POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

VLADA REPUBLIKE HRVATSKE

3628

Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 92/96, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001, 199/2003 i 79/2007) Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 7. prosinca 2007. godine donijela

UREDBU

O IZMJENAMA I DOPUNAMA UREDBE O UNUTARNJEM USTROJSTVU MINISTARSTVA POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA

Članak 1.

U Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva (»Narodne novine«, broj 51/2006), u članku 3. točka 2. mijenja se i glasi:
»2. Samostalna služba za unutarnju reviziju«

Članak 2.

Naslov iznad članka 5. i članak 5. mijenja se i glasi:

»2. SAMOSTALNA SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU

Samostalna služba za unutarnju reviziju provodi unutarnju reviziju za cjelokupno Ministarstvo, daje stručna mišljenja i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Ministarstva; procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Ministarstva; provodi reviziju zakonitosti, reviziju procesa izrade financijskih izvješća, upravljačku reviziju te reviziju ekonomičnosti, učinkovitosti i djelotvornosti poslovanja Ministarstva; procjenjuje informacijske sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; testira, analizira i ocjenjuje poslovne funkcije iz nadležnosti Ministarstva koje se odnose na upravljanje i razvoj informacijskih sustava, praćenja rada i sigurnosti informacijskih sustava; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke ministru u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti informacijskih sustava; revidira aktivnosti vezane uz financijske aplikacije, nefinancijske aplikacije, računalne resurse i upravljanje tim resursima, razvoj i implementaciju informacijskih sustava, oblikovanje kontrola u aplikacijama u razvoju; obavlja revizije korištenja sredstava Europske unije u skladu s međunarodno prihvaćenim revizijskim standardima i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; procjenjuje pripremu i provedbu projekata financiranih/sufinanciranih iz predpristupnih programa Europske unije; procjenjuje točnost i pouzdanost financijskih transakcija vezanih za korištenje financijskih sredstava Europske unije programa; utvrđuje razinu usuglašenosti s važećim zakonima i propisima u zemlji te procedurama koje zahtjeva Europska unija; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke Ministru u svrhu zaštite financijskih interesa Europske unije, te postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i godišnje planove rada unutarnje revizije na kojima se temelji obavljanje unutarnjih revizija i ostale aktivnosti službe; izrađuje planove pojedinačne revizije, obavlja posebne revizije na zahtjev ministra ili prema potrebi; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi ministru; prati provedbu preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Službe i dostavlja ih ministru; surađuje s Središnjom harmonizacijskom jedinicom Ministarstva financija, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova, te godišnjeg izvješća; vrši konzultacije sa drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u cilju određivanja ciljeva razvoja i jačanja operativne efikasnosti; surađuje sa jedinicama za unutarnju reviziju drugih Ministarstava i institucija; predlaže i prati stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje praćenje provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Samostalne službe ustrojavaju se sljedeći odjeli:
2.1. Odjel za revizije poslovnih sustava
2.2. Odjel za revizije informacijskih sustava i predpristupnih programa Europske unije«

Članak 3.

Iza članka 5. dodaju se novi naslovi iznad članaka i članci 5.a i 5.b koji glase:

»2.1. Odjel za revizije poslovnih sustava

Članak 5.a

Odjel za revizije poslovnih sustava obavlja poslove revizije na razini Ministarstva, daje stručna mišljenja i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Ministarstva; procjenjuje poslovne sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; provodi revizije zakonitosti, revizije procesa izrade financijskih izvješća, upravljačke revizije, te revizije ekonomičnosti, učinkovitosti i djelotvornosti cjelokupnog poslovanja Ministarstva; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; sudjeluje u izradi strateških i godišnjih planova i godišnjeg izvješća Samostalne službe; na osnovu strateških i godišnjih planova izrađuje planove pojedinačnih revizija; utvrđuje i evidentira poslovne sustave, procjenjuje kontrole, testira sustav unutarnjih kontrola, ocjenjuje revizijske nalaze, daje preporuke za poboljšanje sustava; izrađuje izvješća o obavljenoj pojedinačnoj reviziji koju podnosi ministru; obavlja posebne revizije na zahtjev ministra; prati provedbu preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; vrši konzultacije s drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u cilju određivanja ciljeva razvoja i jačanja operativne efikasnosti za provedbu poslova iz djelokruga odjela; potiče stručnu suradnju sa drugim odjelom unutar službe kao i Središnjom harmonizacijskom jedinicom Ministarstva financija; sudjeluje u predlaganju i praćenju stalne edukacije unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; sudjeluje u procjeni praćenja provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju.

2.2. Odjel za revizije informacijskih sustava i predpristupnih programa Europske unije

Članak 5.b

Odjel za revizije informacijskih sustava i predpristupnih programa Europske unije daje stručna mišljenja i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Ministarstva; procjenjuje informacijske sustave, evaluira sigurnost informacijskih sustava korištenih unutar Ministarstva, revidira adekvatnost i integritet pohranjenih podataka i informacija uzevši pritom u obzir prirodu i okvir aktivnosti; analizira, procjenjuje i testira aktivne informacijske sustave, računalne operacije i kapacitete, informacijske sustave u razvoju, kontrolu pristupa i sadržaj datoteka; revidira aktivnosti vezane uz financijske aplikacije, nefinancijske aplikacije, računalne resurse i upravljanje tim resursima, razvoj i implementaciju informacijskih sustava, oblikovanje kontrola u aplikacijama u razvoju; provodi unutarnje revizije informacijskih sustava u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; testira, analizira i ocjenjuje poslovne funkcije iz nadležnosti Ministarstva, koje se odnose na upravljanje i razvoj informacijskih sustava, praćenja rada i sigurnosti; obavlja revizije korištenja sredstava Europske unije u skladu s međunarodno prihvaćenim revizijskim standardima i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; procjenjuje pripremu i provedbu projekata financiranih/sufinanciranih iz predpristupnih programa Europske unije; procjenjuje točnost i pouzdanost financijskih transakcija vezanih za korištenje financijskih sredstava Europske unije programa; utvrđuje razinu usuglašenosti s važećim zakonima i propisima u zemlji, te procedurama koje zahtjeva Europska unija; provodi pojedinačne unutarnje revizije s naglaskom na procjenu sustava kontrola odnosno njihovog ustrojavanja i razvoja, ustrojavanja organizacijskih oblika i tijela unutar ministarstva čiji je zadatak programiranje, zaprimanje, raspodjela i namjensko trošenje predpristupnih sredstava Europske unije, te daje preporuke ministru u svrhu zaštite financijskih interesa Europske unije, te postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; sudjeluje u izradi strateških i operativnih planove revizije i godišnjeg izvješća Samostalne službe, obavlja posebne revizije na zahtjev ministra; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi ministru; izrađuje periodična i godišnja izvješća u skladu s važećim propisima i prema zahtjevima Europske unije; prati provedbu preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; vrši konzultacije sa drugim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva u cilju određivanja ciljeva razvoja i jačanja operativne efikasnosti; za provedbu poslova iz djelokruga odjela potiče stručnu suradnju sa drugim odjelima unutar službe kao i Središnjom harmonizacijskom jedinicom Ministarstva financija; sudjeluje u predlaganju i praćenju stalne edukacije unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; sudjeluje u procjeni praćenja provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju.«

Članak 4.

Članak 6. mijenja se i glasi:
»U Tajništvu Ministarstva obavljaju se poslovi usklađivanja rada upravnih organizacija u sastavu Ministarstva i unutarnjih ustrojstvenih jedinica, daju upute za rad u svezi s ostvarivanjem plana rada, koordiniraju poslovi na izradi i ostvarivanju plana rada i na temelju nacrta planova rada predlažu planovi stručnog usavršavanja i osposobljavanja državnih službenika, poduzimaju mjere za osiguranje učinkovitosti u radu, izrađuju se izvješća o ostvarivanju plana rada, te o drugim pitanjima u svezi s radom i ustrojstvom.
U Tajništvu se usklađuje rad na izradi nacrta zakona i drugih propisa iz djelokruga Ministarstva i koordinira pravne poslove.
U Tajništvu se obavljaju kadrovski, poslovi javnih nabava i ograničenih prikupljanja ponuda, izrade godišnjeg plana nabava i evidencije godišnjih nabava, nadziru se i koordiniraju poslovi obrambenih mjera, obavljaju se pomoćni i tehnički poslovi, skrbi o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad, kao i opremanju prostora Ministarstva, koordinacija općih poslova i poslovi financijskog upravljanja i kontrole.
U Tajništvu se obavljaju i poslovi u svezi s izradom financijskog plana u skladu s naputcima ministra, te prati ostvarivanje donesenog financijskog plana, pribavljaju izvješća i provodi nadzor nad namjenskim trošenjem sredstava, vodi knjigovodstvena evidencija, obavljaju računovodstveni i drugi poslovi sukladno posebnim propisima.
U Tajništvu se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:
3.1. Pravna služba,
3.2. Služba za razvoj i upravljanje kadrovima,
3.3. Služba za financijsko-planske i računovodstvene poslove,
3.4. Odjel za koordinaciju općih poslova,
3.5. Odjel za financijsko upravljanje i kontrole.«

Članak 5.

U članku 17. stavku 3. riječi: »obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na pisarnicu, pismohranu, dostavu, ekonomat, fotokopiranje, organizaciju rada internog caffea ministarstva, korištenje prometnih sredstava za potrebe Ministarstva,« brišu se.
U članku 17. stavku 4. točka 3.2.2. Odjel za nabave, sigurnosne i pomoćne poslove mijenja se i glasi:
»3.2.2. Odjel za nabave i sigurnosne poslove.«

Članak 6.

U članku 20. stavku 2. točka 3.2.1.1.1.2. Odjeljak pisarnice i arhive mijenja se i glasi:
»3.2.1.1.1.2. Odjeljak za vođenje osobnog očevidnika.«

Članak 7.

Naslov iznad članka 22. i članak 22. mijenja se i glasi:
»3.2.1.1.1.2. Odjeljak za vođenje osobnog očevidnika
Odjeljak za vođenje osobnog očevidnika vodi, kontrolira, ažurira i daje izvješća iz osobnog očevidnika, obavlja administrativne poslove ostvarivanja prava na zdravstveno i mirovinsko osiguranje državnih službenika, obavlja poslove u svezi Plana godišnjih odmora i rješenja o godišnjim odmorima, izrađuje rješenja po Kolektivnom ugovoru.«

Članak 8.

U naslovu iznad članka 25. i članku 25. riječi »pomoćne poslove« brišu se.

Članak 9.

Naslov iznad članka 31. i članak 31. mijenja se i glasi:

»3.2.2.2. Odsjek za sigurnosne poslove

Odsjek za sigurnosne poslove obavlja poslove obrane, sigurnosti i zaštite, izrađuje planove obrane i evakuacije, obavlja poslove u svezi sa zaštitom na radu i protupožarnom zaštitom i obavlja poslove u svezi s provedbom zakona i podzakonskih akata iz područja obrane, sigurnosti i zaštite.«

Članak 10.

Naslovi iznad članaka i članci 32. do 35. brišu se.

Članak 11.

Iza članka 48. dodaju se naslovi iznad članaka i članci 48.a do 48.n koji glase:

»3.4. ODJEL ZA KOORDINACIJU OPĆIH POSLOVA

Članak 48.a

Odjel za koordinaciju općih poslova obavlja administrativne poslove vezane za primitak, otpremu, dostavu pošte, raspoređivanje akata, arhiviranje i čuvanje registraturne građe koja nastaje radom Ministarstva, te obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na održavanje voznog parka i servis službenih automobila, kao i ostale pomoćno-tehničke poslove.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Odjela ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
3.4.3.1. Odsjek pisarnice,
3.4.3.2. Odsjek za vozni park i pomoćne poslove,
3.4.3.3. Odsjek za koordinaciju, Područni ured Osijek,
3.4.3.4. Odsjek za koordinaciju, Područni ured Split,
3.4.3.5. Odsjek za koordinaciju, Područni ured Zagreb,
3.4.3.6. Odsjek za koordinaciju, Grad Zagreb,
3.4.3.7. Odsjek za koordinaciju, Zagrebačka županija,
3.4.3.8. Odsjek za koordinaciju, Krapinsko-zagorska županija,
3.4.3.9. Odsjek za koordinaciju, Sisačko-moslavačka županija,
3.4.3.10. Odsjek za koordinaciju, Karlovačka županija,
3.4.3.11. Odsjek za koordinaciju, Varaždinska županija,
3.4.3.12. Odsjek za koordinaciju, Koprivničko-križevačka županija,
3.4.3.13. Odsjek za koordinaciju, Bjelovarsko-bilogorska županija,
3.4.3.14. Odsjek za koordinaciju, Primorsko-goranska županija,
3.4.3.15. Odsjek za koordinaciju, Ličko-senjska županija,
3.4.3.16. Odsjek za koordinaciju, Virovitičko-podravska županija,
3.4.3.17. Odsjek za koordinaciju, Požeško-slavonska županija,
3.4.3.18. Odsjek za koordinaciju, Brodsko-posavska županija,
3.4.3.19. Odsjek za koordinaciju, Zadarska županija,
3.4.3.20. Odsjek za koordinaciju, Šibensko-kninska županija,
3.4.3.21. Odsjek za koordinaciju, Vukovarsko-srijemska županija,
3.4.3.22. Odsjek za koordinaciju, Istarska županija,
3.4.3.23. Odsjek za koordinaciju, Dubrovačko-neretvanska županija,
3.4.3.24. Odsjek za koordinaciju, Međimurska županija.

3.4.3.1. Odsjek pisarnice

Članak 48. b

Odsjek pisarnice obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu, bavi se čuvanjem registraturne građe koja nastaje radom Ministarstva, te poslovima razvođenja i ulaganja predmeta po arhivskim zakonima, ažurno vođenje arhivske knjige, također obavlja poslove vanjske i unutarnje dostave pošte po organizacijskim jedinicama.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka ustrojavaju se sljedeći pododsjeci:
3.4.3.1.1. Pododsjek urudžbiranja,
3.4.3.1.2. Pododsjek arhive.

3.4.3.1.1. Pododsjek urudžbiranja

Članak 48. c

Pododsjek obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Pododsjeka ustrojavaju se sljedeći odjeljci:
3.4.3.1.1.1. Odjeljak pisarnice – Ulica grada Vukovara 78 i 220,
3.4.3.1.1.2. Odjeljak pisarnice – Miramarska 24
3.4.3.1.1.3. Odjeljak pisarnice – Ulica grada Vukovara 269d.

3.4.3.1.1.1. Odjeljak pisarnice – Ulica grada Vukovara 78 i 220

Članak 48. d

Odjeljak pisarnice obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu.

3.4.3.1.1.2. Odjeljak pisarnice – Miramarska 24

Članak 48. e

Odjeljak pisarnice obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu.

3.4.3.1.1.3. Odjeljak pisarnice – Ulica grada Vukovara 269d

Članak 48. f

Odjeljak pisarnice obavlja poslove vezane za prijam i dostavu pošte, raspoređivanje akata, otpremu, arhiviranje pismena, urudžbiranje spisa, poslove administrativno-tehničke obrade predmeta, upisivanje predmeta za otpremu.

3.4.3.1.2. Pododsjek arhive

Članak 48. g

Pododsjek arhive bavi se čuvanjem registraturne građe koja nastaje radom Ministarstva, te poslovima razvođenja i ulaganja predmeta po arhivskim zakonima, ažurno vođenje arhivske knjige.

3.4.2.3. Odsjek za vozni park i pomoćne poslove

Članak 48. h

Odsjek za vozni park i pomoćne poslove obavlja poslove održavanja voznog parka i servis službenih automobila, brine se o ugostiteljskom servisu i usluzi prilikom održavanja stručnih i radnih skupova u prostorijama Ministarstva, o pravilnom korištenju reprezentacije te organizira rad internog caffea.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Odsjeka ustrojavaju se sljedeći pododsjeci:
3.4.2.3.1. Pododsjek za vozni park,
3.4.2.3.2. Pododsjek za pomoćne poslove.

3.4.2.3.1. Pododsjek za vozni park

Članak 48. i

Pododsjek za vozni park obavlja poslove održavanja voznog parka i vodi brigu o održavanju službenih automobila.

3.4.2.3.2. Pododsjek za pomoćne poslove

Članak 48. j

Pododsjek brine o ugostiteljskom servisu i usluzi prilikom održavanja stručnih i radnih skupova u prostorijama Ministarstva, o pravilnom korištenju reprezentacije te organizira rad internog caffea, također se brine o fotokopiraoni.
Za obavljanje poslova iz djelokruga Pododsjeka ustrojavaju se sljedeći odjeljci:
3.4.2.3.2.1. Odjeljak internog caffea,
3.4.2.3.2.2. Odjeljak ekonomata i fotokopiraone

3.4.2.3.2.1. Odjeljak internog caffea

Članak 48. k

Odjeljak internog caffea brine se o ugostiteljskom servisu i usluzi prilikom održavanja stručnih i radnih skupova u prostorijama Ministarstva, o pravilnom korištenju reprezentacije te organizira rad internog caffea.

3.4.2.3.2.2. Odjeljak ekonomata i fotokopiraone

Članak 48. l

Odjeljak ekonomata i fotokopiraone vodi poslove izdavanja uredskog materijala, umnožava stručne materijale za potrebe Ministarstva i vodi brigu o ispravnosti fotokopirnih aparata.

3.4.3.3. do 3.4.3.24. Odsjeci za koordinaciju

Članak 48. m

Odsjeci za koordinaciju po županijama obavljaju koordinaciju, organiziranje administrativnih i pomoćno-tehničkih poslova za potrebe ustrojstvenih jedinica Ministarstva na području županija.

3. 5. ODJEL ZA FINANCIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLE

Članak 48. n

Odjel za financijsko upravljanje i kontrole koordinira uspostavljanje i razvoj metodologija financijskog upravljanja i sustava unutarnjih kontrola u Ministarstvu; sudjeluje i pomaže rukovodećim službenicima ustrojstvenih jedinica Ministarstva u opisu i popisu poslovnih procesa, uspostavljanju i razvoju procedura i postupaka u svezi s pripremom, obradom, tijekom i pohranom financijskih i drugih dokumenata u poslovanju Ministarstva; usmjeren je na uspostavljanje unutarnjih kontrola i analizi rizika u Ministarstvu u dijelu praćenja prihoda i primitaka, izvršavanju rashoda i materijalnih sredstava, postupaka javne nabave i upravljanja projektima u cilju izvršavanja poslova iz djelokruga rada Ministarstva; sudjeluje u izradi izvješća o uspostavi i funkcioniranju sustava financijskog upravljanja i kontrola; obavlja poslove prethodne kontrole za poslovne procese ili transakcije koje su izložene većem riziku ili su s obzirom na financijska sredstva značajnija za Ministarstvo; surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, dostavlja pisana izvješća i drugu potrebnu dokumentaciju.«

Članak 12.

Tablica s okvirnim brojem državnih službenika i namještenika iz članka 214. stavka 2. Uredbe, zamjenjuje se novom tablicom s okvirnim brojem državnih službenika i namještenika potrebnih za obavljanje poslova iz djelokruga ministarstva, koja postaje sastavni dio Uredbe, a ne objavljuje se u »Narodnim novinama«.

Članak 13.

Ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva uskladit će Pravilnik o unutarnjem redu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva s odredbama ove Uredbe, u roku od 30 dana od njenog stupanja na snagu.

Članak 14.

Ova Uredba stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa: 023-03/07-01/25
Urbroj: 5030116-07-1
Zagreb, 7. prosinca 2007.

Potpredsjednica Vlade
i ministrica obitelji, branitelja i
međugeneracijske solidarnosti
Jadranka Kosor, dipl. iur., v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga