno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.«.

Članak 12.

Članak 15. mijenja se i glasi:

»4.2. Odjel zaštite potrošača

Članak 15.

Odjel zaštite potrošača obavlja inspekcijske poslove u svezi primjene i provođenja zakona i drugih propisa u području zaštite potrošača koji se odnose na zaštitu potrošača u području prodaje proizvoda i pružanja usluga, kakvoće proizvoda i usluga, cijene proizvoda i usluga, javnih usluga koje se pružaju potrošačima, potrošačkih zajmova, označavanja i pakiranja proizvoda, isprava koje moraju imati proizvodi u prometu, brze razmjene, obavijesti (RAPEX) o mjerama i radnjama u pogledu proizvoda koji predstavljaju ozbiljan rizik za sigurnost potrošača; obavlja poslove koji omogućuju brži protok informacija o povredi propisa kojima se uređuje zaštita potrošača i pravodobno poduzima mjere na otklanjanju tih pojava (CISZP), prati primjenu propisa, predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa, izrađuju nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravodobno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjenu i dopunu zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, predlaže i izrađuje naputke za rad inspektora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.
Za obavljanje poslova Odjela zaštite potrošača ustrojavaju se odsjeci:
4.2.1. Odsjek za nadzor prodaje proizvoda i pružanje usluga,
4.2.2. Odsjek za razmjenu obavijesti i informacija o proizvodu (RAPEX) i centralni informacijski sustav (CISZP).

4.2.1. Odsjek za nadzor prodaje proizvoda i pružanje usluga

Odsjek za nadzor prodaje proizvoda i pružanje usluga obavlja inspekcijske poslove u svezi primjene i provođenja zakona i propisa u području zaštite potrošača koji se odnose na zaštitu potrošača u području prodaje proizvoda i pružanja usluga, kakvoće proizvoda i usluga, cijene proizvoda i usluga, javnih usluga koje se pružaju potrošačima, potrošačkih zajmova, označavanja i pakiranja proizvoda, te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.

4.2.2. Odsjek za razmjenu obavijesti i informacija o proizvodu (RAPEX) i centralni informacijski sustav (CISZP)

Odsjek za razmjenu obavijesti i informacija o proizvodu (RAPEX) i centralni informacijski sustav (CISZP) obavlja poslove koji se odnose na postupak brze razmjene obavijesti o mjerama i radnjama u pogledu proizvoda (osim hrane, hrane za životinje i rabljenih proizvoda) koji predstavljaju ozbiljan rizik za zdravlje i sigurnost potrošača, postupak razmjene informacija o mjerama i radnjama u pogledu proizvoda koji ne predstavljaju ozbiljan rizik za zdravlje potrošača, prima i šalje obavijesti od kontaktne točke, prenosi obavijesti Europske komisije drugim kontaktnim mjestima, po zaprimanju službene obavijesti od Europske komisije provjerava i utvrđuje je li proizvod stavljen na tržište Republike Hrvatske, prikuplja sve bitne informacije, provodi eventualnu dodatnu procjenu rizika, ako je potrebno; procjenjuje potrebu primjene odgovarajućih mjera, pomaže pri objašnjenju obveza i zahtjeva u pogledu službenog obavješćivanja o opasnim proizvodima, pomaže u uspostavi mreže kontaktnih mjesta na različitim razinama i osigurava ispravno funkcioniranje postupaka za razmjenu obavijesti unutar Republike Hrvatske, službeno obavještava u okviru RAPEX-a Komisiju o dobrovoljnim mjerama koje su poduzeli proizvođači i raspačavači s ciljem da se izbjegne rizik koji predstavlja proizvod, te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor. Odsjek obavlja i poslove iz djelokruga Inspektorata kojima se omogućuje brži protok informacija o povredi propisa kojima se uređuje zaštita potrošača i pravodobno poduzima mjere na otklanjanju tih pojava (CISZP). Pribavlja, obrađuje i analizira strukturu prijava potrošača i pruža informatičku potporu sustavu RAPEX.«.

Članak 13.

Ispred članka 16. redni broj: »3.3.« mijenja se u redni broj: »4.3.«.

Članak 14.

Članak 17. mijenja se i glasi:

»4.4. Odjel tehničkog zakonodavstva

Članak 17.

Odjel tehničkog zakonodavstva obavlja poslove inspekcijskog nadzora nad primjenom zakona i drugih propisa kojima se uređuju tehnički i sigurnosni zahtjevi za proizvode, prava i obveze pravnih i fizičkih osoba koje stavljaju proizvode na tržište, postupke ispitivanja i ocjene sukladnosti s propisanim zahtjevima, namjensko korištenje naftnih derivata, dokumente (tehničku dokumentaciju, potvrde, jamstva, upute za uporabu, upute za sklapanje, održavanje, upozorenja i sl.), koje moraju imati proizvodi prije stavljanja na tržište, način deklariranja, pakiranja i označivanja proizvoda propisanim oznakama, pravodobno obavješćivanje o opasnostima koje proizvodi mogu predstavljati, te po potrebi povlačenje proizvoda s tržišta, prati primjenu propisa, predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa, prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravodobno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora i daje mišljenja o primjeni propisa iz svog djelokruga, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.«.

Članak 15.

Ispred članka 18. redni broj: »3.5.« mijenja se u redni broj: »4.5.«.

Članak 16.

Podnaslov ispred članka 19. i članak 19. mijenjaju se i glase:

»4.6. Odjel ispitivanja sukladnosti (laboratorij)

Članak 19.

Odjel ispitivanja sukladnosti (laboratorij) obavlja prethodna laboratorijska ispitivanja propisane i/ili deklarirane kakvoće neprehrambenih proizvoda u odnosu na primjenu zakona i drugih propisa kojima se uređuju tehnički zahtjevi za proizvode i ocjenu sukladnosti proizvoda koji se stavljaju na tržište i/ili uporabu; ispituje opću sigurnost proizvoda prema značajkama proizvoda, osobito njegov sirovinski sastav, pakiranje i upute za sklapanje; utjecaj nekog proizvoda na druge proizvode u slučaju kad se razumno može predvidjeti da će se on upotrebljavati s drugim proizvodima; ispituje i procjenjuje rizik kojem je izložen potrošač kad upotrebljava određeni proizvod, osobito djeca i starije osobe; ispituje ozbiljni rizik koji zahtijeva brzo djelovanje; nadzire ispravnost ispunjavanja zahtjeva iz tehničkih propisa te valjanost dokumenata o sukladnosti; nadzire način označavanja proizvoda; izdaje izvješće (nalaz i mišljenje) o obavljenom prethodnom ispitivanju u kojem se navodi jesu li ispunjeni odgovarajući tehnički zahtjevi za proizvode, i pravilnost označavanja proizvoda i navodi jesu li ispunjeni uvjeti o općoj sigurnosti proizvoda; prati primjenu propisa, predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa, prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravodobno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.«.

Članak 17.

Iza članka 19. dodaje se podnaslov i članak 19a. koji glasi:

»4. 7. Odjel nadzora hrane

Članak 19a.

Odjel nadzora hrane obavlja poslove inspekcijskog nadzora nad primjenom zakona i drugih propisa koji se odnose na nadzor i primjenu propisa u maloprodaji glede sadržaja obavijesti o proizvodu radi kontrole kakvoće namirnica životinjskog podrijetla, te provodi postupak uzorkovanja i analize namirnica životinjskog podrijetla; kontrole kakvoće hrane sa zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla, oznakom izvornosti i oznakom tradicionalnog ugleda; kakvoće proizvoda životinjskog podrijetla; označavanje, ispravnost i kakvoću mošta, vina ili drugih proizvoda od grožđa i vina te voćnih vina u prometu; prati primjenu propisa, predlaže i organizira provođenje posebnih akcija nadzora nad primjenom pojedinih propisa, izrađuje nacrte drugostupanjskih rješenja, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe, prati i poduzima mjere i aktivnosti za pravodobno i stručno obavljanje nadzora, pokreće inicijativu za izmjene i dopune zakona i drugih propisa, predlaže programe rada, izrađuje izvješća o obavljenom nadzoru i poduzetim mjerama, izrađuje i predlaže naputke za rad inspektora za provođenje nadzora, pruža stručnu pomoć i usmjerava na određene zadaće i poslove, brine se o provođenju metodologije rada te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.«.

Članak 18.

Ispred članka 20. redni broj: »4« mijenja se u redni broj: »5«.
U stavku 2. članka 20. redni brojevi: »4.1. i 4.2.« mijenjaju se u redne brojeve: »5.1. i 5.2.«.

Članak 19.

Ispred članaka 21. i 22. redni broj: »4.1. i 4.2.« mijenja se u redni broj: »5.1. i 5.2.«.

Članak 20.

Ispred članka 23. redni broj: »5« mijenja se u redni broj: »6«.
U stavku 2. članka 23. redni broj: »5.1., 5.2. i 5.3.« mijenja se u redni broj: »6.1., 6.2. i 6.3.«.

Članak 21.

Ispred članaka 24., 25. i 26. redni broj: »5.1., 5.2. i 5.3.« mijenja se u redni broj: »6.1., 6.2. i 6.3.«.

Članak 22.

Članak 27. mijenja se i glasi:
»Radi učinkovitog i neposrednog obavljanja poslova i zadaća u područnim jedinicama Inspektorata, sa sjedištem u Rijeci, Splitu, Osijeku, Varaždinu i Zagrebu ustrojavaju se:
U područnoj jedinici Rijeka:
– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području prometa robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
– Odjel za nadzor u području radnih odnosa i zaštite na radu
– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
– Odjel za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom
U područnoj jedinici Split:
– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području prometa robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
– Odjel za nadzor u području radnih odnosa i zaštite na radu
– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
– Odjel za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom
U područnoj jedinici Osijek:
– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području prometa robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
– Odjel za nadzor u području radnih odnosa i zaštite na radu
– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
– Odjel za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom
U područnoj jedinici Varaždin:
– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području prometa robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
– Odjel za nadzor u području radnih odnosa i zaštite na radu
– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
– Odjel za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom
U područnoj jedinici Zagreb:
– Odjel za nadzor u prometu robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području prometa robe i usluga
– Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma
– Odsjek za nadzor u području tehničkog zakonodavstva i intelektualnog vlasništva
– Odjel za nadzor u području radnih odnosa i zaštite na radu
– Odsjek za nadzor u području radnih odnosa
– Odsjek za nadzor u području zaštite na radu
– Odjel za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom.«.

Članak 23.

Članak 28. mijenja se i glasi:
»Odjel za nadzor u prometu robe i usluga u područnim jedinicama obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u području prometa robe i usluga, zaštite potrošača, područja ugostiteljstva i turizma, zaštitu intelektualnog vlasništva i tehničkih i sigurnosnih zahtjeva za proizvode, obavlja i druge poslove koje mu se stave u nadležnost.
Odsjek za nadzor u području prometa robe i usluga, osim u Područnoj jedinici Zagreb, obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona u području prometa robe i usluga, zaštite potrošača, cijena, mjeriteljstva i mjernih jedinica, poslove koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprava koje moraju imati proizvodi u prometu, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda te zaštite znakova razlikovanja proizvoda u proizvodnji i prometu i zaštite intelektualnog vlasništva.
Odsjek za nadzor u području prometa robe i usluga u Područnoj jedinici Zagreb, obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona u području prometa robe i usluga, zaštite potrošača, cijena, mjeriteljstva i mjernih jedinica.
Odsjek za nadzor u području ugostiteljstva i turizma obavlja poslove koji se odnose na ugostiteljstvo i turizam, prijavu i odjavu turista, obračun, naplata i uplata boravišne pristojbe.
Odsjek za nadzor u području tehničkog zakonodavstva i intelek­tualnog vlasništva u Područnoj jedinici Zagreb obavlja inspekcijske poslove koji se odnose na primjenu i provođenje zakona i drugih propisa u područjima koji se odnose na tehničke i sigurnosne zahtjeve za proizvode, postupak ispitivanja i ocjenjivanja sukladnosti s propisanim zahtjevima, isprave koje moraju imati proizvodi u prometu, deklariranje, označavanje, obilježavanje i pakiranje proizvoda, ispravnost mjerila i uporaba mjernih jedinica, zaštite znakova razlikovanja proizvoda u proizvodnji i prometu roba, promet i reproduciranje (umnožavanje) glazbenih i kinematografskih djela snimljenih na nosačima zvuka i slike, računalnih programa i knjiga, zaštita industrijskog dizajna, žigova i korištenje oznaka zemljopisnog podrijetla, promet proizvoda izrađenih prema izumu.
Odjel za nadzor u području radnih odnosa i zaštite na radu, obavlja poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca i posredovanja pri zapošljavanju i zaštite na radu.
Odsjek za nadzor u području radnih odnosa obavlja poslove koji se odnose na nadzor provedbe propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavaca i posredovanja pri zapošljavanju.
Odsjek za nadzor u području zaštite na radu obavlja poslove koji se odnose na nadzor provedbe i primjene propisa kojima se uređuju odnosi između radnika i poslodavca u području zaštite na radu.
Odjel za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom obavlja inspekcijske i druge poslove koji se odnose na obavljanje elektroenergetskih djelatnosti, obveze energetskih subjekata i kupaca energije u vezi sa sigurnošću i kakvoćom električne energije, obvezom sudionika tijekom projektiranja proizvodnje odnosno gradnje, sukladnosti, stavljanje u uporabu i uporaba energetskih objekata, te priključak na mrežu, istraživanje i eksploataciju mineralnih sirovina, primjenu tehničkih normi i zaštite od požara u rudarstvu, rudarska mjerenja, uvjete za obavljanje poslova, kontrolu poslovanja u djelatnosti eksploatacije mineralnih sirovina, kotlovska postrojenja i opremu postrojenja pod tlakom, kakvoću materijala za izgradnju postrojenja i opreme pod tlakom, uvjete zaposlenih na poslovima u kotlovnicama i osoba koje projektiraju, konstruiraju, izrađuju i montiraju kotlovska postrojenja.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela za nadzor u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom određuju se samostalni izvršitelji u Područnoj jedinici Osijek, Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Slavonskom Brodu i Područnoj jedinici Split, Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Zadru.
Odsjeci ustrojeni prema odredbama ovoga članka obavljaju i poslove prikupljanja, objedinjavanja i analize izvješća o obavljenom inspekcijskom nadzoru odsjeka i izvješća o obavljenom inspekcijskom nadzoru u ispostavama područnih jedinica u predmetima iz svog djelokruga.
Ustrojstvene jedinice iz stavka 1. – 11. ovog članka obavljaju i druge poslove koje odredi nadređeni službenik.«.

Članak 24.

U članku 29. stavku 2. dodaje se podstavak 11. koji glasi:
»Ispostava – Odsjek inspekcijskog nadzora u Senju«.

Članak 25.

U članku 32. stavci 2. i 4. mijenjaju se i glase:
»Na čelu odjela u sjedištu Inspektorata su načelnici odjela koji imaju stručne ovlasti i u odnosu na inspektore u ustrojstvenim jedinicama nižeg ranga.
Na čelu odjela u područnim jedinicama su načelnici odjela koji imaju stručne ovlasti i u odnosu na inspektore u ustrojstvenim jedinicama nižeg ranga svoje područne jedinice.«.

Članak 26.

U tabelarnom prikazu okvirnog broja državnih službenika i namještenika, mijenja se okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Inspektorata.
Novi okvirni broj državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga Inspektorata utvrđuje se u Tablici, koja je sastavni dio ove Uredbe, a koja se ne objavljuje u »Narodnim novinama«.

Članak 27.

Glavni inspektor uskladit će Pravilnika o unutarnjem redu Inspektorata s odredbama ove Uredbe u roku od 60 dana od dana njezina stupanja na snagu.

Članak 28.

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/07-01/22
Urbroj: 5030105-07-1
Zagreb, 7. prosinca 2007.

Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja i
međugeneracijske solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga